Hei! Minulla on Krupsin espressokeitin (XP4050). Ihan peruskeitin siis, ei mikään tonnin maksava LaPavoni mutta ihan kelpo keitin silti. Nyt on kuitenkin tullut semmoinen ongelma, että kun teen maitovaahtoa, se on vain kädenlämpöistä. Joten kun tekee cappuccinoa, siitä tulee ihan liian viileää.. Luin jostain, että maitovaahdon tarkoituksena on nimenomaan säilyttää juoma lämpöisenä pidempään. Mikähän mättää?
Maitovaahto
cappuccinoo
2
1572
Vastaukset
- ja maitovaahto
ja kalliit laitteet huoltoon.
http://www.yhteishyva.fi/ruokamaailma/vihjeet_ja_oppaat/vihjeet/ruoanlaittovihjeet/fi_FI/maitovaahto/ Maitovaahto tulee vaahdottaa mieluummin lämpimänä ja lisätä tietysti kahviin myös lämpimänä. Useimpien espressokeittimien vaahdottajat eivät saa maitoa millään riittävän lämpimäksi - jostain syystä. Tai sitten se ketottuu inhottavan näköiseksi.
Paras on todellakin tuo hassu maitovispilä, mikä ei montaa euroa maksa. Sillä vispaa makeasti maidon - lämpimän siis - vaahdoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184