Hain Tokmannille töihin myös, mutta en ole saanut vielä mitään tietoa valittiinko mut. Onko teistä kukaan tullut valituksi sinne?
Tokmanniin töihin hakevat...
9
2494
Vastaukset
- jaaaaah
on tullu tieto jo alkuvkolla
- titutu
Tieto työpaikasta tuli jo samalla viikolla ku oli haastattelu...
- Satu87
viimeistään sitten pe-ma ilmoitella asiasta. Outoa ettei mulle ilmoiteltu. Miettivätköhän he vielä...? Miten se tieto tuli teille, soitettiiks teille vai kirjeelllä?
- Tiududi
Satu87 kirjoitti:
viimeistään sitten pe-ma ilmoitella asiasta. Outoa ettei mulle ilmoiteltu. Miettivätköhän he vielä...? Miten se tieto tuli teille, soitettiiks teille vai kirjeelllä?
Soitettiin perjantaina. He ovat jo tehneet valintansa. Valitettavasti et saanut työpaikkaa :(
- Satu87
Tiududi kirjoitti:
Soitettiin perjantaina. He ovat jo tehneet valintansa. Valitettavasti et saanut työpaikkaa :(
siis mennyttä... Mikseihän kaikille ilmoitettu. Kuulin tässä eilen etten ollut ainut joka jäi täysin tiedotta.
- just sano
Satu87 kirjoitti:
siis mennyttä... Mikseihän kaikille ilmoitettu. Kuulin tässä eilen etten ollut ainut joka jäi täysin tiedotta.
että ne ehtii soittaan vaan niille jotka sai paikan ja et jos viimestään maanantaina ei tuu soittoo niin turha enää odottaakaan. vai eikö sulle kerrottu tätä???
- Satu87
just sano kirjoitti:
että ne ehtii soittaan vaan niille jotka sai paikan ja et jos viimestään maanantaina ei tuu soittoo niin turha enää odottaakaan. vai eikö sulle kerrottu tätä???
Mulle ei sanottu niin.
- Paa-vo
Satu87 kirjoitti:
Suotta Tokmannin perään itket. Hamsterissa sulle ura aukeaa. Parempi valikoima, hyvät perinteet
yrityksenä.Ei muuta kun paperit sinne vetämään! - Vastaan
Paa-vo kirjoitti:
Suotta Tokmannin perään itket. Hamsterissa sulle ura aukeaa. Parempi valikoima, hyvät perinteet
yrityksenä.Ei muuta kun paperit sinne vetämään!Hamsteriin myös silloin kun sinne haettiin väkeä ja poikennut suoraan kysymään töitä monet kerrat, mutta eivät ota töihin, aina kun käyn kysymässä on kuulemma riittävästi työväkeä, ei tarvita. Olen väliin todella vittuuntunut, koska haluaisin työskennellä juuri tavarataloissa, mutta en saa töitä kyseisistä paikoista. Myös Säästösaliin olen yrittänyt useamman kerran, mutta turhaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708