Autoani naarmutettiin sen ollessa parkissa. Näin tilanteen ja ehdin saada rekkarin ylös, mutta miten toimin tästä eteenpäin? Otanko yhteyttä poliisiin vaiko minne, ja kuinka nopeasti se kannattaa tehdä että se auttaa? Kuinka nopeasti saavat auton omistajan tiedot, ja miten homma jatkuu siitä eteenpäin? Tarvitsenko joitakin todisteita? Auto oli marketin pihassa, mutta muita todistajia minun lisäkseni ei ollut, riittääkö minun sanani?
Autoani naarmutettu parkkipaikalla
Miten toimia?
4
1124
Vastaukset
- jo nyt
myöhässä. Poliisille HETI!
Tyhmäkö olet? - frt6
Unohda koko juttu, ei se naarmu tee sun autostas yhtään huonompaa, ajelet niinkuin ennenkin.Miksi romikselle menevien autojen pitää olla virheettömiä pinnoiltaan, käykää Ranskassa katsomassa, kaikki autot on kuin perunapusseja, eikä niitä kukaan korjaile.
- vittua
Mitä se Ranska tähän kuuluu jos jonkun autoa on naarmittu, siellä taas kirjottelee semmonen kloppi joka ei osaa käyttää pipoa kuin sisätiloissa.
- Saman kokenut
Riprap otahan poliisiin yhteyttä viipymättä, jotta saatte tekijän maksumieheksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701