Oletko oinas, nouseva neitsyt, kuu skorpionissa?

Terhikki

Minä olen. Haluaisin tietää millaisia te toiset samoissa merkeissä syntyneet olette luonteeltanne,oletteko siistejä vai boheemeja,millaisesta vaatetyylistä pidätte, mitä työtä teette, mitä harrastatte ja millainen mies teitä miellyttää/mitä odotatte rakkaus-suhteelta? Siis onko teitä(oinas/nouseva neitsyt/kuu skorpioni)?

5

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tintti66

      Kyllä. Tietyllä tapaa olen boheemi ja siisti, riippuu vähän. Ei haittaa vaikka joskus huusholli on vähän sekaisin (ei likainen tietenkään, mutta kamppeet epäjärjestyksessä), mutta esimerkiksi astiakaapissa on oltava tietty järjestys.
      Vaatetyyli on aika rento. Ei mitään kovin räikeää eikä kuvioillisia. Mustaa väriä on aika paljon vaatekaapissa ja farkut melko usein käytössä. Hameita en juurikaan käytä, mutta alusasujen on oltava kauniita.

      Harrastuksia on elämän aikana ollut paljon. Riippuu aina siitä mikä sattuu milläkin hetkellä kiinnostamaan. Välillä aika hurjia harrastuksia, välillä taas tosi tarkkuutta ja keskittymistä vaativia. Esimerkkeinä purjelento, käsityöt, maalaustaide, hevosharrastus, luonto. Nykyään tulee eniten harrastettua eläinten (kissoja, akvaario) ja puutarhan hoitoa sekä lukemista ja kirjoittamista.
      Työskentelen media-alalla.

      Miehen on hyvä olla turvallinen ja luotettava, huumorintajuinen. Sellainen hyväluontoinen. Mielellään hyvä ja taitava jollain alalla (työssä tai harratuksessa). Hänen kanssaan pitää voida keskustella ihan kaikesta ja joskus jopa tingatakin. Empaattisuus on plussaa. Ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä vaan sopivalla luonteella. Tällä hetkellä seurustelen neitsyt-miehen kanssa ja hän tuntuu olevan juuri minulle sopivalta.

      Oma luonteeni on leppoisa, ujo ja rauhallinen, saatan olla jonkun tuntemattoman mielestä jopa tylsä.
      En halua olla huomion keskipisteenä. Suutun kovasti valehtelemisesta ja pettämisestä. En halua kaveerata itsekkäitten ihmisten kanssa. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta.

      Tykkään sisustaa, kokata, leipoa, valokuvata, kasvattaa kasveja, kulkea metsässä. Haluisin osata tehdä kaikenlaista ja elämän varrella monenlaisia taitoja on onneksi kertynytkin. Olisi ihana olla joskus huippunopean suihkukoneen kyydissä.
      Sukurakas olen ja ystäviä on elämän varrella kertynyt mukavasti.
      Saatan joskus sanoa poukaista hyvinkin suoraan mitä ajattelen. En suutu helposti, mutta kun suutun niin olen pitkävihainen. Jonkun verran itsepäisyyttä löytyy, mutta varsin säyseä oinas olen. Nuorempana olin ehdottomampi kaikessa, nyt vanhemmiten tasoittunut.

      Tässä nyt joitakin mitä mieleen tuli. Kiva, että meitä on muitakin samoissa merkeissä syntyneitä.
      Kerrohan itsekin millainen olet?!

      • Terhikki

        Olen siisti tyyppi. Inhoan sitä jos kotini on sekaisin ja tiskit on tiskaamatta, yleensä tiskaan tiskit pois melkein saman tien ja pyrin pitämään järjestyksen tavaroideni suhteen. Kotini väritys on raikas; sini/valko/turkoosi. Jos koti pitää olla siisti niin niin pitää olla myös ulkonäkö; meikin laitan melkein joka päivä. vaatetyyliini kuuluu yleensä farkut. Hameita ja sortseja käytän myös, jos sää sallii. Vaatekaapissa on paljon mustia vaatteita, mutta myös paljon punaista, turkoosia ja korallin väristä.

        Harrastan uintia, juoksua, pyöräilyä, karaokea(kotona ja viihteellä),akvarellimaalausta sekä lukemista. Lemmikkejä ei mulla ole, mutta tykkään eläimistä hirveästi, eryisesti kissoista. Kun joskus muutan tästä kerrostalokämpästäni omakotitaloon niin varmasti hankin sinne kissan ja koiran.

        Olen vaihtanut työpaikkaa usein. Tällä hetkellä olen töissä toimistossa.

        Sinä kerroit juuri sen millainen on minunkin ihanne-mieheni, minulla ei ole siihen mitään lisättävää. Minulla on ollut suhteita neitsyt, skorpioni ja härkä miehiin. Totesin että skorpioni ei minulle sovi, on liian erilainen ja neitsyt on taas liian viileä tapaus, liiaksi omissa oloissaan. Seurustelen onnellisesti nyt härkä-miehen kanssa; luonteet natsaavat yhteen ja tämä mies todella tuntee naisen sielun :)Tykkään vanhemmista miehistä kuin itse olen(olen 30v.), seurustelen jostain syystä aina 5-10 vuotta ikäistäni vanhempien kanssa.

        Luonteenikin on juuri tuollainen kuin sinulla, mutta sillä erotuksella etten ole pitkävihainen vaan annan nopeasti anteeksi, yleensä samana päivänä. En yksinkertaisesti pysty olemaan kauaa vihainen jollekin. Pettäminenkin, niin pahalta kuin se tuntui, sen olen antanut anteeksi exälleni ja nykyään ollaan ystäviä. Ystävistä tuli mieleen, että minulla ei ole paljonkaan naisia ystävinä, miehiä paremminkin.


      • Tintti66
        Terhikki kirjoitti:

        Olen siisti tyyppi. Inhoan sitä jos kotini on sekaisin ja tiskit on tiskaamatta, yleensä tiskaan tiskit pois melkein saman tien ja pyrin pitämään järjestyksen tavaroideni suhteen. Kotini väritys on raikas; sini/valko/turkoosi. Jos koti pitää olla siisti niin niin pitää olla myös ulkonäkö; meikin laitan melkein joka päivä. vaatetyyliini kuuluu yleensä farkut. Hameita ja sortseja käytän myös, jos sää sallii. Vaatekaapissa on paljon mustia vaatteita, mutta myös paljon punaista, turkoosia ja korallin väristä.

        Harrastan uintia, juoksua, pyöräilyä, karaokea(kotona ja viihteellä),akvarellimaalausta sekä lukemista. Lemmikkejä ei mulla ole, mutta tykkään eläimistä hirveästi, eryisesti kissoista. Kun joskus muutan tästä kerrostalokämpästäni omakotitaloon niin varmasti hankin sinne kissan ja koiran.

        Olen vaihtanut työpaikkaa usein. Tällä hetkellä olen töissä toimistossa.

        Sinä kerroit juuri sen millainen on minunkin ihanne-mieheni, minulla ei ole siihen mitään lisättävää. Minulla on ollut suhteita neitsyt, skorpioni ja härkä miehiin. Totesin että skorpioni ei minulle sovi, on liian erilainen ja neitsyt on taas liian viileä tapaus, liiaksi omissa oloissaan. Seurustelen onnellisesti nyt härkä-miehen kanssa; luonteet natsaavat yhteen ja tämä mies todella tuntee naisen sielun :)Tykkään vanhemmista miehistä kuin itse olen(olen 30v.), seurustelen jostain syystä aina 5-10 vuotta ikäistäni vanhempien kanssa.

        Luonteenikin on juuri tuollainen kuin sinulla, mutta sillä erotuksella etten ole pitkävihainen vaan annan nopeasti anteeksi, yleensä samana päivänä. En yksinkertaisesti pysty olemaan kauaa vihainen jollekin. Pettäminenkin, niin pahalta kuin se tuntui, sen olen antanut anteeksi exälleni ja nykyään ollaan ystäviä. Ystävistä tuli mieleen, että minulla ei ole paljonkaan naisia ystävinä, miehiä paremminkin.

        Skorpionimies ei sopinut minullekaan, aivan liian itsekäs ja mustis. Kalamiehen kanssa olin lähes 20 vuotta ja muuta yhteistä hänen kanssaan ei ollut eikä ole kuin lapset. Tämä neitsytmies tuntuu olevan sielunkumppani, vaikka elämänkokemuksemme on tyystin erilainen.
        Miehet ovat olleet aina suunnilleen samaa ikäluokkaa. Exäni oli 3 vuotta vanhempi, nykyinen 2 vuotta nuorempi.

        Ystävinä on enemmän naisia kuin miehiä. He ovat horoskoopeiltaan rapuja ja härkiä, tai siis enemmistö tuntuu olevan niitä.

        Oinaista usein sanotaan, että haluavat olla pomoja työelämässä. Mua siihen hommaan ei sais kirveelläkään.
        Miten sulla?


      • Terhikki
        Tintti66 kirjoitti:

        Skorpionimies ei sopinut minullekaan, aivan liian itsekäs ja mustis. Kalamiehen kanssa olin lähes 20 vuotta ja muuta yhteistä hänen kanssaan ei ollut eikä ole kuin lapset. Tämä neitsytmies tuntuu olevan sielunkumppani, vaikka elämänkokemuksemme on tyystin erilainen.
        Miehet ovat olleet aina suunnilleen samaa ikäluokkaa. Exäni oli 3 vuotta vanhempi, nykyinen 2 vuotta nuorempi.

        Ystävinä on enemmän naisia kuin miehiä. He ovat horoskoopeiltaan rapuja ja härkiä, tai siis enemmistö tuntuu olevan niitä.

        Oinaista usein sanotaan, että haluavat olla pomoja työelämässä. Mua siihen hommaan ei sais kirveelläkään.
        Miten sulla?

        pitää hyvin paikkansa sun kuvaus skorpioni-miehestä, olen aivan samaa mieltä. Ja lisäisin vielä tuohon että Skorppari on juoni, oikein yrittämällä yrittää että kumppanikin olisi mustasukkainen hänestä. Minä en ymmärrä semmosta toimintaa alkuunkaan, minusta suhteeseen pitäisi saada turvallisuuden, luottamuksen tunne, jotta se kestäisi.

        Joo... en tykkäis minäkään olla pomona. Olen aivan tyytyväinen alaisena.


    • Emya

      kepponen. Hassua. Minulla siis myös on samat merkit nuissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe