Kakskyytvuotta kokemuksia liikenteestä. Pääpiirteittäin mainiosti on sujunut. Missä vika ?
Miten on mahdollista !
5
452
Vastaukset
- The Rat
Kyllähän se pääpiirteittäin sujuu kaikilla hyvin.
Jos nyt vaikka itselläni tulisi kymmenen läheltä piti tilannetta kotimatkallani, olisi se kuitenkin matkasta korkeintaan promillen osia. Pääpiirteittäin siis ihan hyvin. :)
Ihmismielellä on taipumus unohtaa traumaattiset kokemukset. Ehkä sekin selittää?- Hellä Kuuppa
Tosin olen käsittänyt, että traumat syntyvät traumaattisista tilanteista. Ja mulla on vaan yskä.
- Hellä Kuuppa
...siis auton kanssa pörrätessä.
- kunnon autoilijoista
Asenteessa vika. Muuta tapasi niin, että ajat tuolla toisen perälaudassa roikkuen, hiillostaen, mikäli joku ajaa rajoituksen mukaan. Liikennevaloissa jos joku ei ehdi jo keltaisen syttyessä lähtemään tai jarruttelee keltaisella, soita torvea. Käytä keskisormea aktiivisesti. Jonossa ajettaessa ohittele kaikissa mahdottomissakin paikoissa ja saata pujotelullasi jonon tasainen eteneminen mahdottomaksi. Kaupungissa etene ripeästi kaistaa koko ajan vaihdellen. Jnejne.
Sen jälkeen tule tälle palstalle purkautumaan, syyttäen muita nysväreiksi, liikennevaloissa muniaan nuoleviksi runkkareiksi, peukaloa perseessään pyörittäviksi, kulli pystyssä ajeleviksi ym. vastaavaa rakentavaa keskustelua ja sivistävää kirjoitellen..
Kyllä se siitä korjaantuu!- täydennyskurssi
Muista myös viljellä ahkerasti sanaa vatipää muita tiellä liikkujia arvostellessasi, sekä haukkua pystyyn kaikki tie- ja liikennettä suunnittelevat ihmiset, koska itse tekisit kaiken tuhansia kertoja paremmin. Ja kaikessa joustamattomuudessasi manaa suuren ääneen ajaessasi, kuinka kaikki muut ovat kyvyttömiä ripeään ja joustavaan liikennöintiin, samalla kun kiilaat vatipäänysvärin eteen niin, että hän joutuu väistämään ja jarruttamaan. Ota myös käytöön uusi valtiomme nimi SUOmaa, ja kiroa kaikki turvallisuutta huonontavat nopeusrajoitukset, joita SUOmaamme teiden laidoille on laitettu, varsinkin koulujen, päiväkotien ja sairaaloiden kohdalle. Käytä oikeaa tilannenopeutta, ja lisää sitä vielä reilusti, jos näet jonkun yrittävän käyttää oikeuttaan astua suojatielle. Ja muista se keskisormi edelleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705