Lainaturva - vertailua?

turvaksi

Kertokaa nyt viisaammat,mistä kannattaa ottaa lainaturva asuntolainaan ( kai se nyt kuitenkin turvaksi kannattaa ottaa,herranjestas sentään,40-kymppinen pari ostaa talon velaksi,kun kaikkea voi tapahtua)
Vertailu on todella hankalaa,pankin ja vakuutusyhtiöitten välillä.Ja mitä ne turvat sitten kattaa,vain kuolemantapauksen? tuntuvat kalliiltakin...vaan mitäs sitten jos sattuisi niin ikävästi että velkaa on vielä kun toinen kuolee?Pystyykö sitä maksamaan...Tulee myynti eteen ja muutto rupiseen vuokrayksiöön...!Lainan saannin ehtona se ei ole mutta pelottaisi mua olla ilman mitään "turvaa".

3

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös

      Eikö kellään ole kommenttia tähän? Meillä samanlainen tilanne päällä...

      • laina otettu

        Aika meni - kaupat tehtiin , pankin lainaturva oli ennen , olipa kallis verrattuna vak.yhtiön henkivakuutukseen . Lienee ajavan saman asian , kun kyse on siitä että turvaa toisen osapuolen asumisen tässä velkaisessa talossa , jos toiselle jotain käy. Niin tai molemmille , niin lapset on edunsaajia. Terveys tutkittiin tosi tarkkaan....mutta nyt maksamme vakuutuksista - ilmankaan ei uskalla olla !


      • sama tyyppi
        laina otettu kirjoitti:

        Aika meni - kaupat tehtiin , pankin lainaturva oli ennen , olipa kallis verrattuna vak.yhtiön henkivakuutukseen . Lienee ajavan saman asian , kun kyse on siitä että turvaa toisen osapuolen asumisen tässä velkaisessa talossa , jos toiselle jotain käy. Niin tai molemmille , niin lapset on edunsaajia. Terveys tutkittiin tosi tarkkaan....mutta nyt maksamme vakuutuksista - ilmankaan ei uskalla olla !

        Kiitos vinkistä! Tässä on niin kiire rakennusurakan kanssa, että kaikesta ei tahdo jaksaa ottaa selvää. Monessa asiassa kyllä säästää, kun ottaa asiasta selvää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe