minulla on komplisoitunut migreeni, ilman auroja. Olen alkanut saamaan nyt aurallisia kohtauksia, estolääke päällä. Ja moneen vuoteen en ole saanut päähäni tällaista kummallista oloa. Olo on kuin olis pikku hiprakassa, epätodellinen olo... Epämiellyttävä tunne. Pitäiskö näistä olla huolissaan, pää on kuvattu ja normaaliksi rakenteet todettu. Käsien vapinaa myös on tullut.
Beettasalpaaja käytössä.
lisääntyneet aurat
5
747
Vastaukset
- Migrän
Mulla kans migreenin ollessa päällä tärisee kädet ja koko kroppa. Palelee sillon niin julmetusti koko ajan, että varmaan sekin tekee. Jos sulla on aurallinen migreeni, niin beetasalpaaja voi pahentaa ja pitkittää auraoireita esim. huimausta, puutuneisuutta, näköhäiriöitä. Mulle Bisopral ei sopinut ollenkaan, kun toinen puoli kasvoista oli puuduksissa jatkuvasti.
- ---
Sama olo se täälläkin, sekaisin silloin. Eikä se ole kivaa. Mutta johtuu kai lääkkeestä ja/tai itse kohtauksesta..?
Mulla ei ole kuin koht lääke, eikä sekään pysäytä kohtausta. Vie vaan kivun ja puhe pelaa mahdollisesti. Näkö ei, paitsi jossain vaiheessa.
Koitas saada hartiat jumista, se auttaa minulla että kohtauksen voi saada joskus pois. Ja lepo. Lue myös mitkä tekijät vaikuttaa migreenin syntyyn. Vaikka taustallahan se on aina lähes. Voithan lekurin kanssa keskustella lääkkeistä ja kaikille ei sovi kuulemma varsinaiset migreenilääkkeet jotka on epilepsiaankin tarkoitettuja (?) Selvitä kaikki vaihtoehdot ja asiat ajan kanssa.- ---
Voi olla että tuo aurallinen tekee lääke kumman olon. Eli se ei ole ehkä varsinaiseti vaan lääkkeen vika, parempaa ei ehkä ole. ?
- ---
Siis tarkoitin että lääkkeet kannattaa aina olla. Ettei tullut väärää käsitystä sana muodoistani.
- alkuperäinen alli
vointi jo parempi, kun sain hartiat pois jumista ja alkoin työt, ei voi nukkua liian pitkään. Mut kiva tietää että toi vapina saattaa johtua beettiksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",165028Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433675Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351947
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421913Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee471836Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171590- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175