Halpa-Halliin töihin tunkua

ei kiitos

http://pyhajokiseutu.sps.fi/

Kovasti on tunkua Halpis-halliin. Osa-aikainen työ, max 6t / päivä ja minimi palkka. Näyttää olevan Haapavedellä silti suurta kiinnostusta. Liekkö työttömistä juuri suurin osa tällaisia kouluttamattomia ihmisiä joista ei muualle ole kuin hanttihommiin.

10

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppojen asiakas

Itse arvostan asiakaspalvelua kaupoissa. Ei ole mitään syytä vähätellä ja kutsua heitä hanttihommia tekeviksi tms. Osa-aikatyö voi olla ihan OK esimerkiksi perheen toiselle tienaajalle tai jos on esim. opiskelija. Hieman kunnioitusta, kiitos, vaikka nimettöminä puhutaankin.

• Miksi aliarvioit

aloituksen tekijä kaupanalan työntekijöitä ? Me kaikki tarvitseme heitä ja he toimivat kovan paineen alaisina , varsinkin kassat. Mikä vaivaa ihmisiä, kun on kaikessa nähtävä vain huonoa ja arvosteltavaa ?

• valita ilman

myyjiäkin ne jotka siellä käyvät ,huononmalliset tuulipuvut ja violetin väriset collece-paidat,jollain tyhmällä champion tekstillä tai aku ankan kuvalla.suurin osa halpa-hallin tavarasta on aivan roskaa.eihän sieltä saa ees olutta ja tupakkaa, eikä muitakaan tarpeellisia elintarvikkeita

• liian kaun

aikaa, kun olet saanut viimeksi ko. kaupassa käydä.Isi ja äiti varmaan aivopessyt osuuskauppalaiseksi, eikä muualla ole mitään ja vaikka olisikin , niin ei osteta. Ruoka osasto useissa myymälöissä ihan hyvä ja hintataso kohdallaan ja nykyiset vaatteetkin ihan hyvälaatuisia ja paremman näköisiäkin mitä esim. sinulla on nyt ylläsi.

• selvinnäkijää.
        liian kaun kirjoitti:

aikaa, kun olet saanut viimeksi ko. kaupassa käydä.Isi ja äiti varmaan aivopessyt osuuskauppalaiseksi, eikä muualla ole mitään ja vaikka olisikin , niin ei osteta. Ruoka osasto useissa myymälöissä ihan hyvä ja hintataso kohdallaan ja nykyiset vaatteetkin ihan hyvälaatuisia ja paremman näköisiäkin mitä esim. sinulla on nyt ylläsi.

minä olen kyllä aatamin puvussa.

• selvinnäkijä?
        selvinnäkijää. kirjoitti:

minä olen kyllä aatamin puvussa.

Ihminen, joka näkee asioita selvin päin?
        Näkijäporukasta se, joka on selvin?
        Minä taas olen Eevan puvussa, vaan etpä taida löytää tänne!

• on sellainen
        selvinnäkijä? kirjoitti:

Ihminen, joka näkee asioita selvin päin?
        Näkijäporukasta se, joka on selvin?
        Minä taas olen Eevan puvussa, vaan etpä taida löytää tänne!

joka kysyy kun oveen koputetaan: kuka siellä?.edelleen aatamin puvussa.et löydä itsekkään tänne.kyllä ennemmin on alasti kuin halpa-hallin kuteissa.mainostiko ne muuten niitä aikoinaan,että melkein kuin ilman? vai oliko kuitenkin kyseessä joku muu tuote?

• älyäkkö ite

Ei oteta noihin hommiin ketä sattuu ja asiakaspalveluun ei esim. monestakaan tehdastöläisestä saati hitsarista ei edes olisikaan.Myyjä poloiset saavat kuulla monenlaisia kommentteja ja haukkuja aivan suotta.
      Silti he jaksavat hymyillä ja olla ystävällisiä seuraavalle ja jopa samalle asiakkaalle joka hetki sitten on saattanut syyttä em. henkilöä loukata.
      Hitsari saattais nykäistä samassa tilanteessa toista vaikka turpaan.
      Olis paljon muitakin juttuja alalta kerrottavana,mutta säästän ne tulevaan kirjaani varten.

• lran helluntait

Osaat raamatun ulkoa ja laulat virsiä,,on paikka aina myymälässä sinulle.

• että valinnan perusteet ovat tuollaiset?
        Pätevyys ratkaisee valinnan eikä mikään uskonnollinen vakaumus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe