Osaako joku sanoa, että paljon tollanen Madagaskarin päivägekko suunnilleen maksaa? :)
MADAGASKARIN PÄIVÄGEKKO
8
3853
Vastaukset
- nekosan
saturaisen kasvattajalta ja paaaaljon enemmän eläinkaupasta.
- hansqii
Moikka ! Osaisitteko kertoa että mistäpäin löytyisi kasvattajia ? mielummin Etelä-savon lähettyviltä ? Kuopio tms ?
- ::)
Itse ostin pari vuotta sitten madapariskunnan about ~ 150 €. Eläinkaupoissa usein hirmuiset kiskurihinnat verrattuna eläimen kuntoon (esim. 170 € laihasta, stressaantuneesta elikosta..). Suosittelen hankkimaan kasvattajalta :)
- gekkoliini
me ostettiin noin 85euroa yleensä se maksaa noin 100-170euroa
- Huolestunut!
Ostin 200 eurolla, mutta nyt lisko on alkanut käyttäytyä oudosti. Samassa huoneessa missä Allu (liskoni) on biljardipöytä, aina kun pelaamme biljardia Allu tulee tarkkaa seurailemaan mitä teemme. Hän on alkanut "äänehtiä" leikkiliskoille, jne... Asuuko Gekot yksin? Mistä tämä johtuu? Alan huolestua jo liskon käyttäytymisestä!!
- herppeilijä
Kasvattajalta tosiaan noin 120e... Itselläni on tällähetkellä myynnissä yksi vain lemmikiksi ja 3 myös mahdollisesti lisääntymistarkoitukseen sopivia. Lemmikiksi menevä on tietty halvempi. Muistattehan jos ostatte madagaskarinpäivägekon että se on CITES II B laji, eli muistakaa pyytää tarvittavat todistukse eläimestä.
Ja aiheen aloittajalle jos kiinnostaa niin mulla tosiaan on pari vielä jäljellä ja kaikkea lajiin liittyvää saa ja pitääkin kysyä [email protected]
- toinen herppeiljiä
Huolestunut :
Ei syytä huoleen kurluttelu on normaalia, lisääntymis käyttäytyimistä =) - gekkonen
Mun lempilisko. Kauniin värinen ja silleen asenteellinen, että jos ei tykkää ni antaa kuulla kunniansa (kuulemma). Mulla ei ole koskaan ollut näitä, mutta jos ottaisin liskomaisen lemmikin ni se ois madagaskarinpäivägekko, fan-footed gecko, joku aavikkolisko tai joku lehtisammakko. Siniset nuolimyrkkysammakot on mun lemppareita kaikista liskoista/sammakkoeiläimistä, mut en haluis kyllä luonnosta pyydettyjä eläinparkoja vaan kasvattajalta hankkisin. Mut niille pitää kasvattaa ite banaanikärpäsiä ku ovat niin pieniä ettei muu mahu suuhun (olen kuullut) -kuulostaa työläältä, vielä työläämpää luultavasti olisi saada käsiinsä nuolimyrkkysammakkoja. Luultavasti ottaisin jonkun aavikkolajin kuitenkin loppujen lopuksi, koska en saa kasveja koskaan kasvamaan niin saattaisivat päivägekot tai sammakot repiä pelipöksyt jos ei ois mitään vihreää koko terraariossa :D
Mun lempinimi on muuten gekko. Ihan oikeasti! Sain sen kun olen kamala vilukissa ja keväisin olin heti ensimmäisiä säteitä paljomassa ulkona. Ilmeisesti nimen antaja ajatteli gekkojen olevan auringossa koko ajan, tai sitten että elävät lämpimissä paikoissa. Kävelen kuulemma myös gekkomaisesti. Tai pikemminkin vähän kuin se yksi aavikkolisko joka nostaa aina yhden jalan kerrallaan kuumalta hiekalta ja näyttää tanssivalta tai jäykältä. Joka tapauksessa aion tatuoida käsivarteen gekon, joka kiemurtelee kohti mun kasvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592