Niin sairasta

Tyttö vain

Päivärutiinini alkaa aina rankalla salikäynnillä, jonka jälkeen syön purkin ananasta, jolla yritän pärjäilläkin sitten koko työpäivän. Kotiin tullessa linnottaudun sohvalle tv:n ääreen muutamaksi tunniksi, tarkoituksena saada kurkusta alas niin paljon ruokaa, jotta lopulta olo on niin huono, että on pakko maha kipeänä kontata vessaan oksentamaan.(usein iltapalani sisältää pitsan, hampurilaisia pari, suklaalevyn, leipää, jäätelöä, irtokarkkeja, nakkeja, sipsejä, yms.. Siis kaikkea noita kerralla!!!!) Oksentamisen teen aina pimeässä vessassa, jotten näkisi mitä kaikkea ällöa olenkaan suuhuni tunkenut jälleen kerran. Oksentamisen jälkeen käyn suihkussa, otan 9kpl ulostustabletteja ja menen nukkumaan rakkaan poikaystäväni viereen. Meillä eri työrytmi, joten usein saan tehdä tuon kaiken salassa. Viikonloppuisin usein laitan syyksi krapulan yms. Periaatteessa olen nykyiseen tilanteeseen ihan tyytyväinen, vaikka oikein hyvin tajuan sen kuinka sairas olen. En esim viimeiseen 5v ole ikinä mennyt täydellä mahalla nukkumaan, saati vapaaehtoisesti jättänyt salia väliin..

2

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieiei

JOS HALUAT ELÄÄ NIIN LOPETA... TUOLLA TAVALLA TAPAT ITSESI.. JÄTÄ SE HERKUTTELU POIS JA ÄLÄ TEE RUOKAA ITSE KOTONA..TEHKÄÄ KAVEREITTEN KANS VAIK TA POIKAYSTÄVÄN TJT ENTINEN BULIMIKKO OOON.. mut mä nykysin käyn vaan ulkona syömässä jonkun salaattiannoksen.. ja sit syön aamul puuroo ja illal en välttist mitään en uskalla kun pelkään et sorrun. jääkaapis ei ookaan mitään paitsi maitoa..liikuntaa vaan säännöllisesti se on hyvä..ja olenkin nykysin tyytyväinen itseeni!! painan 49 kg ja olen 163 pitkä..hoikka terveellisten elämäntapojen ansiosta enkä minkään vitun BULIMIAN!!!!! se pilaa elämän

• bulimikko

Itselläni takana reilu 2 vuotta ja ei loppua tule.
      Laihdutan vaan. Ja ahmin ja laihdutan. Tänään 6 kertaa.. Hullua. Ja sinun tapaasi, usein olen iltapäivään asti ilman oksentamista Ja kun maha on tyhjennetty, niin en muista milloin viimeksi olisin oikeasti tarvinnut vessaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe