mitä tämä osoittaa?
Miksi Ari ei kirjoita
11
727
Vastaukset
- kun se istuu
huoneen nurkassa lukemassa fanipostia ja kirjoittelemassa vastauksia niihin. Mahtaa äitipuolella olla hauskaa:)))
- no sitten
no luca kumminkin kerkee, taitaa olla vähemmän faneja.
- sitä,
että sillä on ihan mieletön kiire koko ajan. Kyllä se sieltä taas joskus kirjottelee, ootellaan kärsivällisesti.
Ja hyvinhän nuo muutkin bändiläiset näyttää hommasta suoriutuvan. Sehän on vaan hyvä, että Ari keskittyy siihen, minkä se osaa parhaiten: laulamiseen. ;)- Huhuu?
Mutta Lahden keikasta tulee huomenna kolme viikkoa. Kyllä nyt kolmen viikon aikana luulisi liikenevän vartin verran päiväkirjan kirjoittamiseen. Kerkiäähän tuo keilaamassakin käydä, keikoilla jne.
Luulen, ettei koko päiväkirjassa olisi ensimmäistäkään merkintää, ellei Luca pitäisi huolta. - siellä
Huhuu? kirjoitti:
Mutta Lahden keikasta tulee huomenna kolme viikkoa. Kyllä nyt kolmen viikon aikana luulisi liikenevän vartin verran päiväkirjan kirjoittamiseen. Kerkiäähän tuo keilaamassakin käydä, keikoilla jne.
Luulen, ettei koko päiväkirjassa olisi ensimmäistäkään merkintää, ellei Luca pitäisi huolta.muidenkin kirjoituksia kuin Lucan. Seuraavan ois kyllä tarkoitus olla Arin kirjoittama (Lahden Yöt -keikka), mutta ilmeisesti ei oo ehtinyt kirjoittamaan. En mä kuitenkaan viittis Aria hätyytellä, se on muusikko, ei mikään kirjailija. Mulle riittää, et se laulaa hienolla äänellään ja vetää mahtavia keikkoja. :D
Ja kuten sanottu, kärsivällisyyttä, niitä keikkaraportteja saattaa taas tulla useampi yhdessä ryppäässä. - voishan
Huhuu? kirjoitti:
Luulen, ettei koko päiväkirjassa olisi ensimmäistäkään merkintää, ellei Luca pitäisi huolta.sitä ryyppäämistäkin harjoittaa päiväkirjaa kirjoitellen. Tulis varmaan mukavaa tekstiä.
- Krisrtianilla
voishan kirjoitti:
sitä ryyppäämistäkin harjoittaa päiväkirjaa kirjoitellen. Tulis varmaan mukavaa tekstiä.
ole päiväkirjaa ollenkaan kotisivuillaan?
- keskustelupalsta puuttuu
Krisrtianilla kirjoitti:
ole päiväkirjaa ollenkaan kotisivuillaan?
mikä täällä on huomattu oikeen hyvin.
- sitä
että se on ensisijaisesti laulaja ja keikkaileva muusikko, lisäksi tämän vuoden idoli, jolla on myös velvoitteita titteliään kohtaan, eli kaikenmaailman kokkareita, lehtijuttuja yms. Arilla sentään on palsta, vieläpä hyvin hoidettu.
- mikään kirjailijavirtuoosi
Siltä tulee kyllä suullisesti tekstiä enempi kuin ehtii vastaanottaa, mut kirjallinen ilmaisu ei oo niitä parhaimpia. Toiminnan ja käytännön miehii nääs eikä akateemikkoja.
Tai osaahan se kirjottaa silleen medihevityyliin, mut se ei ehkä silleen oo oikeen soppelia ilmaisua.
- järkkää
varmaan ylläriä Nosturin keikalle, kun niillä ei ole aikaa päiväkirjoihin kirjoitella eikä muuhunkaan.
Ari kotisivuillahan on lupailtu ylläreitä Nosturin keikalle.....kai niitä pitää valmistella...
jännitys tiivistyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862