nostaisitko minullekin kortin avioliittooni, kun se syö minua ja en enää tiedä miten, missä ja milloin olen missäkin. Saanko lapsuuden ystävältäni tukea tai peiliä tähän tms.
Elämän energialle
2
81
Vastaukset
- Elämänenergia
Pyysit korttia avioliittoosi, koska se syö sinua. Sinulle ovat henkiset arvot tärkeitä, etkä halua toimia avioliitossasi tai elämässäsi ottamatta niitä huomioon. Arvostat kauneutta ihmissuhteissa, koska se edustaa sopusointua. Haluat edistää henkisiä arvoja ja kaikkea hyvää elämässäsi ja toiveenasi on, että myös miehet voisivat oppia olemaan pehmeämpiä, koska feminiinisyys voi olla uudistava ja sisäisesti vahvistava voima myös miesten elämässä. Ihmissuhteet ovat kuin kasveja - ne tarvitsevat osakseen jatkuvaa huolenpitoa voidakseen hyvin. Liiallinen huolehtiminen kuitenkin tukahduttaa. Muiden elämää ei saisi ohjailla, vaan jokaiselle pitäisi antaa valtuudet tehdä omat ratkaisut elämässään. Silloin ei sotkeudu heidän elämäänsä karmallisesti. Pyri ihmissuhteessasi kauneuteen ja sopusointuun. Ehkä parisuhteesi tarvitsee juuri nyt sinun näkemystäsi kukoistaakseen: naisellisuutta, kauneuden arvostamista ja hyvyyden leimaa. Mieti, miten voisit parhaiten auttaa sinulle rakkaita ihmisiä. Osoita rakkautesi sanoin ja teoin. Nyt näkisin, että sinulla itselläsi on avaimet moneen. Luo ympärillesi myös jatkossa kauneutta ja hyvinvointia. Rikasta sisäisellä kauneudellasi ympäristöäsi. Ole sopusoinnussa itsesi kanssa. Saatko tästä yhtään apua tai viitteitä, miten toimia jatkossa?
- loputon yö
Kiitos ajastasi. Osuit ihan oikeaan minussa ja loputon yö lienee kiinni hyvin pitkälti minusta. Kiitos herätyksestä.. eihän toiselta voi vaatia, vaan itsestä lähdettävä ja mallia kenties näyttäen. Itse asiassa haluankin olla se mitä syvimmiltäni olen ja kiitos huomiosta suhteessa karmaan ja ohjailemiseen. Tiedän nyt mihin kiinnitän huomiota.
Myös tiedotteesi ja viestisi kaikille on hyvin paikallaan meille monille. Kiva, kun sinä ja kaltaisesi tuotte valoa meidän elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780