kuulin että kotkaan

opo 123

olisi tulossa uusi sk-ravintola.onko tiedossa perää?

18

3208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Tulossa on Onnela loka-marraskuussa

      • jappe 67

        Etsivät tiloja Kotkasta, vaan eivät löytäneet sopivia.Tämän vuoksi vetivät koko hankkeen pois.


    • kenttinen

      karhulaan tulossa onnela.ei pärjäisi kotkassa kun seuris vie asiakkaat.

    • loimela

      että kaikki uudet jutut menee Karhulaan.

    • minääääh

      Sedu nähty muutama viikko sitten Caros Cafeessa piirustusten kanssa, ja muutenkin kuullu juttua että onnela tulis pohjolan taloon.

      • etsii

        uutta/vapaata paikkaa.. saarella ei ole..
        hotelli karhu on myyty.. joulukuussa tiedetään uusi omistaja..?? pistää miettimään.. siellä ainakin tilaa on..


      • olla aivan
        etsii kirjoitti:

        uutta/vapaata paikkaa.. saarella ei ole..
        hotelli karhu on myyty.. joulukuussa tiedetään uusi omistaja..?? pistää miettimään.. siellä ainakin tilaa on..

        varma, että karhulaan se ei tule. pohjolan tiloihin aukeaa onnela.


    • lukutaitoinen & varakas

      johan kymärissäkin oli juttu et uusi onnela avataan pohjola-taloon loka-marraskuussa. lukekaa lehtiä niin viisastutte :)

      • aiheesta

        sedu on ostanut karhulasta,hotelli-karhun.oli kuulemma kiinnostunut pohjola talosta muttei päässy sopimukseen.osa karhun huoneista tulee ravintola tiloiksi.


      • RAMPE 77
        aiheesta kirjoitti:

        sedu on ostanut karhulasta,hotelli-karhun.oli kuulemma kiinnostunut pohjola talosta muttei päässy sopimukseen.osa karhun huoneista tulee ravintola tiloiksi.

        NÄIN MINÄKIN KUULIN.LISÄKSI SE KARHUN NYKYINEN PITÄJÄ TULEE VASTAAVAKSI HOITAJAKSI.HYVÄ ETTÄ SAADAAN KARHULAAN UUSI PAIKKA.


      • geogeo
        RAMPE 77 kirjoitti:

        NÄIN MINÄKIN KUULIN.LISÄKSI SE KARHUN NYKYINEN PITÄJÄ TULEE VASTAAVAKSI HOITAJAKSI.HYVÄ ETTÄ SAADAAN KARHULAAN UUSI PAIKKA.

        Mitähän jyviä teille hampeille syötetään et jaksatte täällä jauhaa paskaa päivästä toiseen. Oli pakko kirjoittaa kun rupes vituttaa todella.. Ainut aia mikä karhulaan voi avautua on se teidän A-klinikka......siirtyis pois kyminlinnasta ja muuttais karhulan torille. Sieltä vois sit poimia kaikki noin entiset liiman/kaasun imijät. niin täällä olis kivempaa jutella..Jotain entisiä elannon kahvinkeittäjiä.


      • aia
        geogeo kirjoitti:

        Mitähän jyviä teille hampeille syötetään et jaksatte täällä jauhaa paskaa päivästä toiseen. Oli pakko kirjoittaa kun rupes vituttaa todella.. Ainut aia mikä karhulaan voi avautua on se teidän A-klinikka......siirtyis pois kyminlinnasta ja muuttais karhulan torille. Sieltä vois sit poimia kaikki noin entiset liiman/kaasun imijät. niin täällä olis kivempaa jutella..Jotain entisiä elannon kahvinkeittäjiä.

        aia.onko lukki häirö?


      • jormakkainen
        aia kirjoitti:

        aia.onko lukki häirö?

        huhun mukaan olis tekeillä ko kuppila?


      • se tule
        jormakkainen kirjoitti:

        huhun mukaan olis tekeillä ko kuppila?

        pasaatiinkaan, koska s-ryhmästä ilmoitettiin, että ruokakauppa lähtee pasaatista heti jos sedu sinne juottolan avaa. pohjolan talossa on onnelan tilat.


      • sinulleko...
        se tule kirjoitti:

        pasaatiinkaan, koska s-ryhmästä ilmoitettiin, että ruokakauppa lähtee pasaatista heti jos sedu sinne juottolan avaa. pohjolan talossa on onnelan tilat.

        ne niin vastasi?


      • noin kovasti
        sinulleko... kirjoitti:

        ne niin vastasi?

        kiinnostaa, niin minullepa hyvinkin.


    • sehän

      onnela tulee niin maretaariumin tiloihin. Se on fakta. Itämerialtaan tilalle tulee rippaustanko!

      • Koponen

        Paskapuhetta sanon minä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe