grand slam

simsalabin jim

kylläpä oli hyvä ja hyvällä fiiliksellä vedetty keikka grand slamilla viime lauantaina ylöjärven räikkäsockissa:)

Olikos muita paikalla siellä silloin?

12

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

mutta Keskustorin teltassa ne veti kaks pari viikko sitten tosi nostalgisen keikan...

• oli solisteina ja

minkälainen kokoonpano?

• &
        oli solisteina ja kirjoitti:

minkälainen kokoonpano?

Gran Slam Nurmijärvellä

• juuso
        oli solisteina ja kirjoitti:

minkälainen kokoonpano?

Tammilehdon Ana, Puntti, Tikanmäki, Sytelä ja Loueranta

• Jack Attaway

Minun mielestäni heidän ei pitäisi tehdä keikkoja ollenkaan, ainakaan kun Juicen kuolemasta on vielä näin vähän aikaa. Olivatpa keikat kuinka hyviä tahansa, homma tuntuu Juicen kuoleman hyödyntämiseltä. Jos kerran Grand Slam haluaa tehdä keikkoja ilman Juicea, mikseivät tehneet niitä jo Juicen eläessä?

• juuso

en tajua sun mielipidettä..mikä sun mielestä oliswi sopiva aika artistin kuolemasta että sen biisejä saisi esittää..olihan Grand Slam Juicen taustabändi! Luulenpa että Juicella ei itsellään olis mitään tota vastaan

• Jack Attaway
        juuso kirjoitti:

en tajua sun mielipidettä..mikä sun mielestä oliswi sopiva aika artistin kuolemasta että sen biisejä saisi esittää..olihan Grand Slam Juicen taustabändi! Luulenpa että Juicella ei itsellään olis mitään tota vastaan

Mun mielestä, jos joku pändi soittaa muun ohjelmiston ohella jonku Juicen biisin, se on ihan OK, mutta että koko juttu perustuu Juicen rakentamalle maineelle, ei ole oikein.

Minä taas luulen, ettei Juice olisi hyväksynyt tätä juttua. Grand Slan oli nimenomaan Juicen taustapändi, joka ei olisi koskaan ollut mitään ilman Juicea.

• Kvaakner
        Jack Attaway kirjoitti:

Mun mielestä, jos joku pändi soittaa muun ohjelmiston ohella jonku Juicen biisin, se on ihan OK, mutta että koko juttu perustuu Juicen rakentamalle maineelle, ei ole oikein.

Minä taas luulen, ettei Juice olisi hyväksynyt tätä juttua. Grand Slan oli nimenomaan Juicen taustapändi, joka ei olisi koskaan ollut mitään ilman Juicea.

Eikös täs nyt kuitenkin oo kyseessä muistokiertue jolla kunnioitetaan Juicea ja annetaan yleisölle vielä mahdollisuus kuulla hyviä biisejä ja muistella maestroa. Itse ainakin suhtaudun asiaan näin, ja ainakin Provinssikeikalla mielestäni oli hieno (jopa harras) fiilis.

Sitä paitsi tälläinen "Juice ei hyväksyisi tätä" spekulointi on tässä vaiheessa täysin turhaa koska sitähän ei voi kukaan tietää. Mielestäni äijät on oikealla asialla.

• Keikalla käynnyt
        Jack Attaway kirjoitti:

Grand Slam oli ja on täynnä loistavia soittajia ja laulajia ja kunnioittaa Juicen muistoa mitä parhaimmalla tavalla.
        Hyvää jatkoa Grand Slamille ja kaikille keikkaileville bändeille.

• Jyri-C.Ukkonen

Olen samaa mieltä niiden kaikkien kanssa, jotka pitävät Grand Slamin keikkailua syvänä kumarruksena maestrolle. Suren suuresti, etten yhtään keikkaa nähnyt.
      Anekdootti vuodelta 1985. Köyliön Lallintalon keikkailmoittelussa oli ollut teksti: "LAUANTAINA JUICE". Bändi kiipesi lavalle ja Juice sanoi heti, että ilmoituksessa oli virhe: "Täällä esiintyy tänään JUICE LESKINEN GRAND SLAM!"

• forssasta

Paikalla oltiin, huippu bändi!

• keikkaa

televisioitu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe