Turun halvin hammaslääkäri

Herra hammas

Kertokaa mikä mahtaa olla Turussa edullisin paikka hampaiden hoitoon, jos kunnallista ei lasketa. Kunnalliseen on jonotkin aivan kaameat.
Joku mainitsi Turun hammaslääkärikeskuksen. Kerokaahan rohkeasti. Senkin tiedän, että grillijonossa saa hampaan poiston ilmaiseksi. ; )

12

9193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemassakaan

      Sorry!

    • Hammaskeiju*

      on ainakin edullinen ja ihan ok hammaslääkäri.

      • Alien-8

        siinä Kinolan talossa on/oli ainakin yksi.Mikäli on henkkoht.tuttu,voi hoitaa ilmaiseksikin..

        Hmm..jokaisen ihmisen ystäväpiiriin pitäisi kuulua ainakin yksi hammaslääkäri;)


    • kannata edes ajatella,

      sillä joudut useimmiten käymään yksityisellä korjaamassa kunnallisen hammaslääkärin aiheuttamat vahingot.
      Mulla kävi näin, eli ei ikinä enää kunnalliselle. Kalliiksi tuli, ja se lääkäri voi olla ihan mistä maasta tahansa, huonosti suomenkieltä puhuva, taisi olla jostain venäjän suunnalta kotosin. Ammattiansa ei osannut, ihan taitamaton muija.

      Noi isot keskukset ottaa sitä toimistomaksua, mutta on sellasia pienempiäkin asemia ja Kelakorvauksetkin ne hoitaa saman tien.
      Länsikeskuksessa on yksi hyvä, olin tyytyväinen ja siellä korjattiin nämä kunnallisella tehdyt mokat.

      • Amalgaamihammas

        Minä olen kunnallisella saanut erinomaista kohtelua ja laadukkaan hoidon. Aika vaan pitää varata heti edellistä kierrosta seuraavana päivänä, että pääsee vuosittain tsekkaukseen. ;-)
        Itse asiassa olen sattunut paikkauttamaan purukalustoani myös yksityisellä ja niitä jälkiä korjattiin myöhemmin...


    • JennaKl

      Olen käynyt usean vuoden Aboadentissa (Sibeliuksenkatu 3A - Puutori), tosi mukavaa ja osaavaa porukkaa. Eivät ota erikseen toimistomaksua ja muutenkin on halvemmat hinnat kun monessa paikkaa. Suosittelen kaikin puolin. http://www.aboadent.fi/

    • AnnaKaries

      Minäkin olen käynyt ja samaa mieltä.

      Hammashoito ei ole kunnallisella puolellakaan" halpaa", kun katsoo taksoja. Laitteet, tarvikkeet ja kaksi ihmistä työssä maksavat. Edullista voi silti olla.

      Halvimmaksi tulee käydä säännöllisesti hampaan puhdistuksessa ja hammaslääkärissä eikä 4-5 vuoden välein, kun särkee, tai kunnes kieli on kipeä terävästä lohkeamasta.

    • sairaanhoituri

      Tutkimusten mukaan hoitamaton hammas voi vaikuttaa sydämee ja infarktin riskiin. Tulehdus on edetessään aarallinen

    • Jake_P

      Verkahovin hammaslääkärit, hammas.com. Eilen kävin ja hinta 39 € (sisälsi röntgenin). En usko että terkkaristakaan irtoaa noin halvalla. Vahva suositus!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Turun keskuksessa sijaitse VO Hammas OY klinikka. Sen klinikoiden motto on tarjota parasta ja laadukasta hammashoidon palvelua kilpailukykyisellä hinnalla. Kävin kaksi kuukautta sitten hoitamassa klinikassa hammasta. Palvelusta tulin tyytyväisenä. Viihdyin laadusta ja pieni hinnasta.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe