Milloin niitä, pääseekö niitä katsomaan. Kertokaas mulle, serkku tulee turkuun ensviikoks ja on tosi Tepsifani, onko Turkuhallissa avoimet ovet harjoituksien aikana?
Tepsin harjoituksista...
9
1284
Vastaukset
- Toverit
tepsin harjoituksiin on kaikilta pääsy kielletty.
ettei ketään ulkopuolinen vaan pääse näkemään kuinka huono joukkue on- Toverit
..Että TPS pelaisi ensi kaudella mestistä, kuten tuto :D:D:D:D:D:D:D
- Joiku
"tepsin harjoituksiin on kaikilta pääsy kielletty.
ettei ketään ulkopuolinen vaan pääse näkemään kuinka huono joukkue on"
Opettelisit kirjoittamaan selkokieltä. Se on kukaan eikä ketään. Voi luoja, että tuollainen teini alkaa riepomaan. Osoitat tyhmyyttäsi jatkuvasti täällä. Joiku kirjoitti:
"tepsin harjoituksiin on kaikilta pääsy kielletty.
ettei ketään ulkopuolinen vaan pääse näkemään kuinka huono joukkue on"
Opettelisit kirjoittamaan selkokieltä. Se on kukaan eikä ketään. Voi luoja, että tuollainen teini alkaa riepomaan. Osoitat tyhmyyttäsi jatkuvasti täällä.Olen kyllä teini, mutta mäyttäydyn näillä palstoill asiallisesti, vai kuinka? Mutta tuo Toverit, on kyllä kova vittuilemaan, ei kukaan siedä sitä.
Menisit sinäkin toverit sinne hiekkalaatikolle viel leikkimään.- Joiku
Mr.Miquel kirjoitti:
Olen kyllä teini, mutta mäyttäydyn näillä palstoill asiallisesti, vai kuinka? Mutta tuo Toverit, on kyllä kova vittuilemaan, ei kukaan siedä sitä.
Menisit sinäkin toverit sinne hiekkalaatikolle viel leikkimään.Nimenomaan palstan suuruudelle nimim. Toverille oli osoitettu viestini. Hän tekee itsestään pellen. Tosielämän runkkari saa myös tyydytystä täällä, vai mitä toverit?
- Toverit
Joiku kirjoitti:
Nimenomaan palstan suuruudelle nimim. Toverille oli osoitettu viestini. Hän tekee itsestään pellen. Tosielämän runkkari saa myös tyydytystä täällä, vai mitä toverit?
en mä mitään tyydytystä saa
mut tepsillä on silti rahat loppu eikä ketään oikeeta pelaajaa oo tulossa
hyviä unia kyllä näette - Joiku
Toverit kirjoitti:
en mä mitään tyydytystä saa
mut tepsillä on silti rahat loppu eikä ketään oikeeta pelaajaa oo tulossa
hyviä unia kyllä näetteOnko sinussa pieni pippelisessä pojassa pokkaa lyödä asian tiimoilta vetoa? Jos TPS hankkii ykkösketjuun vielä hyökkääjän tai pari, niin olet hävinnyt vedon. Viinapullosta ei alaikäisen kanssa viitsi vetoa lyödä, mutta vedon panos on sovittavissa?
- Toverit taistelee
Joiku kirjoitti:
Onko sinussa pieni pippelisessä pojassa pokkaa lyödä asian tiimoilta vetoa? Jos TPS hankkii ykkösketjuun vielä hyökkääjän tai pari, niin olet hävinnyt vedon. Viinapullosta ei alaikäisen kanssa viitsi vetoa lyödä, mutta vedon panos on sovittavissa?
TPS kapatalistien paska jengi. Kapitalismi häviää. Toverit voittavat toverihengellä Turun herruuden. Punaliput heilumaan ja kupittaalle.
- Idea
Toverit taistelee kirjoitti:
TPS kapatalistien paska jengi. Kapitalismi häviää. Toverit voittavat toverihengellä Turun herruuden. Punaliput heilumaan ja kupittaalle.
10.8 Punaista väriä vaan katsomoon ja koville kapitalisteille jauhot suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944