Jos tekisi neljä kymmenen tunnin päivää, työajoista ei niin väliksi, yöt ja sunnuntait käy, onko mahdollista vai pitääkö tehdä viisi päivää viikossa? Jos pari tonnia bruttona kuussa saa niin se riittäisi, onko mahdollista vai pitääkö ajaa enemmän?
Neljä päivää viikossa, onnistuuko?
11
1686
Vastaukset
- kyllä..
Kyllä riittää, jos ajat pääkaupunkiseudulla. Pienen treenin jälkeen osaat valita ne neljä parasta vuoroa viikosta. Neljä tehokasta oikein valittua vuoroa lyö varmasti esim. 6 kaffella maattua päivävuoroa.
- Todellakaan
Edes pääkaupunkiseudulla rengillä 40h työviikko 2000e bruttoansioihin.
- Sepi
ke, to, pe ja la yöt 10 tuntia/yö menee kyllä aika lähelle tuota kahta tonnia. Eihän siinä tarvitse ajaa kuin keskimäärin 36e/t verollista jos palkka on 37% verottomasta. Pe ja la öiden keskituntiansio liikkuu haarukassa 40-50e/t ja ke ja to 30-35e/t. Kunhan et ala tappamaan aikaa baareissa niin kyllä riittää.
- ajaa noin....
10-12 yövuoroa, joukossa pari viikonloppuakin ja tienaa kuukausittain keskim. 1700-2200€.
Ukko on eläkeläinen muulta alalta, ikää 65v, siis melko vanha jo.
Kyllä samaan tai jopa parempaan pitää pystyä nuoremman.
Toisaalta, nuo eläkeläiset ovat monesti tunnollisempia kuin nuoret sällit. Tätä palstaa lukemalla tiedän että kuskeissa on melkomoinen valittajaporukka, jotka vaan valittaa ja kinuaa kaikenmaailman lisiä. Duuninteko taas ei niinkään kiinnosta...- tienaa
Kova jätkä tienaa taksihommissa aina kevyesti tuon 2000€ tekemällä 4 tehokasta vuoroa viikossa se on ihan saletti se, ainakin pääkaupunkiseudulla.
- isäntä tekee noin...
Tätä palstaa lukemalla tiedän että isännissä on melkomoinen valittajaporukka, jotka vaan valittaa ja kinuaa enemmän töitä. Palkanmaksu taas ei niinkään kiinnosta...
- hmmmmmmmm
isäntä tekee noin... kirjoitti:
Tätä palstaa lukemalla tiedän että isännissä on melkomoinen valittajaporukka, jotka vaan valittaa ja kinuaa enemmän töitä. Palkanmaksu taas ei niinkään kiinnosta...
"Minun kuskini 10-12 yövuoroa, joukossa pari viikonloppuakin ja tienaa kuukausittain keskim. 1700-2200€."
Mitähän tuo on jos ei palkkaa?
- Kuskini ajaa
18 vuoroa kuukaudessa ja ajaa noin 8000-9000e kassaa.Maksan 38% lomarahat niin kyllä bruttotulot on hänellä noin 2800e-3200e kuukaudessa.
- minunminunminun
Minun kultani kaunis on, vaikk on kaitaluinen.
- taksitavaksi
AJA ! Ja lopeta valehtelu. PISTE !
- taksinainen
Monenko vuoden työsuhteen jälkeen saa 38% palkkaa??? Ja toi maksetaan ilmeisesti 0% alv:sta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778