Kertokaa nyt viisaammat,mistä kannattaa ottaa lainaturva asuntolainaan ( kai se nyt kuitenkin turvaksi kannattaa ottaa,herranjestas sentään,40-kymppinen pari ostaa talon velaksi,kun kaikkea voi tapahtua)
Vertailu on todella hankalaa,pankin ja vakuutusyhtiöitten välillä.Ja mitä ne turvat sitten kattaa,vain kuolemantapauksen? tuntuvat kalliiltakin...vaan mitäs sitten jos sattuisi niin ikävästi että velkaa on vielä kun toinen kuolee?Pystyykö sitä maksamaan...Tulee myynti eteen ja muutto rupiseen vuokrayksiöön...!Lainan saannin ehtona se ei ole mutta pelottaisi mua olla ilman mitään "turvaa".
Lainaturva - vertailua?
3
422
Vastaukset
- Eikös
Eikö kellään ole kommenttia tähän? Meillä samanlainen tilanne päällä...
- laina otettu
Aika meni - kaupat tehtiin , pankin lainaturva oli ennen , olipa kallis verrattuna vak.yhtiön henkivakuutukseen . Lienee ajavan saman asian , kun kyse on siitä että turvaa toisen osapuolen asumisen tässä velkaisessa talossa , jos toiselle jotain käy. Niin tai molemmille , niin lapset on edunsaajia. Terveys tutkittiin tosi tarkkaan....mutta nyt maksamme vakuutuksista - ilmankaan ei uskalla olla !
- sama tyyppi
laina otettu kirjoitti:
Aika meni - kaupat tehtiin , pankin lainaturva oli ennen , olipa kallis verrattuna vak.yhtiön henkivakuutukseen . Lienee ajavan saman asian , kun kyse on siitä että turvaa toisen osapuolen asumisen tässä velkaisessa talossa , jos toiselle jotain käy. Niin tai molemmille , niin lapset on edunsaajia. Terveys tutkittiin tosi tarkkaan....mutta nyt maksamme vakuutuksista - ilmankaan ei uskalla olla !
Kiitos vinkistä! Tässä on niin kiire rakennusurakan kanssa, että kaikesta ei tahdo jaksaa ottaa selvää. Monessa asiassa kyllä säästää, kun ottaa asiasta selvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568