Miten skorpionit

Kamala sentään

suhtautuvat lemmikkieläimiin? Ja etenkin parisuhteessa ollessaan, jos toisella osapuolella on esim. koira. Tätä ei skorpionikumppanini tunnu millään hyväksyvän. Joku lähtee, mahdollisesti koira, ettei sen tarvitse olla jatkuvan taistelun kohteena. Sitä en kestä enää itse, eikä koirakaan. Suhteestakaan en ole valmis luopumaan, vuosien yksinelämisen jälkeen. Onko kokemuksia skorppionimiesten (tässä tapauksessa) kumppaneilla? Mitä skorpparit itse sanovat. Väitän, että horoskooppikin vaikuttaa tähän suhtautumiseen jollain tapaa.

14

2532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edellinen

      Hän ei vaadi siitä luopumaan, mutta puheissaan antaa ymmärtää, että parempi olisi. Koira ei saisi näkyä eikä kuulua, ei yhtään mitenkään. Joka päiväistä paasausta koirasta saa kuulla tuntitolkulla. HuhHuh.

      • rekki

        Hyvällä pohjalla liikenteessä, toi teidän homma. Mistä sitten olet koiran jälkeen valmis luopumaan? Ei kukaan täydellä pakalla liikenteessä oleva voi pitää koiraa uhkana pari suhteelle. Oli se horoskoopiltaan mikä elikko tahansa. Mut lähti äijä tai koira, ni vois olla parempi, että luovut siitä koirasta, ainakin koiralle. Mun mielestä, siinä kohtaa kun mietit koirasta luopumista tollasilla perusteilla, niin on parempi ettei sulla ole koiraa.


    • koralli

      Itse rakastan eläimiä. Minusta on kohtuutonta vaatia toisen poistamaan jotain kotieläintä, eri asia, jos on allergiaa. Eli ei siis riipu horoskooppimerkistä.

    • ettei...

      ....kaikki ole kohdallaan. Mietippä tosiaan, mistä haluaa sinun seuraavaksi luopuvan... tai mikä häntä alkaa ärsyttää? Purkaako näin pahaa oloaan, vai voiko taustalla olla manipuloiva tai luonnehäiriöinen ihminen? Mistähän olisi valmis itse luopumaan suhteenne vuoksi? Rakastaako sinua oikeasti?

      • aloittaja

        Näitä asioita olen todella jo jonkin aikaa miettinyt. Täytyy nyt vielä katsoa miten tilanne kehittyy. Kiitos vastauksistanne.


    • seju60

      Tutustuin naiseen, joka myös oli "skorpion" ja hänellä oli koira, jota hän ei ollut kouluttanut, yksinhuoltaja kun oli.
      Bellan piti päästä joka yö samaan sänkyyn.

      • seju60

        Älkää nyt vetäkää hernettä nenään.
        Itsellänikin on koira mutta jossain sen rajan pitää kulkea.
        Jos seurustelusuhteessa päästään niin pitkälle, että nukutaan samassa sängyssä niin mielestäni koira ei voi tulla nukkumaan samaan sänkyyn.

        Anteeksi jos alkuperäinen viestini jäi joillekin epäselväksi.

        Olen skorppari ja olen ylpeä siitä.


      • aloittaja
        seju60 kirjoitti:

        Älkää nyt vetäkää hernettä nenään.
        Itsellänikin on koira mutta jossain sen rajan pitää kulkea.
        Jos seurustelusuhteessa päästään niin pitkälle, että nukutaan samassa sängyssä niin mielestäni koira ei voi tulla nukkumaan samaan sänkyyn.

        Anteeksi jos alkuperäinen viestini jäi joillekin epäselväksi.

        Olen skorppari ja olen ylpeä siitä.

        Koira ei ole nukkunut samassa sängyssä kertaakaan. Pennusta lähtien sillä on ollut oma paikka lattialla. Koirani on isokokoinen ja melko pentumainen vielä (pian 3v) Mutta sille ei kuulemma saisi puhua mitään ulkona lenkkeillessä, kaikki mitä sanoo koiralle, on kuulemma sietämätöntä lässytystä. Kotona ollessa ei saisi ollenkaan koskea koko koiraan, silittää yms. paijata. Hän ei ymmärrä mitä koiralla ihmiset tekee ollenkaan.
        Nykyään en juuri koske koiraan, koska siitä seuraa monen tunnin riita, se puhetulva ei lopu ollenkaan.
        Olen väittänyt, että hän on mustasukkainen koirasta, mutta väitää ettei se sitä ole. Minun koirani käytös vaan on aivan erilaista, kuin hänen tuntemiensa koirien ( ja niitä on ollut tasan 2 kpl) Koirani ei ole mikään sylikoira, vaan energinen ja melko itsepäinen nuori ja vilkas koira. Mutta se ei kuulemma ole koira ollenkaan. Veikkaan, että vaikka koira olisi kirpun kokoinen, ei se kelpaisi hänelle. Ulkona koira ei saisi haistella mitään, vaan sen pitäisi kävellä suoraan kuin robotti. Sehän on aivan epänormaalia, että koirat haistelee puskia kävellessään. Jos koira nyhjää jaloissa, irti ollessaan, eikä juokse jossain kaukana meistä, hirveä polemiikki. Jos se taas juoksee kauempana, siinäkin on vikaa. Yms.Yms.


      • pahalta...
        aloittaja kirjoitti:

        Koira ei ole nukkunut samassa sängyssä kertaakaan. Pennusta lähtien sillä on ollut oma paikka lattialla. Koirani on isokokoinen ja melko pentumainen vielä (pian 3v) Mutta sille ei kuulemma saisi puhua mitään ulkona lenkkeillessä, kaikki mitä sanoo koiralle, on kuulemma sietämätöntä lässytystä. Kotona ollessa ei saisi ollenkaan koskea koko koiraan, silittää yms. paijata. Hän ei ymmärrä mitä koiralla ihmiset tekee ollenkaan.
        Nykyään en juuri koske koiraan, koska siitä seuraa monen tunnin riita, se puhetulva ei lopu ollenkaan.
        Olen väittänyt, että hän on mustasukkainen koirasta, mutta väitää ettei se sitä ole. Minun koirani käytös vaan on aivan erilaista, kuin hänen tuntemiensa koirien ( ja niitä on ollut tasan 2 kpl) Koirani ei ole mikään sylikoira, vaan energinen ja melko itsepäinen nuori ja vilkas koira. Mutta se ei kuulemma ole koira ollenkaan. Veikkaan, että vaikka koira olisi kirpun kokoinen, ei se kelpaisi hänelle. Ulkona koira ei saisi haistella mitään, vaan sen pitäisi kävellä suoraan kuin robotti. Sehän on aivan epänormaalia, että koirat haistelee puskia kävellessään. Jos koira nyhjää jaloissa, irti ollessaan, eikä juokse jossain kaukana meistä, hirveä polemiikki. Jos se taas juoksee kauempana, siinäkin on vikaa. Yms.Yms.

        Kuulehan, kyse ei ole mistään horoskooppimerkkijutuista. Kaverisi ei vaan pidä koirista ja sillä siisti. Ja kuulosti myös vähän lapsenasteelle jääneestä kaverista muutenkin, kun viitsii noin käyttäytyä. Anna anteeksi sanani!
        Minä kyllä itse laittaisin miehen pellolle, enkä koiraa. Ettei vain sama kierre jatkuisi lastenkin kanssa...??? Minnekäs ne sitten laittaisit?
        Itse olen skorpioninainen ja pidän ylikaiken koirastani/koirista, siksi tämä palopuhe. ;)


      • patu_82
        aloittaja kirjoitti:

        Koira ei ole nukkunut samassa sängyssä kertaakaan. Pennusta lähtien sillä on ollut oma paikka lattialla. Koirani on isokokoinen ja melko pentumainen vielä (pian 3v) Mutta sille ei kuulemma saisi puhua mitään ulkona lenkkeillessä, kaikki mitä sanoo koiralle, on kuulemma sietämätöntä lässytystä. Kotona ollessa ei saisi ollenkaan koskea koko koiraan, silittää yms. paijata. Hän ei ymmärrä mitä koiralla ihmiset tekee ollenkaan.
        Nykyään en juuri koske koiraan, koska siitä seuraa monen tunnin riita, se puhetulva ei lopu ollenkaan.
        Olen väittänyt, että hän on mustasukkainen koirasta, mutta väitää ettei se sitä ole. Minun koirani käytös vaan on aivan erilaista, kuin hänen tuntemiensa koirien ( ja niitä on ollut tasan 2 kpl) Koirani ei ole mikään sylikoira, vaan energinen ja melko itsepäinen nuori ja vilkas koira. Mutta se ei kuulemma ole koira ollenkaan. Veikkaan, että vaikka koira olisi kirpun kokoinen, ei se kelpaisi hänelle. Ulkona koira ei saisi haistella mitään, vaan sen pitäisi kävellä suoraan kuin robotti. Sehän on aivan epänormaalia, että koirat haistelee puskia kävellessään. Jos koira nyhjää jaloissa, irti ollessaan, eikä juokse jossain kaukana meistä, hirveä polemiikki. Jos se taas juoksee kauempana, siinäkin on vikaa. Yms.Yms.

        heitä se isäntä pellolle.
        ei oo normaalia miehen käytöstä! jos koira oisi noin mustasukkainen, sen ymmärtäisin.


    • hau hau

      eli itselläni on koira ja voin kertoa että me skorpparit ollaan mustasukkaisia jopa koirille. eli halutaan kaikki huomio,sitä häiritsee myös toisen osapuolen koira. skorpparilla on yleensä eläin koska haluaa jatkuvaa huomiota ja olla jonkun keskipiste.
      minulle ainenkin merkitsee koira ja sen kunnioitus todella paljon,tällaisia me olemme. neuvona vain se että helpommin se skorppari lähtee kuin koira jos olette eri mieltä....

      • Honey-Cat

        skorppari olen minäkin, ja otin kaverini hirvikoiran luokseni asustelemaan kun kaveri asuu rivarissa ja minulla tilava piha jonne mahtuu kunnon tarhat. Itselläni on kaksi koiraa joten menee tuo kolmas siinä samalla vaikka syövätkin minut konkurssiin :)
        Mustis en ole vaan iloinen siitä että kun kaveri tulee luokseni, ensin käy tervehtimässä oman koiransa, sitten minun koirani ja sen jälkeen vasta minut :)))
        Itsetuntokysymykseksi sanoisin... ;)


      • ei-skorppari
        Honey-Cat kirjoitti:

        skorppari olen minäkin, ja otin kaverini hirvikoiran luokseni asustelemaan kun kaveri asuu rivarissa ja minulla tilava piha jonne mahtuu kunnon tarhat. Itselläni on kaksi koiraa joten menee tuo kolmas siinä samalla vaikka syövätkin minut konkurssiin :)
        Mustis en ole vaan iloinen siitä että kun kaveri tulee luokseni, ensin käy tervehtimässä oman koiransa, sitten minun koirani ja sen jälkeen vasta minut :)))
        Itsetuntokysymykseksi sanoisin... ;)

        Vaikka en ole skorpioni, niin täytyy kertoa, minulla oli koira, hyvin rakas. Mieheni ei pitänyt koirista, mutta otin sen silti, koska olin niin paljon yksin.
        Aina siitä sai kuulla, pitkän elämänsä aika se teki jonkin verran tuhoja, mutta muuten ihana koira. Se oli ahdistavaa, kun rakasti koiraa ja miestä, mut mies ei pitänyt koirasta. Tosin koira ärähti, kun mies esim. halasi minua..ei olisi laskenut lähelle. Hän aina maanitteli minua luopumaan lemmikistä, vaikka rakastin sitä..ei kivaa.


    • skorpioniämmä

      Itse en ole ikinä tykännyt koirista, en minkäännäköisistä enkä kokoisista, en koirien luonteesta, enkä siitä että niitä pitäisi ulkoiluttaa säällä kuin säällä, haisevat jne. Eli minulle koira olisi SUURI riesa, enkä ihan mielellään alkaisi edes suhteeseen "koiraihmisen" kanssa. En ainakaan muuttaisi koiran omistajan kanssa saman katon alle, seurustella voisin.
      Kissoista pidän ja mulla on aina ollut kissa, niiden kanssa jaksan puuhastella, ovat kiehtovia ja hellyttäviä olentoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe