lisääntyneet aurat

ja kumma olo päässä

minulla on komplisoitunut migreeni, ilman auroja. Olen alkanut saamaan nyt aurallisia kohtauksia, estolääke päällä. Ja moneen vuoteen en ole saanut päähäni tällaista kummallista oloa. Olo on kuin olis pikku hiprakassa, epätodellinen olo... Epämiellyttävä tunne. Pitäiskö näistä olla huolissaan, pää on kuvattu ja normaaliksi rakenteet todettu. Käsien vapinaa myös on tullut.

Beettasalpaaja käytössä.

5

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Migrän

Mulla kans migreenin ollessa päällä tärisee kädet ja koko kroppa. Palelee sillon niin julmetusti koko ajan, että varmaan sekin tekee. Jos sulla on aurallinen migreeni, niin beetasalpaaja voi pahentaa ja pitkittää auraoireita esim. huimausta, puutuneisuutta, näköhäiriöitä. Mulle Bisopral ei sopinut ollenkaan, kun toinen puoli kasvoista oli puuduksissa jatkuvasti.

• ---

Sama olo se täälläkin, sekaisin silloin. Eikä se ole kivaa. Mutta johtuu kai lääkkeestä ja/tai itse kohtauksesta..?

Mulla ei ole kuin koht lääke, eikä sekään pysäytä kohtausta. Vie vaan kivun ja puhe pelaa mahdollisesti. Näkö ei, paitsi jossain vaiheessa.

Koitas saada hartiat jumista, se auttaa minulla että kohtauksen voi saada joskus pois. Ja lepo. Lue myös mitkä tekijät vaikuttaa migreenin syntyyn. Vaikka taustallahan se on aina lähes. Voithan lekurin kanssa keskustella lääkkeistä ja kaikille ei sovi kuulemma varsinaiset migreenilääkkeet jotka on epilepsiaankin tarkoitettuja (?) Selvitä kaikki vaihtoehdot ja asiat ajan kanssa.

• ---

Voi olla että tuo aurallinen tekee lääke kumman olon. Eli se ei ole ehkä varsinaiseti vaan lääkkeen vika, parempaa ei ehkä ole. ?

• ---

Siis tarkoitin että lääkkeet kannattaa aina olla. Ettei tullut väärää käsitystä sana muodoistani.

• alkuperäinen alli

vointi jo parempi, kun sain hartiat pois jumista ja alkoin työt, ei voi nukkua liian pitkään. Mut kiva tietää että toi vapina saattaa johtua beettiksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe