fillaritaksin turvallisuus/vakuutukset?

kuluttaja kusisukassa

miten on asiakkaan laita jos vähän kopsahtaa ja fillaritaksin asiakas vaikkapa loppuelämänsä pyörätuolissa?

onko asiakas näissä vakuutettu ja turvassa, vai kuljetaanko tuurilla?

6

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepi

Ovatkohan itse polkijatkaan ajatelleet asiaa.

• ja liikennesäännöt...

Olen seurannut stadissa näitten fillaririksojen liikennöintiä. Mennään jalkakäytävilla, vaikkeivat ole merkitty erikseen pyöräteiksi. Ajetaan kiellyttyyn ajosuuntaan, ratikkakiskoilla, ihan missä vaan.
      Niinhän se on, pitää kopsahtaa kunnolla ja jonkun päästä hengestään ennen kuin jotain tapahtuu.... vai pitääkö?
      Miksi pitäisi, virkavallan olisi syytä ojentaa tätä liikennemuotoa kiireen vilkkaa.
      Vaikka liikennemuoto on sinällään ihan kiva...

• sehän on

pois meidän c-mersujen tilistä, todellakin tapahtuisipa jotain niin nekin kyydit jäis meille. millä muuten muijallekaan ostetaan ns. yhtiön auto työmatkoihin...? Renkikin on nekke, kukaan muu ei nykyään suostu orja palkalla ajaan...niille tuttua jo vuosien takaa.

• seurannut.

Myös taksien liikenne- ym. sääntöjen noudattamista (esim. autossa röökin veto) Kumpaan mielestäsi pitäs puuttua. Jonkun yksittäisen polkijan vaikka ei meidän kaikkia sääntöjä noudatakkaan vai taksi kuskien jotka noudattaa vaan omia sääntöjään. Naurettavin on tää asiakkaan kiire... Voi vittu. Poltan jokaisen taksin minkä nään vetävän röökiä autossa, otan kuvan ja lähetän se tarkastajalle.
        myös minä olen m....u. AAMEN

• AimoAntenni
        seurannut. kirjoitti:

Myös taksien liikenne- ym. sääntöjen noudattamista (esim. autossa röökin veto) Kumpaan mielestäsi pitäs puuttua. Jonkun yksittäisen polkijan vaikka ei meidän kaikkia sääntöjä noudatakkaan vai taksi kuskien jotka noudattaa vaan omia sääntöjään. Naurettavin on tää asiakkaan kiire... Voi vittu. Poltan jokaisen taksin minkä nään vetävän röökiä autossa, otan kuvan ja lähetän se tarkastajalle.

Miten se nyt liittyy tähän aiheeseen? Täällä on miljoona ketjua siitä, kuinka välinpitämättömiä me taksikuskit ollaan liikenteessä, mutta ei ole noiden ekoversioidenkaan toiminnassa kehumista.
        Ennenkuin lumi on maassa, niin kolisee aivan varmasti.

• iski jälleen!
        seurannut. kirjoitti:

Tämä AAMEN-mies kirjoittelee tuolla toisessakin ketjussa. Selvisi ettei AAMEN-miehen kirjoittelun takana ole kuin täydellisen selkeä tietämättömyys mistään taksiasiasta ja kateus. Mistähän hän tällä kertaa on kateellinen? Onko jäänyt omat luvat saamatta? Ole huoleti AAMEN-mies, kyllä niitä pian on jaossa sinullekkin, pääset kokeilemaan taksityön ihanuutta heh heh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe