heippa! pakko kysyä täältä apua. mistä voi johtua punakorvakilpparin ripuli?
APUAAAA !!
3
491
Vastaukset
- sfzz2484
eläinlääkärille, monesti neuvovat myös puhelimessa, mitä kannattaa kokeilla. Olisko ruokavaliossa jotain vikaa?
- konnaz__
oon ajatellu samaa että olisko ruokavaliossa jtn vikaa.
- vesik
konnaz__ kirjoitti:
oon ajatellu samaa että olisko ruokavaliossa jtn vikaa.
Meillä kun korjattiin akvaariota kilppari joutui asumaan pienessä laatikossa jossa vesi likaantui nopeasti. Silloin sillä alkoi ripuli, joten johtuisiko likaisesta vedestä. Nyt kun on akvaariossa uloste on ihan normaalia.
Sillä meni myös maha sekaisin kun vaihdettiin kuivaruokamerkkiä, nyt se on kuitenkin tottunut jo. Me syötetään lähes pelkästään kuivaruokaa ja nutrobalia ja hyvin on mennyt. Tarkkaile aivasteleeko konna, jos, niin se voi olla vilustunut. Ja jos ei syö niin vie lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941275- 1571178
- 681001
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809