Edellä manitut sanat ovat jo saaneet legendan maineen niin, että sanat pitäisi jo VV-auton osalta jäädyttää. Usea huolto kyseissä paikassa eikä mikään toimi. Ei mikään. Palvelu hidasta, ammattitaidotonta ja vielä surkeaa. Kertokaapa muut onko teillä vastaavia kokemuksia paikasta.
VV-auton palvelu
8
1822
Vastaukset
- seinään ?
?????
- ainakin..
kaikki on pelannut tosi hyvin, ei mitään valittamista 4 vuoden/120tkm aikana mitä mulla on uutena ostettu golffi ollut..
- vastaavaa on ollu
Mikään kerta, kun VV-auton kanssa olen asioinut mikään ei ole mennyt nappiin.
- täällä sama
Muutaman kerran olen kyseiseen paikkaan auton viennyt, kun sain tarpeekseni paikasta.
- varsinkaan
pk-seudulla VV-auto huolto ei pelaa.
- palvelu ei toimi
VAG-konsernin huollon palvelua ja VV-autoa tutkittiin jo vuonna 2004 jossain TM testin vertailussa, jossa VAG sai huomattavasti moitteita. Lähinnä ihmetyttää se kuinka asia ei ole vieläkään kunnossa. Vika suomen pään omistajissa/johtajissa?
- niitä teidän
linttanoita paljon rassata.
Me vaan otetaan hillot pois pyörimästä ja annetaan valohoitoa.
Ja yleensä vielä vaihdetaan ehjien osien tilalle rikkinäiset.
VW asentaja stadista.- mitä toimintaa
Auto olis juuri ny huollon tarpeessa kun alkanu hiukan reistailemaan, mutta otankin vinkistä vaarin ei tarvii pelätä ettäkö tonne autoo veisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625