Miksi mies on nolostuneen näkönen kun menen kohdataan?
Mutta kattoo röyhkeästi silmiin ja hymyilee takas?
Voihan kesä!
7
1428
Vastaukset
- toistaa?
On nolostuneen näköinen ja katsoo röyhkeästi silmiin sekä vielä hymyilee..
Nolo röhkeä hymy... Hmmm...- mustikkasilmä
siis kun kohtaamme, on hän aivan nolon näköinen, mutta sitten ikäänkuin kokoaa itsensä, ja vastaa hymyyn ja katseeseen.
- se vaikka
mustikkasilmä kirjoitti:
siis kun kohtaamme, on hän aivan nolon näköinen, mutta sitten ikäänkuin kokoaa itsensä, ja vastaa hymyyn ja katseeseen.
se nolous johtuu siitä, että pidät sitä katseeseen vastaamista röyhkeänä eli on voinut aikaisemmin näkyä sinun käytöksessäsi tämä. Ei ensin tiedä onko ok vastata katseeseen vaikka on heti halunnutkin.
- mustikkasilmä
se vaikka kirjoitti:
se nolous johtuu siitä, että pidät sitä katseeseen vastaamista röyhkeänä eli on voinut aikaisemmin näkyä sinun käytöksessäsi tämä. Ei ensin tiedä onko ok vastata katseeseen vaikka on heti halunnutkin.
asiahan on mennyt niin että minä en ole uskaltanut hymyillä tms. kun olen nähnyt hänet, mutta muuten jutustelu sujunnu melko ok. mut eilen sitten rohkaisin itseni ja katsoin suoraan silmiin ja mies vastasi sekä hymyyn että katseeseen.
mutta hän on jotenkin röyhkeän huvittunut, aivankuin tietäisi mitä ajattelen hänestä, vaikken ole koskaan mitään siihen suuntaan sanonut tai tehnyt, paitsi eilen. - buahhahhaa :0
mustikkasilmä kirjoitti:
asiahan on mennyt niin että minä en ole uskaltanut hymyillä tms. kun olen nähnyt hänet, mutta muuten jutustelu sujunnu melko ok. mut eilen sitten rohkaisin itseni ja katsoin suoraan silmiin ja mies vastasi sekä hymyyn että katseeseen.
mutta hän on jotenkin röyhkeän huvittunut, aivankuin tietäisi mitä ajattelen hänestä, vaikken ole koskaan mitään siihen suuntaan sanonut tai tehnyt, paitsi eilen.itku, kun sekavaa toi sun läpinäs. Ootko joku teini ;)
- , sillä
mustikkasilmä kirjoitti:
mutta hän on jotenkin röyhkeän huvittunut, aivankuin tietäisi mitä ajattelen hänestä, vaikken ole koskaan mitään siihen suuntaan sanonut tai tehnyt, paitsi eilen.jos tunnetta on molemmin puolin ja täällä sitä kyselet -senkin nainen:)
- että...
mustikkasilmä kirjoitti:
mutta hän on jotenkin röyhkeän huvittunut, aivankuin tietäisi mitä ajattelen hänestä, vaikken ole koskaan mitään siihen suuntaan sanonut tai tehnyt, paitsi eilen.häntä huvittaa epävarmuutesi. Naisissa se on suloista, miehissä ei niinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780