Taisi olla Keith hieman maistissa.
Ei meinannut pystyssä pysyä ja soitti välillä
mitä sattui. Muuten hyvä show.
Keith oli hieman maistellut
4
940
Vastaukset
- Brian Jones
Ikäloppuja kehäraakkejahan nuo ovat, oikein säälitti katsoa kun sedät hoipertelivat lavalla.
- paikallaollut
Vai hoiperteli sedät lavalla?
Et tainnu olla paikalla. Kyllä sedillä virtaa riitti. Harva nuori samaan pystyy, mitä Mick lavalla touhus.
Todella huippu konsertti. :) - westend
paikallaollut kirjoitti:
Vai hoiperteli sedät lavalla?
Et tainnu olla paikalla. Kyllä sedillä virtaa riitti. Harva nuori samaan pystyy, mitä Mick lavalla touhus.
Todella huippu konsertti. :)Ainoa joka hoiperteli oli Keef maistissaan.
Jaggerin esiintyminen on yhtä kaukana hoipertelusta kuin kesähelle paukkupakkasista!
Olis mielenkiin toista laittaa Jaggerin jalkaan askelmittari ja keikan jälkeen todeta, että montako tuhatta askelta on tullut juostua ja hypittyä.
Hemmolla on 65 vuotiaaksi sedällä uskomaton kunto.
- pikku myy
Taisi olla, mutta minua ei haitannut. Fantastinen konsertti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733564Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341176
- 1001063
- 1071020
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866