Sydänsuruja

UjoTyttö

Me oltiin taas vietetty yksi turhauttava baari-ilta ystäväni Terhin kanssa, ja ilta meni niin kuin ne usein meni, turhauttavasti. Laskuhumala iski kun pääsimme kotisohvalle ja Terhi alkoi tietysti itkeä exänsä perään. Menin Terhin viereen ja otin sen kainalooni. - Kyllä se vielä tästä, mä sanoin ja silittelin Terhin hiuksia. Se nyyhkäisi kuuluvasti ja pyyhki levinneitä meikkejään. - Mä meen pesulle, se totesi sitten ja meni pesemään kasvonsa puhtaiksi. Minä en koskaan käyttänyt meikkiä joten sitä ongelmaa ei onneksi ollut. Mä avasin telkkarin ja tuijotin typerää sättiä.
Terhi tuli mun viereeni pestyään kasvot, se näytti ihan viattomalta pikkytytöltä ilman kovaa meikkiä ja mihihametta joka teki tiukkuudellaan perseestä ylipursuavan näköisen. - Saanko nukkuu sun vieressä, Terhi sanoi huuliaan mutristaen. - Tietenki saat, mennään jo sänkyyn, lupasin ja menimme makkariini. Sammutin yövalon ja menimme peittojemme alle.

Olin juuri nukahtamaisillani kun Terhi kiehnäsi aivan kiinni kylkeeni ja mä käännyin sitä päin rutistaen sen kainalooni. - Kyllä se Terhi vielä tästä, löydtä jonku hyvän miehen, sanoin nyyhkivälle Terhille ja haistoin hiuslakan. Terhin tukka olisi aamulla onnettomassa sotkussa.
Kosketus oli melkein huomaamaton ja hetken luulin jo kuvitelleeni mutta hämärrä alkukesän yössä näin Terhin katsovan minua anovasti suurilla viattomilla silmissä. Käsi hipaisi uudelleen nänniäni yöpaidan läpi. Olin kauhusta jäykkänä, en ollut ikinä tehnyt mitään tyttöjen välistä vaikkakin fantasioinut siitä, eikä tietääkseni kyllä Terhikään. Me olimme sentään parhaita kavereita ja olisihan Terhi siitä kertonut.
Kosketus muuttui vaativammaksi ja se tuntui hyvältä, herkältä ja hellältä, tyystin erilaiselta kuin kännisen miehen kouriva puristelu. Painoin silmäni kiinni joten Terhi pääsi yllättämään painamalla huulensa omilleni. Vastasin suudelmaan ja tunsin kuinka Terhin kieli teki varovaista tutkimusretkeä omani kanssa, kosketellen, kiusoitelleen. Suudelma sai minut viimeistään syttymään, se tuntui niin ihanalta!
Terhi laski kättään ja pujotti sen yöpaitani alle, siellä se kutittaen vaelsi rinnalleni ja säpsähdin kosketuksen herkkyydestä. Käsi siveli hetken toista rintaa, sitten toista, ja lopulta se vain kulki herkästi pitkin ihoani, tutkien, kosketellen.
- Saanko mä riisuu sut, Terhi kysyi kuiskaten. Sanoin että joo ja Terhi otti varovasti yöpaitani pois. Hän ei kuitenkaan koskenut sen paremmin alapäähäni kuin erityisemmin rintoihinikaan, hän vain kosketteli ja tunsin laukeavani jo pelkästään siihen. Yksikään mies olisi voinut ottaa minua sillä tavoin, kiireettömällä koskettelulla, hyväilyllä. Suutelin Terhiä uudelleen ja hänen hengityksensä oli myös kiihtynyt.
Suudelman jälkeen Terhi nousi päälleni ja laskeutui sen verran että kasvot olivat rintojeni kohdalla, päästin pinen vinkaisun kun suu kosketti varovasti nänniäni, nuolaisu, imausi, suukko. Terhi ei voinut enää kosketella koska oli päälläni käsiensä varassa mutta hänen pitkät vaaleat hiuksensa kutittelivat ihoani ja tunsin räjähtäväni halusta.
- Mä tarvin tätä nyt, Terhi sanoi ja katsoi mua, myönsin että tarvitsemme molemmat ja Terhin suu teki kierrosta vatsani seudulla. Pian tunsin Terhin hengityksen alavatsallani ja sitten hieman alempana. Terhi korjasi asentoaan niin että makasi miltei poikittain sängyllä tehden mahdottomaksi minun koskettaa häntä, mutta nyt hänen kätensä olivat vapaat ja pian tunsin miten sormi kulki pitkin reiden sisäpintaa. Kuuma hengitys tuntui alapääni kohdalla ja oli tehdä minut hulluksi, klitorikseni huusi kosketusta ja tiesin olevani täysin märkä ja valmis.
Terhin sormi kulki aina vain ylemmäs, pian sormet kiersivät häpykarvojani sormiensa väliin ja kuin vahingossa yksi sormi lipsahti klitorikselle. Säpsähdin ja Terhi veti säikähtäneenä kätensä pois. Olisin halunnut pyytää jatkamaan mutta se olisi särkenyt tunnelman. Pian Terhikin renoutui taas ja tunsin miten herkät pitkät sormet raottivat tietä minun klitorikselleni, yksi pieni nuolaisu ja minä olin saanut orgasmin! Ilman että sisälläni oli edes käyty, Terhi oli tehnyt sen koskettamalla, tekemällä hetkestä jännittävän ja kiireettömän. Terhi huomasi tapahtuneen mutta laittoi varovasti yhden sormen sisälleni ja liikutti sitä. Pyristelin kuitenkin otteesta, sillä halusin tehdä hyvää Terhille.

Otin Terhiä varovasti kiinni ja kehotin nousemaan ylös, Terhi tuli päälleni ja suutelimme, Terhi maistui emättimeni nesteille. - Anni mä rakastan sua, Terhi sanoi. - Niin minäkin sinua, kuiskasin ja rutistin hänet aivan lähelleni.
Kehotin taas pienellä töytäisyllä Terhiä menemään makuulleen ja riisuin hänen yöpukunsa pois. Suutelin Terhiä ja valtelin hänen rinnoilleen suudellen ja nuollen ihoa.
Otin Terhin rinnan suuhuni ja tunsin pientä paniikkia siitä miten toimia. Kaikki sujui kuitenkin hyvin Terhin huokailusta ja kärsimättömästä liikehdinnästä päätellen. Sitten Terhin kädet työsivät minua olkapäistä päättäväisesti alemmas. Terhin tuoksuva alapää huusi kosketusta ja minä olin niin täynnä intoa etten malttanut olla yhtä hellä ja varovainen kuin Terhi oli ollut. Nuolaisin klitorista ja työnsin sormeni Terhin sisään. Liikuttelin sitä siellä tunnustellen miten hyvältä ystäväni tuntui sisältä päin. Nuolin ahneesti klitorista ja nappasin siitä hampailla, Terhi kiljahti ja pelkäsin jo tehneeni kipeää mutta Terhi silitteli hiuksiani ja sanoi taas rakastavansa minua. Imin klitorista ja aloitin rytmikkään liikkeen kahdella sormellani. Terhi liikutti lantiotaan vasten sormiani ja huokaili äänekkäästi. Orgasmin tullessa Terhi kiljahti ja tunsin kuinka hänen emättimensä supisteli sormiani otteeseensa. Työtenlin sormillani niin kauan että Terhi ei enää supistellut ja vedin sitten ne pois, suutelin vielä klitorista ja nousin Terhin viereen. Terhi halasi minua lujasti ja suutelimme vielä. - Haluutko vielä? Terhi kysyi ja mä nyökkäsin. Terhi nousi päälleni "nurinpäin". Hän työnsi ihanan alapäänsä kasvojeni eteen ja tunsin sormet klitoriksellani. Työnsin toisen sormeni Terhin emättimeen ja levitin sen kosteutta peppureiälle. Terhi oli luottamuksella kertonut pitävänsä siitä että hänen anustaan hyväillään. Aloin varovasti raivata tietä etusormellani peppureikään ja Terhi huokaili nuollessaan minua.
Minun peppureikäni Terhi jätti suosiolla rauhaan sillä hän tiesi etten pitänyt siitä että sinne koskettaisiin. Nuolin klitorista ja työtelin sormiani Terhiin. Huohotimme molemmat ja Terhi tuli ensin, hänen anuksensa supisteli myös ja minulla oli voittaja-olo, olin tehnyt rakkaalle ystävälleni paljon hyvää.
Terhi piti huolen minun orgasmistani kahdella sormella ja kielellään, yritin pidätellä mahdollisimman pitkään mutta orgasmi tuli voimalla ja vapisin kauttaaltani. Huomasin samassa myös Terhin polvien tärisevän, hän oli kertonut että orgasmin jälkeen jalat olivat pettää tärinässä.
Terhi tuli viereeni, suutelimme vielä ja hyväilimme toisiamme hetken kunnes nukahdimme onnellisina ja tyydyttyneinä.

2

4346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeeTee

      toi oli oikein hyvä! Erittäin hyvin kerrottu ja ihan yksityiskohtainen. Todella kaunis tarina kahden nuoren tytön välisestä rakkaudesta:)
      Jatka samanlaisia vain. Kerrankin hyvä juttu..

    • mellu

      tosi ihana stoori..lisää näitä.Kerrankin sellainen kunnon..aika kiihottava=)
      Ja kaunis tarina =9

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe