Ounou

Korvatulppa

Täälläpä on kovin hiljaista.

15

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jauhaa

paskaa!vituttaa tollanen!mut jos nyt aletaa kattoo kirjotettuja viestiä taikka luku kertoja tais olla täällä jotain 51.000parhaimmillaan tai jotain et kyl siel vierivien rusinoiden palstalla on myös aika hiljasta!että silleen...

• vampiree

Mikäs nyt niin vituttaa?Onko paha olla?

• nyt!
        vampiree kirjoitti:

Mikäs nyt niin vituttaa?Onko paha olla?

ei mulla oo paha olla!vituttaa vaan tommonen turhanpäivänen lässytys!

• James H
        nyt! kirjoitti:

ei mulla oo paha olla!vituttaa vaan tommonen turhanpäivänen lässytys!

Mut ku eihä tällä saitilla ole mitää muuta ku turhanpäivästä lässytystä.tajuut sä?

• poikanen
        James H kirjoitti:

Mut ku eihä tällä saitilla ole mitää muuta ku turhanpäivästä lässytystä.tajuut sä?

Levynpyörityskoneeseen soimaan metallican kill em all..ja sieltä vaikka biisit motorbreath ja whiplash..siihen vielä kuuntelet äidin kans käsikädessä seek&destroyn...niin eiköhän se paha olo hellitä! :)

• Totuus julki
        poikanen kirjoitti:

Levynpyörityskoneeseen soimaan metallican kill em all..ja sieltä vaikka biisit motorbreath ja whiplash..siihen vielä kuuntelet äidin kans käsikädessä seek&destroyn...niin eiköhän se paha olo hellitä! :)

Jos tekee noin kuin kirjoittelet.Niin sittenhän se paha olo vasta alkaakin.Eihän tuommoista saatanallista meteliä kuuntele kukaan vapaaehtoisesti.

• .7j
        Totuus julki kirjoitti:

Jos tekee noin kuin kirjoittelet.Niin sittenhän se paha olo vasta alkaakin.Eihän tuommoista saatanallista meteliä kuuntele kukaan vapaaehtoisesti.

Paitsi ne, jotka tykkää hyvästä musiikista.

• Musiikinopettaja
        .7j kirjoitti:

Paitsi ne, jotka tykkää hyvästä musiikista.

No joo.Makuasioistahan ei oikein kannata kiistellä.Musiikkimakukin kuuluu tietysti näihin makuasioihin.Ihmettelen kumminkin hiukan sinun kirjoitustasi.Ymmärsin kirjoituksestasi että sinun mielestäsi metallican musiikki on hyvää musiikkia.Kiinnostaisi kovasti tietää mikä siinä on hyvää?Omasta mielestäni näin maallikkokuuntelijana en kyllä löydä metallican musiikista oikein mitään positiivista.Rytmistä ei ole mitään tietoa,laulaja huutaa suurimmaksi osaksi eikä laula niinkuin pitäisi.Kitaristi ja varsinkin basisti soittaa epäpuhtaasti.Ehkä en vain ymmärrä sitä kuinka metallican musiikki voi olla hyvää niin kuin kirjoitit.Että tämmöistä tällä kertaa.

• .09
        Musiikinopettaja kirjoitti:

No joo.Makuasioistahan ei oikein kannata kiistellä.Musiikkimakukin kuuluu tietysti näihin makuasioihin.Ihmettelen kumminkin hiukan sinun kirjoitustasi.Ymmärsin kirjoituksestasi että sinun mielestäsi metallican musiikki on hyvää musiikkia.Kiinnostaisi kovasti tietää mikä siinä on hyvää?Omasta mielestäni näin maallikkokuuntelijana en kyllä löydä metallican musiikista oikein mitään positiivista.Rytmistä ei ole mitään tietoa,laulaja huutaa suurimmaksi osaksi eikä laula niinkuin pitäisi.Kitaristi ja varsinkin basisti soittaa epäpuhtaasti.Ehkä en vain ymmärrä sitä kuinka metallican musiikki voi olla hyvää niin kuin kirjoitit.Että tämmöistä tällä kertaa.

Kuinkahan on sitten mahdollista että Orionia pidetään yhtenä maailman parhaista instrumentaaleista? Tai kuinka aina listattaessa parhaita raskaita kappaleita, sieltä löytyy vähintään yksi Metallican kappale? Ja ketähän pidetään basson Jimi Hendrixinä? Olisikohan sattumoisin eräs Cliff Burton? Ja vaikka Hetfield ei välttämättä kuulu maailman parhaisiin laulajiin, sopii hänen äänessä täydellisesti Metallicaan. Että tämmöistä tällä kertaa.

• Kuka ei
        .09 kirjoitti:

Kuinkahan on sitten mahdollista että Orionia pidetään yhtenä maailman parhaista instrumentaaleista? Tai kuinka aina listattaessa parhaita raskaita kappaleita, sieltä löytyy vähintään yksi Metallican kappale? Ja ketähän pidetään basson Jimi Hendrixinä? Olisikohan sattumoisin eräs Cliff Burton? Ja vaikka Hetfield ei välttämättä kuulu maailman parhaisiin laulajiin, sopii hänen äänessä täydellisesti Metallicaan. Että tämmöistä tällä kertaa.

Olet varmaan oikeassa kun pistetään hevirokkia paremmuusjärjestykseen niin sieltä löytyy aina metallica.Mutta kun arvostellaan maailman parhaita musiikkikappaleita niin silloin ei kukaan enää puhu mistään hevirokista eikä metallicasta.

• mistä riippuu...
        Kuka ei kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa kun pistetään hevirokkia paremmuusjärjestykseen niin sieltä löytyy aina metallica.Mutta kun arvostellaan maailman parhaita musiikkikappaleita niin silloin ei kukaan enää puhu mistään hevirokista eikä metallicasta.

Riippuu vähän siitä, kuka sen listan on tehnyt. :P

• juudaaspriist
        mistä riippuu... kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, kuka sen listan on tehnyt. :P

..löytyy mm. rolling stones lehden 500 listasta sandmani;)

• ;;;
        juudaaspriist kirjoitti:

..löytyy mm. rolling stones lehden 500 listasta sandmani;)

Miks ne on Sandmanin sinne tunkenut? No, pääasia että jotain löytyy! ;D

• Loistava valinta
        ;;; kirjoitti:

Miks ne on Sandmanin sinne tunkenut? No, pääasia että jotain löytyy! ;D

Aikoinaan kun vuosituhat vaihtui 1900-luvusta 2000-luvuksi.Niin musiikki asiantuntijat ympäri maailmaa valitsivat 1900-luvun parhaaksi rockbiisiksi Led Zeppelinin Stairway to heavenin.Ja vieläpä aivan ylivoimaisesti.Mitä olette mieltä valinnasta?Minun mielestä täysin oikea valinta.

• J/L/K/R
        Musiikinopettaja kirjoitti:

Miten voi kirjoittaa tommosta Lässyn lässyn lässytystä????? :(

Metallica on maailman paras bändi , ettäs tiijät:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe