Moi!
Olenkohan ainut jolla tullut takas alkuraskauden mielialan vaihtelut? Mulla viikkoja takana nyt 35 ja pari viikkoa olen ollut aivan mahdoton. Raivoan joka asiasta miehelleni ja 6-vuotiaalle tyttärelleni, tuntuu ettei voi yhtään hillitä itseään kun melkein kaikki asiat raivostuttavat. Sitten jälkikäteen tulee huono omatunto kun on raivonnut pää punaisena "viattomille". Kestääköhän tätä synnytykseen asti?! Ei vaan jaksais enää olla tällänen "raivohullu"!
mielialoista
2
339
Vastaukset
- raivopääksi
minä olen aina ollut melko raivopää, siis jos jotain menee väärin, muuten kaikki on kuvaillut minua "maailman iloisemmaksi ihmiseksi", jopa oma äitini. jos joku juttu menee vähänkin pieleen raivoaan ihan hullusti.samoin olen huomannut joskus palstallakin,että jos joku mulle rupee avautumaan niin raivosta tärisen ja näppäimistö käy kuumana kun ihan hakkaan sitä kirjoittaessani. mieheni on usein kans raivon kohteenani, raukka=( niin siis nämä äkilliset raivokohtaukset kuten näppäimistön hakkaaminen on kyll äkehittynyt raskauden mukana.sama oli kun odotin esikoistani, raivosin hian hulluna..mut ihmeellisesti helpotti ku se ihana käärö on masusta pois ja piristämässä arkeani ihanasti=) malttia ja positiivisia ajatuksia,kyllä se siitä=)
- Aapeliina
Täällä yksi jolla myös mielialat vaihtelee aika paljon. Enkä yksinkertaisesti voi asialle mitään. Nyt menossa rv 39. 8-v poikamme sanookin, että mikä ihme sua koko ajan vaivaa, onko pakko olla noin kiukkunen ja ärtynyt koko ajan.. HMM!! Selitä siinä sitten, että raskaus vaan tekee naisille joskus tällaista!! mies alkaa oleen myös aika kypsä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018254- 565142
- 244787
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274690Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364510Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744407- 623973
- 423625
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402904- 452619