Olisikos jollakin tietoa, että laittaisiko joku edullisesti/kohtuuhintaan Porin alueella noita autonlasien tummennuskalvoja? (Itsellä olisi kalvot valmiina)
Autonlasien tummennus
11
6623
Vastaukset
- .gwb
Nakkilassa päin ainakin ois Tsiika-niminen firma.
- Czessy//
eli karjarannantiellä on JA & D Autopalvelu, 0405968807
- Tummat lasit
Juu, kiitoksia vastauksista!
- nakkilassa
suosittelen tsiikaa, kannattaa kysyä sieltä.
- AL_NERI
Tummennutin edustamani yhtiön kaikki autot tsiikalla. Työn jälki oli huippuhyvää. Toivottavasti sulla on kunnon kalvot. Juha ei mielellään sählää aivan halpamallien kanssa.
- nakkenakuttajapakuttaja
Samaa meinasin sanoa että ei välttämättä laita kaikkia kalvoja. Kannattaa tsekkauttaa :)
- halvempaa
Pirkkalassa auton takalasien tummenus halvempaa kuin porissa. Jos Porissa hinta on 250euroa, saa tampereelta 180euroon. 3tuntii ja kalvot lasissa.
- mitäsmätäs
soittelin tuossa viime syksynä tsiikalle ja sen jälkeen ja&d:lle ja kysyin tarjousta taka- ja sivulasien tummennuksesta.
Tsiikalle olisin saanut ajan kolmen viikon päästä ja koko homma 280e, kun taas ja&d:lle sain ajan kolmen päivän päästä ja hintaan 200e.
Eipä tarvinnut paljoa epäröidä kumpaan menee. ja ja&D:n jälki oli erinomaista.- peukalo keskellä..
jos et itse saa niitä laitettua.
- Palvelut kunniaan
peukalo keskellä.. kirjoitti:
jos et itse saa niitä laitettua.
kun kaikki pitää tehdä itse!
Nyt on näilläkin kavereilla leipää pöydässä kun ostetaan heiltä palveluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867