grand slam

simsalabin jim

kylläpä oli hyvä ja hyvällä fiiliksellä vedetty keikka grand slamilla viime lauantaina ylöjärven räikkäsockissa:)

Olikos muita paikalla siellä silloin?

12

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

      mutta Keskustorin teltassa ne veti kaks pari viikko sitten tosi nostalgisen keikan...

      • oli solisteina ja

        minkälainen kokoonpano?


      • &
        oli solisteina ja kirjoitti:

        minkälainen kokoonpano?

        Gran Slam Nurmijärvellä


      • juuso
        oli solisteina ja kirjoitti:

        minkälainen kokoonpano?

        Tammilehdon Ana, Puntti, Tikanmäki, Sytelä ja Loueranta


    • Jack Attaway

      Minun mielestäni heidän ei pitäisi tehdä keikkoja ollenkaan, ainakaan kun Juicen kuolemasta on vielä näin vähän aikaa. Olivatpa keikat kuinka hyviä tahansa, homma tuntuu Juicen kuoleman hyödyntämiseltä. Jos kerran Grand Slam haluaa tehdä keikkoja ilman Juicea, mikseivät tehneet niitä jo Juicen eläessä?

      • juuso

        en tajua sun mielipidettä..mikä sun mielestä oliswi sopiva aika artistin kuolemasta että sen biisejä saisi esittää..olihan Grand Slam Juicen taustabändi! Luulenpa että Juicella ei itsellään olis mitään tota vastaan


      • Jack Attaway
        juuso kirjoitti:

        en tajua sun mielipidettä..mikä sun mielestä oliswi sopiva aika artistin kuolemasta että sen biisejä saisi esittää..olihan Grand Slam Juicen taustabändi! Luulenpa että Juicella ei itsellään olis mitään tota vastaan

        Mun mielestä, jos joku pändi soittaa muun ohjelmiston ohella jonku Juicen biisin, se on ihan OK, mutta että koko juttu perustuu Juicen rakentamalle maineelle, ei ole oikein.

        Minä taas luulen, ettei Juice olisi hyväksynyt tätä juttua. Grand Slan oli nimenomaan Juicen taustapändi, joka ei olisi koskaan ollut mitään ilman Juicea.


      • Kvaakner
        Jack Attaway kirjoitti:

        Mun mielestä, jos joku pändi soittaa muun ohjelmiston ohella jonku Juicen biisin, se on ihan OK, mutta että koko juttu perustuu Juicen rakentamalle maineelle, ei ole oikein.

        Minä taas luulen, ettei Juice olisi hyväksynyt tätä juttua. Grand Slan oli nimenomaan Juicen taustapändi, joka ei olisi koskaan ollut mitään ilman Juicea.

        Eikös täs nyt kuitenkin oo kyseessä muistokiertue jolla kunnioitetaan Juicea ja annetaan yleisölle vielä mahdollisuus kuulla hyviä biisejä ja muistella maestroa. Itse ainakin suhtaudun asiaan näin, ja ainakin Provinssikeikalla mielestäni oli hieno (jopa harras) fiilis.

        Sitä paitsi tälläinen "Juice ei hyväksyisi tätä" spekulointi on tässä vaiheessa täysin turhaa koska sitähän ei voi kukaan tietää. Mielestäni äijät on oikealla asialla.


      • Keikalla käynnyt
        Jack Attaway kirjoitti:

        Mun mielestä, jos joku pändi soittaa muun ohjelmiston ohella jonku Juicen biisin, se on ihan OK, mutta että koko juttu perustuu Juicen rakentamalle maineelle, ei ole oikein.

        Minä taas luulen, ettei Juice olisi hyväksynyt tätä juttua. Grand Slan oli nimenomaan Juicen taustapändi, joka ei olisi koskaan ollut mitään ilman Juicea.

        Grand Slam oli ja on täynnä loistavia soittajia ja laulajia ja kunnioittaa Juicen muistoa mitä parhaimmalla tavalla.
        Hyvää jatkoa Grand Slamille ja kaikille keikkaileville bändeille.


    • Jyri-C.Ukkonen

      Olen samaa mieltä niiden kaikkien kanssa, jotka pitävät Grand Slamin keikkailua syvänä kumarruksena maestrolle. Suren suuresti, etten yhtään keikkaa nähnyt.
      Anekdootti vuodelta 1985. Köyliön Lallintalon keikkailmoittelussa oli ollut teksti: "LAUANTAINA JUICE". Bändi kiipesi lavalle ja Juice sanoi heti, että ilmoituksessa oli virhe: "Täällä esiintyy tänään JUICE LESKINEN GRAND SLAM!"

    • forssasta

      Paikalla oltiin, huippu bändi!

      • keikkaa

        televisioitu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe