Taas

on mennyt

eipäs juupas asteelle tämänkin palstan aiheet, mutta asiaan eli musiikkiin.
Kuuntelin työmatkani aikana pitkästä aikaa Arin levyn, eikun paranee vanhetessaa. Arin äänessä on oma soundi, jonka omaavat harvat muusikot. Ne joilla se on ovat tietenkin kaikki menestyneet. Se joko on tai ei ole, Arilla se on.

Odottelen tässä nosturin keikkaa, ensinmäinen kerta moneen vuoteen kun viitsin vaivautua kenenkään artistin keikalle muuten.

17

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari on livenä niin rankka

ja pojut on runkanneet korjaan rukanneet biisit paljon paremmiksi kuin ne alunperin oli. Nosturiin on kyllä pakko jollain konstilla päästä.

• hättäile

Täällä Ari-fanit vaan irrottelevat Kride-jutuilla kun ei idolistaan ole mitään sanottavaa.

• itse asiaan

Tänään kuulin Radio Rockilta FFTF- kipaleen ja kummasti se pysäytti kuuntelemaan vaikka sen on kuullut satoja kertoja. Siinä äänessä vaan on se joku koukku joka ei päästä otteestaan. Eikä ole tarviskaan päästä :)

Nosturia täälläkin odotellaan innolla. Eka kerta minullakin kyseissä paikassa ja ensimmäinen kerta kun näen Ari&Koivuset klubikeikalla. On se kuitenkin eri juttu kuin nuo ulkoilmatapahtumat.

• käänsin

Radio Rockille, pakko yrittää bongata FFTF sieltä, kun kerta kuulemma sitä niin kovasti soittelevat. :D Se on mun suosikkikappale levyltä, oispa messevää, jos se ois seuraava sinkku.

Voi että te onnelliset, jotka pääsette Nosturiin! Mulla ei taida olla saumaa ajallisesti eikä rahallisesti sinne mennä. Onneksi täällä pohjoisessa on syssymmällä kaks keikkaa peräkkäin, jospa niille sitten. ;)

Mutta raporttia sitten Nosturista ja yllätyksistä! :D

• panna, kun jos riehuu

ittensä innoissaan hikeen niin ei siinä koreita kuteita tarvii. Mustelmia tulee kans melkosesti ja yks jätkä kumautti mua innoissaa suoraan nokkaan, et alko veret valumaan, mut ei se paljoo tahtia hidastanu. Yritti sit pokata päälle, mut mä olin niin ulkona kuvioista, et vaan nauroin hulluna sille.

• tsekata
        käänsin kirjoitti:

Radio Rockille, pakko yrittää bongata FFTF sieltä, kun kerta kuulemma sitä niin kovasti soittelevat. :D Se on mun suosikkikappale levyltä, oispa messevää, jos se ois seuraava sinkku.

Voi että te onnelliset, jotka pääsette Nosturiin! Mulla ei taida olla saumaa ajallisesti eikä rahallisesti sinne mennä. Onneksi täällä pohjoisessa on syssymmällä kaks keikkaa peräkkäin, jospa niille sitten. ;)

Mutta raporttia sitten Nosturista ja yllätyksistä! :D

Aika usein se Rockilla soi, varmaan tässä illan mittaan taas jossain vaiheessa.

Tässä vinkkinä yksi sivusto josta voi "vakoilla" mitä radioissa soitellaan, tuo on suora linkki FFTF-biisiin

http://www.soitto.info/kanava.php?kanava=radiorock&kid=23929&eid=6127

Niin ja varmasti Nosturista tullaan tännekin kertomaan. On sinne sen verran paljon porukkaa kuulemma tulossa.

• hyvä tietää
        panna, kun jos riehuu kirjoitti:

ittensä innoissaan hikeen niin ei siinä koreita kuteita tarvii. Mustelmia tulee kans melkosesti ja yks jätkä kumautti mua innoissaa suoraan nokkaan, et alko veret valumaan, mut ei se paljoo tahtia hidastanu. Yritti sit pokata päälle, mut mä olin niin ulkona kuvioista, et vaan nauroin hulluna sille.

Mielenkiintoinen pokaustaktiikka jollain :D

Ei tulis mieleenkään laittaa parhaimpia päälle. Sen verran on tullut luettua noita keikkaraportteja että aika hurmos siellä on päällä ja meno sen mukaista ;)

• linkistä
        tsekata kirjoitti:

Aika usein se Rockilla soi, varmaan tässä illan mittaan taas jossain vaiheessa.

Tässä vinkkinä yksi sivusto josta voi "vakoilla" mitä radioissa soitellaan, tuo on suora linkki FFTF-biisiin

http://www.soitto.info/kanava.php?kanava=radiorock&kid=23929&eid=6127

Niin ja varmasti Nosturista tullaan tännekin kertomaan. On sinne sen verran paljon porukkaa kuulemma tulossa.

Koitanpa ottaa selvää, miten tuo pelaa. :D Mutta tuossahan nuo FFTF:n soitot näkyykin. Näyttäis olevan aikaa, kun se on viimeks soitettu tänään, joten jospa se kohta taas sois.

Joo, varmaan aika kattavat raportit Nosturista tulee tänne ja virallisille sivuille. Niin paljon vaan himottais itteäkin sinne mennä, miksi Suomen pitää olla niin pitkä maa? :D

• päivittää
        linkistä kirjoitti:

Koitanpa ottaa selvää, miten tuo pelaa. :D Mutta tuossahan nuo FFTF:n soitot näkyykin. Näyttäis olevan aikaa, kun se on viimeks soitettu tänään, joten jospa se kohta taas sois.

Joo, varmaan aika kattavat raportit Nosturista tulee tänne ja virallisille sivuille. Niin paljon vaan himottais itteäkin sinne mennä, miksi Suomen pitää olla niin pitkä maa? :D

Selaimesta päivitä- namiskalla tai sitten paina F5 aina välillä niin tilanne päivittyy.

Onneksi Ari keikkailee aika tasaisesti ympäri Suomea ja tosiaan pohjoisessakin useampaan kertaan. Että kyllä niitä keikkoja riittää :)

• huomasin
        päivittää kirjoitti:

Selaimesta päivitä- namiskalla tai sitten paina F5 aina välillä niin tilanne päivittyy.

Onneksi Ari keikkailee aika tasaisesti ympäri Suomea ja tosiaan pohjoisessakin useampaan kertaan. Että kyllä niitä keikkoja riittää :)

just tuon. HIM:in biisi oli ilmestynyt sinne ennen kuin kuului radiosta. :D Huoh, mä en jaksais oikein tuota tarjontaa kuunnella, mutta pakko kai sitä on, jos haluaa FFTF:n kuulla radiosta myös. x)

Joo, se on hyvä, että rundi yltää ympäri Suomen. Eihän se varsinaisesti ole missään tietyssä paikassa jatkuvasti, tuo Nosturin keikka on viimeinen pääkaupunkiseudulla, jos ei noita risteilyjä lasketa. Että ihan yhtä puutteessa ollaan kaikkialla. :D

En kyllä tiedä, miten jaksan marraskuulle asti oottaa noita pohjoisen keikkoja. Vieroitusoireet iskee. :D

• onhan siellä
        huomasin kirjoitti:

just tuon. HIM:in biisi oli ilmestynyt sinne ennen kuin kuului radiosta. :D Huoh, mä en jaksais oikein tuota tarjontaa kuunnella, mutta pakko kai sitä on, jos haluaa FFTF:n kuulla radiosta myös. x)

Joo, se on hyvä, että rundi yltää ympäri Suomen. Eihän se varsinaisesti ole missään tietyssä paikassa jatkuvasti, tuo Nosturin keikka on viimeinen pääkaupunkiseudulla, jos ei noita risteilyjä lasketa. Että ihan yhtä puutteessa ollaan kaikkialla. :D

En kyllä tiedä, miten jaksan marraskuulle asti oottaa noita pohjoisen keikkoja. Vieroitusoireet iskee. :D

tuo Elämä lapselle -konsertti tietenkin, vaikka eihän se tietenkään täyspitkä keikka ole. :D

• hyvääkin musaa
        huomasin kirjoitti:

Dion Holy Diver just nyt

• tulee,
        hyvääkin musaa kirjoitti:

Dion Holy Diver just nyt

tunnistin jopa ilman tuota saittia biisin. :D Niin sitä Ari opettaa hiivin saloihin. x)

No on siellä Oulussa keikka huomenna, mutta mä en pääse sinne. Ärsyttävää!

• veti tuon
        tulee, kirjoitti:

tunnistin jopa ilman tuota saittia biisin. :D Niin sitä Ari opettaa hiivin saloihin. x)

No on siellä Oulussa keikka huomenna, mutta mä en pääse sinne. Ärsyttävää!

Kuulosti muuten hyvältä tuo Holy Diver kun Ari lauleskeli sitä jossain idolsin koelaulukäytävällä. Tuon tyyppiset biisit sopii Arille tosi hyvin.

Harmi tuo Oulu sun kannalta, mutta hyväähän kannattaa odottaa :)

• hyvältä
        veti tuon kirjoitti:

Kuulosti muuten hyvältä tuo Holy Diver kun Ari lauleskeli sitä jossain idolsin koelaulukäytävällä. Tuon tyyppiset biisit sopii Arille tosi hyvin.

Harmi tuo Oulu sun kannalta, mutta hyväähän kannattaa odottaa :)

kaikki, mitä se veti niillä käytävillä. Kyllä mulla on tietoisuus tuon genren musasta kasvannu Arin myötä. :D

Joo, harmihan se on. Jännä sinänsä, että oon Oulusta päin kotosin, etä voisin periaatteessa sinne mennä, mutta nyt ei taida antaa hommat myöten. No sitä marraskuuta odotellessa. :D

• juttu..
        hyvältä kirjoitti:

kaikki, mitä se veti niillä käytävillä. Kyllä mulla on tietoisuus tuon genren musasta kasvannu Arin myötä. :D

Joo, harmihan se on. Jännä sinänsä, että oon Oulusta päin kotosin, etä voisin periaatteessa sinne mennä, mutta nyt ei taida antaa hommat myöten. No sitä marraskuuta odotellessa. :D

Tosin hiiviä on tullut kuunneltua kakarasta lähtien, ensimmäinen biisi jota olen laulanut on kuulemma ollut Scorpionsin Rock you like a hurricane :D

Mutta kieltämättä tämä suomalainen metallimusa on jäänyt aiemmin huomiotta. Arin avulla olen tutustunut mm. Sonataan ja Stratoon joiden levyt nyt omistan :)

Marraskuu on mulle aina ollut se ikävin kuukausi kaikista. On pimeetä ja loskaa... Sehän voi olla hyväkin että humppaorkesteri tulee tuomaan valoa pimeyteen. Itse ajattelin lähteä jollekin risteilylle marraskuussa poikia katsomaan :)

• en oo
        juttu.. kirjoitti:

Tosin hiiviä on tullut kuunneltua kakarasta lähtien, ensimmäinen biisi jota olen laulanut on kuulemma ollut Scorpionsin Rock you like a hurricane :D

Mutta kieltämättä tämä suomalainen metallimusa on jäänyt aiemmin huomiotta. Arin avulla olen tutustunut mm. Sonataan ja Stratoon joiden levyt nyt omistan :)

Marraskuu on mulle aina ollut se ikävin kuukausi kaikista. On pimeetä ja loskaa... Sehän voi olla hyväkin että humppaorkesteri tulee tuomaan valoa pimeyteen. Itse ajattelin lähteä jollekin risteilylle marraskuussa poikia katsomaan :)

heviä hirveästi kuunnellut, vaikka tietty nää legendat tuntee ja suurimmat hitit. Mutta kiinnostusta on kyllä herännyt niin ulkomaisia kuin kotimaisiakin bändejä kohtaan, esim. tuo Sonata kyllä kiinnostaa. Levyjä en oo ehtiny vielä hankkimaan, mitä nyt menin Metallican "Metallican" tuossa taannoin ostamaan. :D Mutta onhan se kiva vähän laajentaa tottumuksiaan, ei mulla koskaan oo muutenkaan ollut mikään rajoittunut musamaku.

Joo, marraskuu on aika ankeeta aikaa kyllä, varsinki jos ei oo lunta. Mikäpä siinä paremmin piristäis kuin Arin keikka, vieläpä kaksin kappalein. :D Noille risteilyille mä en taida uskaltautua. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe