IKIMUISTOINEN?

Laila -79

Kummilapsen ristiäiset lähestyvät ja olen aivan hukassa lahjan kanssa. Haluaisin ostaa jotain merkityksellistä ja ikimuistoista, mutta perinteiset kummilusikat, -sormukset ja -kehykset haluaisin jättää muiden kummien ostettavaksi. Olisiko kellään hyviä vinkkejä? Äärimmäisen kiitollinen olisin kaikille, jotka vaivautuvat auttamaan. Kiitoksia jo etukäteen ja mukavaa kevään jatkoa :)

3

520

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Miten olis sellainen hopeoitu helistin? Niihin voi kuulema kaivertaa vaikka nimen tai päivän ja on taatusti ainutlaatuinen! Tai vaikka lapselle oma tilu, johon voisit laittaa vaikka joka syntymäpäivä tai muu juhlapäivä oman mielen mukaan vähän rahaa ja antaa sen vaikka kun lapsesta tulee täysi-ikäinen?

Tässäpä nyt oli pari joita tuli äkkiseltään mieleen =)

• kummi

Hei!
        Itse en kans oikein hopeajutuista ole tykänny, ja siksi olenkin omille kummilapsilleni ostanut mm. kauniit lasten ruoka-astiat. Ja oma lapseni on sellaiset saanut kans ja toivottaan et ehjänä säilyy. yhdelle ostin laulukirjan, se on kiva muisto lapsuusajan lauluista sitten omille lapsillekkin säästettynä. Runokirjat ym. kans ikuisia.

• kummi itsekin

Meidän poikamme on alusta asti rakastanut kaikenlaisia helistimiä, joten hopeoitu helistin on ihana idea! Sillä voi leikkiä vauvasta lähtien, se on turvallinen ja myöhemmin helistimen voi säästää vaikka omille lapsille! Esimerkiksi täältä saa tilattua ilman postikuluja

http://www.pikkuvanilja.fi/once-upon-time-hopeoitu-helistin-p-794.html

Iso satukirja voi olla myös ihana, samoin jokin lorukirja.

Monen mielestä perinteiset kummilusikka ja valokuvakehykset ovat vähän tylsiä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1434
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      128
      656
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      34
      572
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      36
      550
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      202
      542
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe