Heippa kaikille,
Kävin tiistaina polilla ja siellä mua tutki melko kovakourainen (mutta asiallinen) naislääkäri. Supisteli koko illan aivan kamalasti. Ja sit illalla mulla tuli sellastaa vaaleanpunasta vuotoa. Seuraavana päivänä supistukset lakkas mut vuoto muuttui ruskeaksi, limaiseksi. Sellasia ruskeita limaklönttejä tulee aika ajoin ja koko ajan on housut ruskeet, inhottavaa. Eilen luulin noiden klönttien jo loppuneen mut nyt taas sitä tulee.
Luin kuitenkin että pitäs olla ihan normaalia loppuraskaudessa..
Onko jollain muulla ollut samaa ja synnytys alkanut pikapuoliin tuollaisesta vuodosta?
verinen limavuoto
3
544
Vastaukset
- limatulppa.
Mulla oli ihan samanlaista vuotoa rv 37 5. Vauva syntyi 38 0. Luulenpa,että se on limatulppa mikä on nyt päättänyt irrota. Sen kyllä huomaa.. Sitä tulee paljon,klönttejä ja saattaa olla verisiä juovia. Onnea matkaan,ei varmaan tarvitse kauaa odottaa!=)
- rv37
Sitä mäkin vähän ajattelin... Mut esikoisesta se oli hieman kiinteämpi ja siinä oli myös sellasta vihreää ja vaaleanruskeaa muutamalla veriviirulla höystettynä.. Eikä sitä tullut kun se yksi yököttävä peukalon kokoinen klöntti.
Mutta ajattelin että ehkä se voi olla hieman erilainenkin..? Olen kyllä malttamaton tän synnytyksenkin suhteen, sais tulla jo! :)
- rv 37
No nyt se tuli koko tulppa, ei kyllä epäilystäkään. Ilmeisesti sitä ollut koko ajan :)
eikun vaan odottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770