On huonovointinen olo, tuntuu välillä että kurkussa on jotain mitä pitäisi niellä mutta siellä se vaan paikallaan pysyy. On närästystä, on kuin olisi astma, eli hengenahdistusta....
Sitten kun ottaa "korvienvälilääkkeen", vaivat poistuu.
Olen jostain lukenut että nuo mainitut vaivat kuuluu myös paniikkihäiriötautiin mutta en sitten tiedä onko kyse siitä. Mm. paperipussiin hengittäminen voi auttaa jne.
Vuosien varrella kolmet eri tähystykset olen läpikäynyt ja sitä kautta en ole saanut mitään vastauksia mikä vatsassa on.
Mikä tauti tämä on?
5
579
Vastaukset
- galhu
samanlaista täällä.tosin pala kurkussa on kasvanut ja välillä tuntuu että pitäsi oksentaa.jos sun oireet jollain lääkkeellä helpottuu niin eikai siellä mitään fyysistä sit ole?mikä on korvienvälilääke?hirvee stressi puhkasi ton mahahappo erityksen huippuun,pala kurkussa koko ajan..
- Kertokaa jos tiedätte
mietoa rentoutuslääkettä, Alproxia
- tulos.....
"sitä kautta en ole saanut mitään vastauksia mikä vatsassa on"
Kyllä kai sentään olet saanut selväkielisen tulospaperin tähystyksestä ja mahdollisesta patologin vastauksesta...- Kertokaa jos tiedätte
ei ollut "löydöksiä".
- samanlaista
Hei!
Itselläni on hieman samanlaista. Todettu refluksitauti, leikattu ja kaiken pitäs olla ok. Mutta kurkkua kirveltää ja palantunnetta kurkussa. Oireet pahenevat iltaa kohden. Mulla myös oireistoa helpottaa xanorin otto. Välillä kyllä kun on oikeen kovaa kipuilua niin ei se sitä vie. Vaikuttaako xanor "oikeaan" fyysisen kivun tuntemukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760