VesimiesN ja kaksonenM

1960

Moi !

Onko kellään keski-ikäisellä vesimiesnaisella kokemusta suhteesta kaksosmieheen ?
Olisin todella valmis vaihtamaan ajatuksia.

Nim. 1960-syntynyt

13

2926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipsa53

      hei...
      34v:tta tuli elettyä kaksosen tossun alla!!!!
      nyt vihdoin pääsin irti hänen otteestaan, kauan se kesti,mutta viimein omillani tervejärkisenäkin vielä (onnexi.)

      • 1960

        Moi !

        Itselläni on ollut nyt kohta neljä vuotta suhde kaksosmieheen. Suhde toimii mielestäni loistavasti kaikilta osin, paitsi että me riidellään ihan hirveesti ja mielestäni ilman syytä. Riidan voi aloittaa kumpi tahansa. Tosin seuraavana päivänä vanhoja ei märehditä - mikä on hyvä juttu. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksistasi.

        T: 1960


      • pipsa53
        1960 kirjoitti:

        Moi !

        Itselläni on ollut nyt kohta neljä vuotta suhde kaksosmieheen. Suhde toimii mielestäni loistavasti kaikilta osin, paitsi että me riidellään ihan hirveesti ja mielestäni ilman syytä. Riidan voi aloittaa kumpi tahansa. Tosin seuraavana päivänä vanhoja ei märehditä - mikä on hyvä juttu. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksistasi.

        T: 1960

        Joo viikko meni aina ns.loistavasti kun olin niin kuin hänelle sopi, minulla kun ei saanut olla ollenkaan tarpeita/tavotteita, hän kun huolehtii niistä mitkä minulle kuuluu.
        Hirmu mustasukkainen vaikka itse meni viikon loput ja lomat yxin, minä viiden lapsen kanssa kotona.
        Kaikki ongelmat mitä oli, olivat minun aiheuttamia ja siksi hänellä lupa mennä, tulla milloin ja minne halus( vieraisiinkin).
        Kaikkien naisten rakastama, täynnä itseään...ulospäin muuta kuin mitä oikeasti oli, ainakin mulle ja lapsille.
        Harvoin jaksoin edes riidellä kun tiesin jo mitä tuleman piti , joten jätin senkin tekemättä, alistuin (virhe, nyt kun jälkeenpäin ajattelen).


      • 1960
        pipsa53 kirjoitti:

        Joo viikko meni aina ns.loistavasti kun olin niin kuin hänelle sopi, minulla kun ei saanut olla ollenkaan tarpeita/tavotteita, hän kun huolehtii niistä mitkä minulle kuuluu.
        Hirmu mustasukkainen vaikka itse meni viikon loput ja lomat yxin, minä viiden lapsen kanssa kotona.
        Kaikki ongelmat mitä oli, olivat minun aiheuttamia ja siksi hänellä lupa mennä, tulla milloin ja minne halus( vieraisiinkin).
        Kaikkien naisten rakastama, täynnä itseään...ulospäin muuta kuin mitä oikeasti oli, ainakin mulle ja lapsille.
        Harvoin jaksoin edes riidellä kun tiesin jo mitä tuleman piti , joten jätin senkin tekemättä, alistuin (virhe, nyt kun jälkeenpäin ajattelen).

        Tuntuu tutulta tuo kaikkien naisten rakastama mies ja tuttuja toki myös miesten puolelta runsaasti.Itsekeskeinen hyvinkin ja riitatilanteessa aivan mahdoton sanallisesti.
        Miten pitkään olitte yhdessä ja milloin huomasit ekat merkit että ei synkkaa ? Vääristelikö hän asioita ?

        T: 1960


      • pipsa53
        1960 kirjoitti:

        Tuntuu tutulta tuo kaikkien naisten rakastama mies ja tuttuja toki myös miesten puolelta runsaasti.Itsekeskeinen hyvinkin ja riitatilanteessa aivan mahdoton sanallisesti.
        Miten pitkään olitte yhdessä ja milloin huomasit ekat merkit että ei synkkaa ? Vääristelikö hän asioita ?

        T: 1960

        Aika alussa jo oli näyttöä paljonkin, mutta kun luotin,rakastin ja uskoin häntä kaikessa ihanuudessaan, lupauksissaan, joihin ei tänäpäivänäkään voi luottaa. En minä eikä lapset.Opetin lapset rakastamaan /välittämään isästänsä, mutta kun oltiin aina edessä ja kuluttajia niin heiltäkin se arvostus on hiipunut.
        Miettiessäni eroamme jota en halunnut tehdä, olen ajatellut nykyään sen sillain että hän vaan oli minulle liian hyvä mies.Kun oli harkinta-aika menossa ja minä muuttanut kouluun muualle hän jo kovasti harjoitteli uuden naisen kanssa meidän aviopetissä ja ilmoittelikin siitä, että hällä on nyt täällä terveellä pohjalla oleva suhde,tuukko takas vai et.. Kertonut ummet ja lammet tälle tyttäreni luokkakaverille (28v)yhlle kuinka omistaa kaiken ku akka lähti.Ja tämä nainen uskoi kaiken ja oli jo muuttamassa kotiini. Kun sain tietää tästä, mies kielsi ja sanoi että hän vain kiusas ja taasko sinä alotat tuon luulemisen, mutta totta se sitten oli kuitenkin. Avioliittoni kaksos- miehen kanssa oli kyllä rikasta kaikessa karmeudessaan.Tämä on vain minun avioliitostani. Alla oleva kirjoittaja on löytänyt kaksosesta yhden helmen, siihen kun voisi yhdistää kaikki miehet, niin ei olisi hätiä mitiä. Kyllä hän osas rehellinenkin olla, mutta vain kun hälle sopi ja mikä oli asia mistä kannatti edes puhua/selvittää, kaikki mikä on eilistä on vanhaa ja piste oli sanonta jos halusin menoistaan tietää... Kaverit ja ystävät ensisijaisia ja niille oli aina aikaa ja rehellinen kaikessa niille mitä teki/sanoi..


    • Lalla enkeli

      Heipa!olen v.-81tuntenut ja ollan asuttu yhdessä v.85ja naimissa v.92 ihanampaa miestä ei löydy maan päällä,avoin,kiltti,kohtelias,huomaavainen sopi erttäin hyvin vapauuden kaipavan vesimies naisen kanssa,ota ihmessä ja pidä hyvää huolta,terv.Laila

      • 1960

        Kiitos kannustavasta viestistäsi. Paljon hyvää hänessä todella on, enkä itsekkään ole sieltä helpommasta päästä.
        Osaamme vaan riidellä niin ilkeillä kielen ilmauksilla että ihan hirvittää.

        1960


      • Lalla enkeli
        1960 kirjoitti:

        Kiitos kannustavasta viestistäsi. Paljon hyvää hänessä todella on, enkä itsekkään ole sieltä helpommasta päästä.
        Osaamme vaan riidellä niin ilkeillä kielen ilmauksilla että ihan hirvittää.

        1960

        moi!eri miältä saa olla,mutta elämä on niin lyhyt että ei kannata viettä aika riiteelemiseen.pidä hänestä hyyvä huolta,anna palion rakkautta ja huomavaisuutta.älä ole turhan itsepäinen,vesimies nainen on lian viisas ja fiksu sellaiseen tuhaan puuhaan,hyvää jatkoa sinulle=teille sano kokenut vanha rouva,olin 19v.aviossa härkä miehen kanssa,se vasta taistelua oli.terv.Laila


      • 1960
        Lalla enkeli kirjoitti:

        moi!eri miältä saa olla,mutta elämä on niin lyhyt että ei kannata viettä aika riiteelemiseen.pidä hänestä hyyvä huolta,anna palion rakkautta ja huomavaisuutta.älä ole turhan itsepäinen,vesimies nainen on lian viisas ja fiksu sellaiseen tuhaan puuhaan,hyvää jatkoa sinulle=teille sano kokenut vanha rouva,olin 19v.aviossa härkä miehen kanssa,se vasta taistelua oli.terv.Laila

        Kiitos sinulle elämää ilmeisesti enemmän nähneeltä ihmiseltä. Yritän muistaa neuvosi, jotka tosin ovat olleet myös minun neuvojani itselleni tässä elämän pyörityksessä.

        Ei muuta kuin eteenpäin !


    • krikke

      moi!
      olen itse vesimies nainen ja seurustellut 10 v. ja ollut naimisissa 11v. eli 21v. taivalta takana kaksosmiehen kanssa!helppoa en väitä sen olleen koska molemmat ollaan itsenäisiä ja ehkä vähän itsekkäitäkin. me monien kommellusten kautta saimme suhteen toimimaan enemmänkin kompromissien kautta ja
      koska pidämme samoista asioista ei ollut parempaakaan. suhde taitaa osittain toimia ihan siksi että olemme rakastavaisia ja myös kavereita.
      kuulostaa oudolta, mutta se on auttanut pahoissakin tilanteissa ja yleensä myös osaltaan korjannut asioita. kaksos miehen kanssa pitää melkeimpä olla osittain kaveri koska silloin hän ei tunne itseään niin uhatuksi eikä myöskään liian varmaksi suhteessaan naiseen, ja kukapa siihen on parempi kuin hiukan viileä vesimiesnainen!

      • 1960

        Hei !

        Kiitos ajatuksistasi - antoivat paljon uutta ajateltavaa ja vielä totta joka sana, nyt kun oikein ajattelen asiaa . . .

        Terkuin 1960


    • amalia

      Ihan tuntui ett oon ite laittanut tuon viestin. Olen myös 1960 syntynyt vesmiesNAINEN suhteessa kaksosMIEHEEN. Meillä synkkaa ihan hyvin, mies toki voisi olla räväkämpi joskus. Tahtoo olla liiankin kiltti ja myötäilee liikaa. Suhde alkoi itsekseen, eikä mitään suurta intohimoa ole minun puolelta. Ollaan vaan, viihdytään toistemme seurassa. Vaikka kyl viihdyn iteksenikin.

      • 1960

        Meillä synkkaa myös tosi hyvin mutta jos myrskyää - niin rajusti ja vielä aika usein ja mitättömistä syistä.Intohimoakin löytyy mikä tietty lujittaa suhdetta.Kauanko olette olleet yhdessä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe