näyttää, että rupeamme pärjäämään. Maaselkä uutisoi siitä, miten väki on liikkunut. Meillä on nyt plussaa. Hyvä me!! Seuratkaa muita!
Mahtavaa Haapajärvi
32
3177
Vastaukset
- eläkkeelle eräs
onnea haapajärvi.
tehkää vielä yksi korjausliike, antakaa ansaittu eläke ....- En tiedä
Kuka on eräs?
- sitä
että ML Veteläisen olisi syytä siirtyä eläkkeelle. Mietin pitkään, kenestä on kysymys, ja oivalsin, että niinhän se on- M-L eläkkeelle. Hyvä vinkki!!
- Koko homma
Se vetläisen lupaama opiskelija raha kummittelee, ei todellisuudessa väki ole lisinyt. Vuoden lopussa se totuus seisoo. Haapajärvestä ei liioin vetovoimaa voi löytää. Sinne 80 luvun seudulle jämähtänyt synkkä kaupunki. JOka on täynnä kyräileviä ja sisäänpäin kääntyneitä ihmisiä.
Ja tuskin helvetin kalliilla leikatut pajupuskat asiaa auttaa Hah... menkää katsomaa Nivalaa näette sentään kauniin kaupungin, toisin kuin harmaa Haapajärvi.- kaunis?
Et voi olla tosissas. Noin ei sano kukaan muu, kuin kunnon körttinen. Mistä päin Nivalaa olet, Huituperältä, vai Haikarasta?
Ankea, paskanhajuinen kylä!
Onhan Haapajärvi sentään vesistön varrella. - Näkö paranee
kaunis? kirjoitti:
Et voi olla tosissas. Noin ei sano kukaan muu, kuin kunnon körttinen. Mistä päin Nivalaa olet, Huituperältä, vai Haikarasta?
Onhan Haapajärvi sentään vesistön varrella.Paska se tuoksuu rahalle.
- kaksinen näkö
Näkö paranee kirjoitti:
Paska se tuoksuu rahalle.
sillä, joka Nivalaa kauniiksi sanoo.
Miten se nivalainen paska tuoksuu rahalle, jos kylässä on alueen pienimmät verotulot? - kovaa työtä
kaksinen näkö kirjoitti:
sillä, joka Nivalaa kauniiksi sanoo.
Miten se nivalainen paska tuoksuu rahalle, jos kylässä on alueen pienimmät verotulot?Henkistä vaurautta senkin edestä. Ja kas kun maanviljelijöiden kovan työn palkka on paljon pienempi, kuin kaulusköyhälistön. Katsele, miten kauniita peltoaukeamme ova. Mieli lepää ja rauhoittuu raskaan työpäivän jälkeen. Kunnia kaikenlaista työtä tekeville.
- hyvä, että
kovaa työtä kirjoitti:
Henkistä vaurautta senkin edestä. Ja kas kun maanviljelijöiden kovan työn palkka on paljon pienempi, kuin kaulusköyhälistön. Katsele, miten kauniita peltoaukeamme ova. Mieli lepää ja rauhoittuu raskaan työpäivän jälkeen. Kunnia kaikenlaista työtä tekeville.
arvostaa kotikyläänsä, mutta joku järki siinäkin on oltava!
Siellä puututaan aina naapureiden asioihin, vaikkei omatkaan ole hääppöisessä kunnossa.
Siellä kehutaan omia rahavaroja, vaikka tulotaso on alueen matalin.
Siellä elvistellään suurella tilakoolla, vaikka se onkin alueensa pienin.
Siellä nähdään jotain erityistä peltoaukeissa, jollaisia Keski- ja Etelä-Pohjanmaa on täynnään. - työntekijöitä
hyvä, että kirjoitti:
arvostaa kotikyläänsä, mutta joku järki siinäkin on oltava!
Siellä puututaan aina naapureiden asioihin, vaikkei omatkaan ole hääppöisessä kunnossa.
Siellä kehutaan omia rahavaroja, vaikka tulotaso on alueen matalin.
Siellä elvistellään suurella tilakoolla, vaikka se onkin alueensa pienin.
Siellä nähdään jotain erityistä peltoaukeissa, jollaisia Keski- ja Etelä-Pohjanmaa on täynnään.Kuka arvostaa, jos ei itse. Käy kuin pyhäkkäille, jos ei tiedä omaa arvoaan eikä arvosta työtä, jota tekee. Hapuilevat vain toisten kelkkaan.
- Ja Kyllä
kaunis? kirjoitti:
Onhan Haapajärvi sentään vesistön varrella.Haapajärvi on syvältä, ja on ollut pitkään.
Sinä taidat olla niitä saunapiiriläisiä.
Ei se pajukon raivaus HPJ:stä kaunista todellakaan tee. Kyllä minä sanon kun olen tuttavan kanssa Nivalaa nyt käynyt katselemassa että ei haapajärvellä ole kaunista nähtykkää. Keskusta haapajärvellä on harmaata ankeaa. Toisin on nivalassa jossa on myös puistot jotka on hoidettu todella kuntoon.
Niin asun haapajärvell'ä vielä - nykyinen körtti!
Ja Kyllä kirjoitti:
Haapajärvi on syvältä, ja on ollut pitkään.
Sinä taidat olla niitä saunapiiriläisiä.
Ei se pajukon raivaus HPJ:stä kaunista todellakaan tee. Kyllä minä sanon kun olen tuttavan kanssa Nivalaa nyt käynyt katselemassa että ei haapajärvellä ole kaunista nähtykkää. Keskusta haapajärvellä on harmaata ankeaa. Toisin on nivalassa jossa on myös puistot jotka on hoidettu todella kuntoon.
Niin asun haapajärvell'ä vieläNivalaa ei varmasti sano kauniiksi kukaan muu, kuin siellä pakosta oleva.
Haapajärvi on kuitenkin kauniilla järvenrannalla, Nivala on peltojen peittämän haisevan lietejärven rannalla! - kisailua
nykyinen körtti! kirjoitti:
Nivalaa ei varmasti sano kauniiksi kukaan muu, kuin siellä pakosta oleva.
Haapajärvi on kuitenkin kauniilla järvenrannalla, Nivala on peltojen peittämän haisevan lietejärven rannalla!Haapajärvellä- ei opo mittää ja Nivalassa haisee..
Pyhäjärvi- Pohjanmaan helmi. - Paavo,Pentti,Jukka ym:t
kisailua kirjoitti:
Haapajärvellä- ei opo mittää ja Nivalassa haisee..
Pyhäjärvi- Pohjanmaan helmi.Siinä nyt kuulette aivan haapajärvisten ja nivalalaisten itse kommentoimana, miten "ihana ", vesistörikas paikka on haapajärvi ja nivala. Sinne oli semmonen vinku mennä, että "päivät" jäi sanomatta, kun niin kiirettä oli. Nivaalalaisilla ja haavikkailla on hyvä itsetunto. Pojat, senkö itsetunnon perään haikailitte. Muistakaa tekin jatkossa, "että mä oon meiltä ja muut meirän rannista".
- terveisiä
Paavo,Pentti,Jukka ym:t kirjoitti:
Siinä nyt kuulette aivan haapajärvisten ja nivalalaisten itse kommentoimana, miten "ihana ", vesistörikas paikka on haapajärvi ja nivala. Sinne oli semmonen vinku mennä, että "päivät" jäi sanomatta, kun niin kiirettä oli. Nivaalalaisilla ja haavikkailla on hyvä itsetunto. Pojat, senkö itsetunnon perään haikailitte. Muistakaa tekin jatkossa, "että mä oon meiltä ja muut meirän rannista".
Nivalassa on tapana sanoa: "Asiasta en mitään tiedä, mutta hanttiin laitan!"
- teko alkaa
terveisiä kirjoitti:
Nivalassa on tapana sanoa: "Asiasta en mitään tiedä, mutta hanttiin laitan!"
Saapi niinkin puheen avatuksi. Pääsee sanan vaihtoon.
- ex-asukki
kaunis? kirjoitti:
Onhan Haapajärvi sentään vesistön varrella.Vertailua Haapajärven ja Nivalan välillä jos halutaan käydä niin kerronpa tässä oman näkemykseni. Itse olen muutamia vuosia asustellut poissa molemmista, mutta sekä nivalassa että haapajärvellä on tullut vietettyä useampia vuosia.
Nooh... lapsuudesta muistan aikanaan kun nivala ei ollut vielä kaupunki ja haapajärvi oli.... Kyllä Haapajärvellä oltiin niin suurta ja isoa... mutta kuinka ollakkaan, viimevuosien tapahtumat ovat lähinnä kääntäneet tilanteen toisinpäin. Nivala on silmämääräisestikin uudistunut ja muuttunut, pieni maalaiskaupunki, mutta asiallinen ja palvelurikas kuitenkin. Palvelu pelaa missä tahansa... kun taas Haapajärvi... ynseitä, katkeria harmaanaamaisia pöllyköitä. - nivalaiselle
Haapajärvi teollisuudessaan antaa työpaikan!
Eikö kannattaisi olla hiukan kiitollinen?
- haapajärvisten yritystoiminta
Mitä pöytäkirjoja olen lukenut, siellä sanotaan, että Haapajärvi joutuu vielä paljon satsaamaan vuosien myötä yrityksiin. Mitenhän on. Nyt haaveillaan jäähallista, kun se pyhäjärvisiltä jäi saamatta.
- ei jäähalleja
tänne tartte mitään jäähalleja.
laittakaa mieluummin potkukelkka -ja rullaattorirata, eläkeläisetkin tarttee liikuntahalleja. - yrittäjille
Kyllä yrityksiin pitää satsata, jos kerta rahaa on.
- puhe
ei jäähalleja kirjoitti:
tänne tartte mitään jäähalleja.
laittakaa mieluummin potkukelkka -ja rullaattorirata, eläkeläisetkin tarttee liikuntahalleja.No , onhan se nivalassakin jäähalli ja komia uimahalli. Meille kans´ettei jäähä pekkaa pahemmaks.Joka nauhakaupungissa pittää olla jäähalli, golf kenttä uimahalli, kulttuuritalo,.Muuten, ihan tosissaan. Taitas tulla jäähalli halvemmaksi vaikka käytäs pyhäsalamessa kerran viikossa linjurilla.
- vaikka ollakin
puhe kirjoitti:
No , onhan se nivalassakin jäähalli ja komia uimahalli. Meille kans´ettei jäähä pekkaa pahemmaks.Joka nauhakaupungissa pittää olla jäähalli, golf kenttä uimahalli, kulttuuritalo,.Muuten, ihan tosissaan. Taitas tulla jäähalli halvemmaksi vaikka käytäs pyhäsalamessa kerran viikossa linjurilla.
Tervetuloa!
- mikä lie
vaikka ollakin kirjoitti:
Tervetuloa!
Parempi olla omillaan.
- Tietä löytyy
Mitä mahtavaa Haapajärvellä. En ole mitään huomannut. Pajupuskia ja harmaata tietä toisensa vieressä. Tietä pitkin pääsee pois ajelemaan.
- pystyyn
Talkoita täälläki tarvii. Aletaan pistää esitystä.
- talkoita
pystyyn kirjoitti:
Talkoita täälläki tarvii. Aletaan pistää esitystä.
Tarvii rohkeutta.
- harhaa sekin
Ei tartte kehua. Kattokaapa hallituksen päätöstä kesäkuun kokouksesta. Kaupunkiliitosasiassa yhtä taulukoiden korjaamista. Ei tilastoja kannata uskoa.
- käpykylä
laajemmassakin merkityksessä. Turha tästä on Suur-Suomee rakentaa- tarkoitan tästä alueesta- kaikkien köyhien kyläpahasten turvin. Eletään kukin päiviämme ja eletään niiden viisaiden kanssa, joita joka kylällä on. Lienee parasta- se on sitä parasta ennen....
- hyvä elämä
Köyhiä tällä alueella. Ei oo rahhaa, ei oo työtä, eikä pajo mittää. Kun sais työtä, niin hyvä ois.
- eläminen parasta
Eletään omillaan ja ollaan tyytyväisiä siihen mitä on. Koetetaan pärjätä.
- sammaa mieltä
eläminen parasta kirjoitti:
Eletään omillaan ja ollaan tyytyväisiä siihen mitä on. Koetetaan pärjätä.
eletään vain kukin omillaan ja tyydytään siihen, mitä on.Paljonkohan veronmaksajat maksoivat tästä kevätkauden hössäkästä nuijen naapurien kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291