miten moottoreita huolletaan. mulla on tosivanha yamahan 5 heppanen moottori. peräöljyt vaihdoin heti kun ostin sen n.10v sitten. no ne öljyt valu sieltä ulos tallin lattialle. eipä se silti ole haitannut. moottorilla on paljon ajettu joka kesä välillä pitkiä matkoja. ja muutenkaan sille ei ole koskaan tehty mitään. tulppakin niin ruosteläjä ettei tulpaksi tunnista. eli kuin tärkeää on huoltaminen oikeasti ja mitä pitää tehdä.
huoltoa ja huoltoa
5
552
Vastaukset
- joo...
Eikö nämä jo ala riittämään!
- riittää joo
mitkä riittää
- Eevi Ruuttanen
2-Tahtikoneelle ei juuri peräöljyn ja tulpan vaihtoa suurempaa huoltoa voi tehdä.
Syksyllä olen viimeisellä ajokerralla ruikannut öljyä kaasarin kurkkuun tippapullosta mutta sekin on usein jäänyt tekemättä. Isommat hommat ovat sitten jo korjauksia.
Omalla 20 evikallani olen ajanut n. 25 vuotta noilla huolloilla eikä mitään ole tarvinnut korjata bensaletkun ja käynnistysnarun uusimista lukuunottamatta.
4-Tahtisissa huoltoa tietysti on enemmän.- ajattelinki
koska hyvin pelaa vaikka mitään ei tee. ja perään käy voiteeksi näköjään vesikin.
- ...
ajattelinki kirjoitti:
koska hyvin pelaa vaikka mitään ei tee. ja perään käy voiteeksi näköjään vesikin.
tuhoaa perän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760