onko kellään koskaan myöhästynyt? minua pelottaa että kirje on hukkunut postissa ja että menetän nyt opiskelupaikan. voiko siihen hakea muutosta? kaikki tieto otetaan nyt vastaan, että selvitään vkl yli ja voidaan soittaa yliopistoon.
KIITOS
opiskelupaikan vastaanottamisilmoitus
mikko88
2
661
Vastaukset
- jklsjds
ei sitten ajatellut tuota eilen ja soittanut silloin? toivottavasti kuitenkin kaikki on ok!
nimim. yliopistolla töissä ja puhelin soi koko viikon "onko mun ilmoitus varmasti perillä?"- mikko88
tyhmä kun on. olen ulkomailla...niin ajattelin "ei minun tarvitse..."
lähetin kyllä keskiviikkona sähköpostitse viestin, onkohan tullut perille...onkohan tästä apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608