Kumman auton valitsisitte jos vaihtoehdot on:
honda civic 1.6 5d, vm -04,
vai
Toyota corolla 1.6 5d, vm -04
Miettinyt jomman kumman auton ostoa mutta en tiedä kumman ottaisin...
kysely!
15
1327
Vastaukset
- valitsin
Vastaava tilanne. Honda. Pirteämmän myllyn takia. Olen tyytyväinen. Pitää olla se pirteä mylly..
- makuasia!
Ota se jonka saat halvemmalla, tai jonka huollot toimivat omalla paikkakunnalla/lähempänä. Korjauksia ei kumpikaan tarvitse. Ota Corolla jos haluat sulautua massaan ja ota Civic jos haluat edes hiukan erottua. Hyviä ne on molemmat!
- vähän
Säästäs vähän rahaa ja osta uuden mallin Civic, sillä ajelee mielellään ja vaihtamisen tarve ei ole mielessä varmasti pitkään aikaan, loistavia autoja ja auton sisätiloissakin tunnelma kohdallaan.
1,8 litran koneissa on 2,0 litraisen tehot ja 1,6 litraisen kulutus.
En ole tutkinut, mutta kai niitä jo on käytettynäkin myynnissä. Oli muuten Fifth Gear ohjelman ylivoiman voittaja vuoden autoksi ilmestyessään! ( Minun mielestäni laadukas ohjelma Briteiltä, vähän on asiallisempi kuin Top Gear joka on myös loistavaa viihdettä.) - Loistava
vähän kirjoitti:
Säästäs vähän rahaa ja osta uuden mallin Civic, sillä ajelee mielellään ja vaihtamisen tarve ei ole mielessä varmasti pitkään aikaan, loistavia autoja ja auton sisätiloissakin tunnelma kohdallaan.
1,8 litran koneissa on 2,0 litraisen tehot ja 1,6 litraisen kulutus.
En ole tutkinut, mutta kai niitä jo on käytettynäkin myynnissä. Oli muuten Fifth Gear ohjelman ylivoiman voittaja vuoden autoksi ilmestyessään! ( Minun mielestäni laadukas ohjelma Briteiltä, vähän on asiallisempi kuin Top Gear joka on myös loistavaa viihdettä.)Kävin koeajamassa joku aika sitten uuden Civicin ja se oli mahtava auto. Vielä en ole ostanut uutta autoa, mutta Civic kyllä herätti paljon omistamisen halua.
Top Gearissa juttua Civicistä: (huono laatuinen)
http://www.youtube.com/watch?v=8nMOjgaQfc8
Ruotsissa myynnissä oleva Civic:
http://www.blocket.se/vi/12720519.htm?ca=11_s
Civicin hanki, mutta uusinta mallia.. Enkä todellakaan osta Suomesta.
Olen soitellut myynnissä olevista Hondista Saksaan ja Ruotsiin. Pelkästään puhelin keskusteluissa on jo saanut hintaa tingittyä, paljon. - olet ajellut
Loistava kirjoitti:
Kävin koeajamassa joku aika sitten uuden Civicin ja se oli mahtava auto. Vielä en ole ostanut uutta autoa, mutta Civic kyllä herätti paljon omistamisen halua.
Top Gearissa juttua Civicistä: (huono laatuinen)
http://www.youtube.com/watch?v=8nMOjgaQfc8
Ruotsissa myynnissä oleva Civic:
http://www.blocket.se/vi/12720519.htm?ca=11_s
Civicin hanki, mutta uusinta mallia.. Enkä todellakaan osta Suomesta.
Olen soitellut myynnissä olevista Hondista Saksaan ja Ruotsiin. Pelkästään puhelin keskusteluissa on jo saanut hintaa tingittyä, paljon.jos uusi Civic on mielestäsi jo mahtava auto.
- Volvo V70
olet ajellut kirjoitti:
jos uusi Civic on mielestäsi jo mahtava auto.
Itse ajelen Volvo V70 2,4 T -04.
Civic on tulossa toiseksi autoksi perheeseen vm2001 A140 MB:n tilalle.
Vielä tosin valinta kesken.
Jos kenelläkään vinkkejä, mitä muita autoja kannattaisi harkita niin kertokaapa. En jaksa aloittaa uutta aihetta asiasta.
En tiedä millä mielentilalla ajelin 2 päivää kestävän testin, mutta suuri ero oli kun palutin Civicin ja hyppäsin takaisin MB:n rattiin.
Meselle on tosin ostaja tiedossa, että korkeintaan 2kk aikaa hommata toinen auto tilalle. - itse ajelet
olet ajellut kirjoitti:
jos uusi Civic on mielestäsi jo mahtava auto.
Kiinnostais tietää, mikä on sinun autosi.
Tulit kuitenkin ylimielisesti nokka pystyssä Honda palstalle. Taidat olla kateellinen Hondalle, saavutus sinänsä.
Ei yleensä Hondat kateutta herätä, vaikka kyllä pitäisi.. Vain Hondalla ajavat ja Honda-mies tietävät miten laadukkaasta merkistä on kyse. - hontsu
Volvo V70 kirjoitti:
Jos kenelläkään vinkkejä, mitä muita autoja kannattaisi harkita niin kertokaapa. En jaksa aloittaa uutta aihetta asiasta.
En tiedä millä mielentilalla ajelin 2 päivää kestävän testin, mutta suuri ero oli kun palutin Civicin ja hyppäsin takaisin MB:n rattiin.
Meselle on tosin ostaja tiedossa, että korkeintaan 2kk aikaa hommata toinen auto tilalle.jättäisin kyllä sen pappakorillan liikkeeseen ja ottaisin sen civicin
- Honda Jazz
Volvo V70 kirjoitti:
Meselle on tosin ostaja tiedossa, että korkeintaan 2kk aikaa hommata toinen auto tilalle.Kannattaa toi Jazz tsekata, mainio peli, etenkin automaattivaihteistolla. Pihi, varmatoiminen, tilava, penkit menee yhdellä liikkeellä aivan levyksi yms.
- valitsin
Hieman hiljaisempi, vakuutukset oli edullisemmat, huolto huomattavasti lähempänä, parempi ohjaus, tiloiltaan civic parempi ja koneet ovat tasaväkiset eli normaalissa ajossa ei mitään eroa.
Mutta kuten yleensä välirahan vaikutus päätökseen oli suuri. Molemmat ovat hyviä pelejä ja riippuen siitä mitä ominaisuuksia itse painotat.- yö ja
Hondan kone on kuin yönpäivän ero tojoon.
115hv tojossa oli vielä voimaa, mutta honda eri rotua. Kaksilitraset kyykyttää.
Jazz on Rock! Eli jos kunnon näpäkkää menopeliä haet, niin Honda Jazz on oiva valinta. On tilaa ja saat sen uutena kuin että mietit kolme vuotta vanhan corollan/civicin ostoa. Mietippä sitä. Käy koeajamassa niin yllätyt!
- Doris-81
Toyotaan kallistuin ensin, mutta koeajojen jälkeen se oli honda!! Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen!
Doris-81 kirjoitti:
Toyotaan kallistuin ensin, mutta koeajojen jälkeen se oli honda!! Parempi ajaa ja ulkonäöllisesti paremman näköinen!
Oikea valinta! Sen verran tarkennusta että oliko se valinta Jazz vai joku muu Honda? Vaikka toisaalta; Honda on hyvä valinta vaikka minkä otat. Mulla on nimittäin ollu kaikki edelliset autot (mb, audi, vw, bmw) saksalaisia ja silti tuo jazz on hurmannut mut heti alkukilometreiltä. Missä päin muuten kaahailet? Mun jazz pyörähtelee Oulun suunnalla...
- Doris-81
peewee kirjoitti:
Oikea valinta! Sen verran tarkennusta että oliko se valinta Jazz vai joku muu Honda? Vaikka toisaalta; Honda on hyvä valinta vaikka minkä otat. Mulla on nimittäin ollu kaikki edelliset autot (mb, audi, vw, bmw) saksalaisia ja silti tuo jazz on hurmannut mut heti alkukilometreiltä. Missä päin muuten kaahailet? Mun jazz pyörähtelee Oulun suunnalla...
Ei ollu jazz vaan civic mun valinta... En koeajannu edes jazzia. Ajelen kotkan suunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149