Scrambler

riumppi

Terve! Elikkäs, on aikomuksissa hommata pyörä ensi keväänä ja kiikarissa on Scrambler. Vähän kokemuksia omistajilta: miten pelaa, millaiset tehot (riittääkö isommallekin ukolle) yms..? Naapurilla on ko. peli ja täytyy sanoa et luonnetta näyttäisi olevan, ne p**keleen äänetkin!

8

1767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myin

      mukava peli, yleispyöräksi sopiva. Mulla olis tehtaan paketissa fly-screen, mustat peilit sekä pitkä satula. Osta pois!

      • utelias.

        Jos oli hyvä peli.


      • myin
        utelias. kirjoitti:

        Jos oli hyvä peli.

        en saanut ajoasentoa täysin kohdilleen, jäi liian etukenoiseksi sekä kädet leveälle. Tangon kääntö taaksepäin ei auttanut tarpeeksi. Peitti jo kierrosmittarinkin.


      • qaq

        Laitatko jotain yhtystietoa


      • myin

    • matula

      Olet ilmeisesti myymässä ao. laitetta. Eikö vain? Se on tosiaan hyvä laite saada aikaan kohtuullisella hinnalla moottoripyöräilyn aito ilo, mutta...

      Eihän yksikään omilla aivoillaan ajatteleva osta SAMANLAISTA pyörää kuin naapurilla. Paitsi se pieni mahdollisimman neutraali nautaryhmä joka tekee kaiken kuten vaimo sanoo ja autonakin on samanlainen metallihopea Toyota kuin NAAPURILLAKIN.

      • jatkoa hauskaan kirjoitukseen

        Se nautaryhmä on kuitenkin sellaista väkeä joilla sattuu olemaan se vaimo, toisin kuin se ryhmä jotka ovat munattomia pakoputkeen ottajia..Niin ja olin sitä pyörää ostamassa en myymässä, joten suosittelen Teitä mitä ystävällisemmin kehittämään sisälukutaitoasi.


      • matula
        jatkoa hauskaan kirjoitukseen kirjoitti:

        Se nautaryhmä on kuitenkin sellaista väkeä joilla sattuu olemaan se vaimo, toisin kuin se ryhmä jotka ovat munattomia pakoputkeen ottajia..Niin ja olin sitä pyörää ostamassa en myymässä, joten suosittelen Teitä mitä ystävällisemmin kehittämään sisälukutaitoasi.

        Lue kirjoitukseni jälkimmäinen lause ja pohdiskele kumman sisälukutaidossa on parantamisen varaa...

        Muistathan käväistä Prisman kautta matkalla kämpille ja ostaa samanväriset lakanatkin kuin naapurilla...ne vihreäraitaiset. Joita ilmeisen ihaillen katselet aidan raosta iltaisin?

        Parasta jutussasi oli sentään pyrkimys hankkia persoonallinen ajopeli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe