Saatiin poistettua se mun kiusantekijän kirjoitelma. Tällä palstalla onkin tarkoitus jutella verkostomarkkinoinnista ja kaikesta, mikä liittyy verkostomarkkinoijan elämään. Tuo mun feikkaajani taas keskittyy minun mustamaalaamiseen, joten hieno homma, että sen viesti saatiin poistettua!
Muistakaa, me verkostomarkkinoijatkin olemme vain ihmisiä, teemme vain tällaista työtä.
Toinen on lapion varressa, joku saattaa roikkua yläilmoissa jollain raksalla jne. Meitä on moneen junaan. Myös verkostomarkkinoijia tarvitaan! Verkostomarkkinointi on sitäpaitsi kasvava kaupan ala!
Tulevaisuudessa yhä useammat ostot tehdään suoraan verkostomyyjiltä tai suosittelijoilta.
Kivijalkakaupatkaan eivät kuitenkaan menetä merkitystään, vaan molemmat tukevat toinen toisiaan.
Kiitoksia palstan puhdistamisesta!
3
765
Vastaukset
- olet reliikki
Ei ei ei. Olet kyllä pahasti aikaasi jäljessä.
Tulevaisuudessa ostot tehdään yhä enenevässä määrin anonyymisti verkkokaupasta ilman turhia välikäsiä ja suosittelijoita.- Kyllä se näin on
Edellinen kirjoittaja on oikeassa!
Entisenä verkostoihmisenä joudun sen myöntämään,
verkkokauppa on se tulevaisuuden juttu!
Monessa verkostossa ennen mukana, nykyisin omaa verkkokauppaa pyörittävänä voin sanoa, että näin se on :)
Minulla oli "parhaimmillaan" yli 2000 ihmistä organisaatiossa, komissiot 4-5000€/kk.
Mutta: sain ajaa 2-300km päivässä, puhua puhelimessa 3-5h päivässä, olin stressaantunut ja kiukkuinen kotona, tavatessani organisaatiota olin ylipirteä, positiivinen ja muka energinen.
En hauku verkostomarkkinointia, sain sieltä muutamia elinaikaisia ystäviä ja joitakin nykyisiä bisnespartnereita, mutta siihen ralliin en enään lähde! Ei jaksa!
Kaikkea hyvää ja onnea teille jotka jaksatte :)
Suosittelen teille lämpimästi omaa periaatettani:
Kun "kontakti" sanoi EI - se oli ei, en ikinä kysynyt uudelleen.
Kun ihmisestä näki, että hän on vaivaantunut, muttei saanut sanottua että riittää, kiitin ajasta ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
Enkä soittanut 88 kertaa jollekin tutulle vaikkei hän vastannut, kyllä kännykästä näkee että on soitettu - jos toinen ei 2-3 yrityksen jälkeen vastannut, ymmärsin että hän ei halua vastata.
- marsu1
Ei viestien poistamisessa/poistattamisessa mitaan "hienoa" ole. Omalla sähöpostiosoitteellasi voit "ilmiantaa asiattoman viestin"...kuka tahansa voi niin tehdä.
Itse vihjasin Ketarus/Se Oikea Ketarus mitälie pellehommasta että vitsinne lopultakin päättyisi ja jäisi enemmän tilaa asiallisille kirjoituksille...
Olen siis vm-VASTUSTAJA vaikka sinua ehkä autoinkin tässä asiassa...
Oikeudenmukaisuus kuitenkin on pääasia ja toisen nikillä ei pidä LIIKAA pelleillä...
Olen vihjannut parista muustakin (jotka on poistettu) ja aion jatkossakin yrittää rikkaruoho kerrallaan palstaa siivota..omalla pienellä panoksellani.
Ehkäpä haen joku päivä sheriffiksi..
Liian tiukkapipoinen ei saa olla mutta pellekirjoitset tulee poistaa mahd.nop. jotta palstan "taso" säilyy (joojoo nyt tulee kommenttia että mikä taso...)No kirjoitusten taso ei ole huippuhyvää mutta toisaalta viihteellisyysarvo sen myötä on kiitettävä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688