Moi !
Onko kellään keski-ikäisellä vesimiesnaisella kokemusta suhteesta kaksosmieheen ?
Olisin todella valmis vaihtamaan ajatuksia.
Nim. 1960-syntynyt
VesimiesN ja kaksonenM
13
2944
Vastaukset
- pipsa53
hei...
34v:tta tuli elettyä kaksosen tossun alla!!!!
nyt vihdoin pääsin irti hänen otteestaan, kauan se kesti,mutta viimein omillani tervejärkisenäkin vielä (onnexi.)- 1960
Moi !
Itselläni on ollut nyt kohta neljä vuotta suhde kaksosmieheen. Suhde toimii mielestäni loistavasti kaikilta osin, paitsi että me riidellään ihan hirveesti ja mielestäni ilman syytä. Riidan voi aloittaa kumpi tahansa. Tosin seuraavana päivänä vanhoja ei märehditä - mikä on hyvä juttu. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksistasi.
T: 1960 - pipsa53
1960 kirjoitti:
Moi !
Itselläni on ollut nyt kohta neljä vuotta suhde kaksosmieheen. Suhde toimii mielestäni loistavasti kaikilta osin, paitsi että me riidellään ihan hirveesti ja mielestäni ilman syytä. Riidan voi aloittaa kumpi tahansa. Tosin seuraavana päivänä vanhoja ei märehditä - mikä on hyvä juttu. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksistasi.
T: 1960Joo viikko meni aina ns.loistavasti kun olin niin kuin hänelle sopi, minulla kun ei saanut olla ollenkaan tarpeita/tavotteita, hän kun huolehtii niistä mitkä minulle kuuluu.
Hirmu mustasukkainen vaikka itse meni viikon loput ja lomat yxin, minä viiden lapsen kanssa kotona.
Kaikki ongelmat mitä oli, olivat minun aiheuttamia ja siksi hänellä lupa mennä, tulla milloin ja minne halus( vieraisiinkin).
Kaikkien naisten rakastama, täynnä itseään...ulospäin muuta kuin mitä oikeasti oli, ainakin mulle ja lapsille.
Harvoin jaksoin edes riidellä kun tiesin jo mitä tuleman piti , joten jätin senkin tekemättä, alistuin (virhe, nyt kun jälkeenpäin ajattelen). - 1960
pipsa53 kirjoitti:
Joo viikko meni aina ns.loistavasti kun olin niin kuin hänelle sopi, minulla kun ei saanut olla ollenkaan tarpeita/tavotteita, hän kun huolehtii niistä mitkä minulle kuuluu.
Hirmu mustasukkainen vaikka itse meni viikon loput ja lomat yxin, minä viiden lapsen kanssa kotona.
Kaikki ongelmat mitä oli, olivat minun aiheuttamia ja siksi hänellä lupa mennä, tulla milloin ja minne halus( vieraisiinkin).
Kaikkien naisten rakastama, täynnä itseään...ulospäin muuta kuin mitä oikeasti oli, ainakin mulle ja lapsille.
Harvoin jaksoin edes riidellä kun tiesin jo mitä tuleman piti , joten jätin senkin tekemättä, alistuin (virhe, nyt kun jälkeenpäin ajattelen).Tuntuu tutulta tuo kaikkien naisten rakastama mies ja tuttuja toki myös miesten puolelta runsaasti.Itsekeskeinen hyvinkin ja riitatilanteessa aivan mahdoton sanallisesti.
Miten pitkään olitte yhdessä ja milloin huomasit ekat merkit että ei synkkaa ? Vääristelikö hän asioita ?
T: 1960 - pipsa53
1960 kirjoitti:
Tuntuu tutulta tuo kaikkien naisten rakastama mies ja tuttuja toki myös miesten puolelta runsaasti.Itsekeskeinen hyvinkin ja riitatilanteessa aivan mahdoton sanallisesti.
Miten pitkään olitte yhdessä ja milloin huomasit ekat merkit että ei synkkaa ? Vääristelikö hän asioita ?
T: 1960Aika alussa jo oli näyttöä paljonkin, mutta kun luotin,rakastin ja uskoin häntä kaikessa ihanuudessaan, lupauksissaan, joihin ei tänäpäivänäkään voi luottaa. En minä eikä lapset.Opetin lapset rakastamaan /välittämään isästänsä, mutta kun oltiin aina edessä ja kuluttajia niin heiltäkin se arvostus on hiipunut.
Miettiessäni eroamme jota en halunnut tehdä, olen ajatellut nykyään sen sillain että hän vaan oli minulle liian hyvä mies.Kun oli harkinta-aika menossa ja minä muuttanut kouluun muualle hän jo kovasti harjoitteli uuden naisen kanssa meidän aviopetissä ja ilmoittelikin siitä, että hällä on nyt täällä terveellä pohjalla oleva suhde,tuukko takas vai et.. Kertonut ummet ja lammet tälle tyttäreni luokkakaverille (28v)yhlle kuinka omistaa kaiken ku akka lähti.Ja tämä nainen uskoi kaiken ja oli jo muuttamassa kotiini. Kun sain tietää tästä, mies kielsi ja sanoi että hän vain kiusas ja taasko sinä alotat tuon luulemisen, mutta totta se sitten oli kuitenkin. Avioliittoni kaksos- miehen kanssa oli kyllä rikasta kaikessa karmeudessaan.Tämä on vain minun avioliitostani. Alla oleva kirjoittaja on löytänyt kaksosesta yhden helmen, siihen kun voisi yhdistää kaikki miehet, niin ei olisi hätiä mitiä. Kyllä hän osas rehellinenkin olla, mutta vain kun hälle sopi ja mikä oli asia mistä kannatti edes puhua/selvittää, kaikki mikä on eilistä on vanhaa ja piste oli sanonta jos halusin menoistaan tietää... Kaverit ja ystävät ensisijaisia ja niille oli aina aikaa ja rehellinen kaikessa niille mitä teki/sanoi..
- Lalla enkeli
Heipa!olen v.-81tuntenut ja ollan asuttu yhdessä v.85ja naimissa v.92 ihanampaa miestä ei löydy maan päällä,avoin,kiltti,kohtelias,huomaavainen sopi erttäin hyvin vapauuden kaipavan vesimies naisen kanssa,ota ihmessä ja pidä hyvää huolta,terv.Laila
- 1960
Kiitos kannustavasta viestistäsi. Paljon hyvää hänessä todella on, enkä itsekkään ole sieltä helpommasta päästä.
Osaamme vaan riidellä niin ilkeillä kielen ilmauksilla että ihan hirvittää.
1960 - Lalla enkeli
1960 kirjoitti:
Kiitos kannustavasta viestistäsi. Paljon hyvää hänessä todella on, enkä itsekkään ole sieltä helpommasta päästä.
Osaamme vaan riidellä niin ilkeillä kielen ilmauksilla että ihan hirvittää.
1960moi!eri miältä saa olla,mutta elämä on niin lyhyt että ei kannata viettä aika riiteelemiseen.pidä hänestä hyyvä huolta,anna palion rakkautta ja huomavaisuutta.älä ole turhan itsepäinen,vesimies nainen on lian viisas ja fiksu sellaiseen tuhaan puuhaan,hyvää jatkoa sinulle=teille sano kokenut vanha rouva,olin 19v.aviossa härkä miehen kanssa,se vasta taistelua oli.terv.Laila
- 1960
Lalla enkeli kirjoitti:
moi!eri miältä saa olla,mutta elämä on niin lyhyt että ei kannata viettä aika riiteelemiseen.pidä hänestä hyyvä huolta,anna palion rakkautta ja huomavaisuutta.älä ole turhan itsepäinen,vesimies nainen on lian viisas ja fiksu sellaiseen tuhaan puuhaan,hyvää jatkoa sinulle=teille sano kokenut vanha rouva,olin 19v.aviossa härkä miehen kanssa,se vasta taistelua oli.terv.Laila
Kiitos sinulle elämää ilmeisesti enemmän nähneeltä ihmiseltä. Yritän muistaa neuvosi, jotka tosin ovat olleet myös minun neuvojani itselleni tässä elämän pyörityksessä.
Ei muuta kuin eteenpäin !
- krikke
moi!
olen itse vesimies nainen ja seurustellut 10 v. ja ollut naimisissa 11v. eli 21v. taivalta takana kaksosmiehen kanssa!helppoa en väitä sen olleen koska molemmat ollaan itsenäisiä ja ehkä vähän itsekkäitäkin. me monien kommellusten kautta saimme suhteen toimimaan enemmänkin kompromissien kautta ja
koska pidämme samoista asioista ei ollut parempaakaan. suhde taitaa osittain toimia ihan siksi että olemme rakastavaisia ja myös kavereita.
kuulostaa oudolta, mutta se on auttanut pahoissakin tilanteissa ja yleensä myös osaltaan korjannut asioita. kaksos miehen kanssa pitää melkeimpä olla osittain kaveri koska silloin hän ei tunne itseään niin uhatuksi eikä myöskään liian varmaksi suhteessaan naiseen, ja kukapa siihen on parempi kuin hiukan viileä vesimiesnainen!- 1960
Hei !
Kiitos ajatuksistasi - antoivat paljon uutta ajateltavaa ja vielä totta joka sana, nyt kun oikein ajattelen asiaa . . .
Terkuin 1960
- amalia
Ihan tuntui ett oon ite laittanut tuon viestin. Olen myös 1960 syntynyt vesmiesNAINEN suhteessa kaksosMIEHEEN. Meillä synkkaa ihan hyvin, mies toki voisi olla räväkämpi joskus. Tahtoo olla liiankin kiltti ja myötäilee liikaa. Suhde alkoi itsekseen, eikä mitään suurta intohimoa ole minun puolelta. Ollaan vaan, viihdytään toistemme seurassa. Vaikka kyl viihdyn iteksenikin.
- 1960
Meillä synkkaa myös tosi hyvin mutta jos myrskyää - niin rajusti ja vielä aika usein ja mitättömistä syistä.Intohimoakin löytyy mikä tietty lujittaa suhdetta.Kauanko olette olleet yhdessä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107