kertokaas nyt te jotka olette olleet hietsussa arkena myymässä?
monelta paikan päälle? eikö kirppis auki 10-18 eli se 12 euroa on koko tuolle ajalle??
kuuluuko hintaan myös rekki?
kannattaako arkena mennä myymää, eli onko ostajia?
mites autolla paikalle, siellähän on maksullinen parkkipaikkaalue, eikös? tulee aika tyyriiks jos koko kirppisajasta joutuu maksaa??
mennääkö vaan paikanpäälle silloin aamulla vai varataanko jo etukäteen?
kiitos paljon ja älkää laittako sitä pitkää osoitetta missä kerrotaan vaan aukioloajat..ja se hinta...
hietsu
2
698
Vastaukset
- pitää
ainakin varata etukäteen. Muuten et pääse myymään. Joku myyjä sanoi varanneensa lauantain noin kuukautta ennen myyntipäivää. Muuta en tiedä, koska en ole myynyt siellä.
- totesin,
että paikkaa ei voi varata etukäteen, vaan se on ostettava etukäteen, siis maksettava etukäteen sinne kauppahallin varaustoimistoon.
Käyn Hietsussa aina kun olen sielläpäin. Arkipäivinäkin väkeä liikkuu, niin myyjiä kuin ostajia. Kauniilla ilmalla porukkaa tulee vähän joka suunnalta. Seuraa säätiedotuksia! Ihan hyvin voit mennä arkena myymään. Silloin siellä on yleensä vähemmän myyjiä, jolloin monien mielestä on mukavampi katsella, kun kirppistavaraa ei ole rajattomasti kuten sunnuntaina ja lauantaina. - Sähän voit valita itse, koska haluat sinne mennä. En ole ikinä ollut siellä klo 10.00, vaikka silloin varmaan on parhaimmat tuotteet esillä. Tai ei ole esillä, koska jotkut annostelevat uutta kamaa sitä mukaan, kun pöytä vajuu. Tyylejä on monia. Alkuryysiksessä dyykkaavat "hait", joten on parasta miettiä hinnat etukäteen. Niin, käy siellä katsomassa muutamana päivänä, millainen on meininki. Silloin opit myös tuntemaan ne myyjät, jotka ovat muumioituneet sinne ja tulevat ostamaan Sulta kaikki hyvät ja kivat omiin pöytiinsä, mut mitäs siitä.
Itse tykkäsin eniten siitä vanhasta iltakirppiksestä, joka nyt on lopetettu. Olen tehnyt just iltakirppikseltä parhaat löytöni. Mistä lie johtuu? En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3326275Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483746Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512918"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1081776- 731326
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831122Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924