Ny alkaa oleen, jalka pallo kausi alkamasillaa ja, se saataa tartkottaa, hyvii vinkei! Huomnena oh, charrity sehiled mil, ei oo kauheesti merkityst ja sen takii, ainaksi mannu lähtee ehkä hieman "heikonmal" jengil liikeelle. Chelsea varmaa pelaa parhainmillaa ku, ne yleensä pelaa ykös jengil jos se on, kunnos!
Ny on kyl pois ku, ei tiijä pelaaks lamppard, terry, roben, balsuck, a. cole, bridge taikka j. cole. Ekoil o vähän jalkoje kaa, ongelmii ja roben varmaan lähtee ehkä, myös balsuck on huhutu et molenmat realii vaiks en usko, et balsuck lähtee mut ei kyl pelaa huomen ei vältsyst kukaa noist. Mannul ei oo pahoi poisaoloi paitsi scholes mut mä luule et, tevez ei oo alus mut, nani o ja varmaa iha hyvä, jengi tuli voitto doncasterist junnut, teki siistit maalit.
Huomen ei kyl voi sanoo kumpi voitaa jos, chelskea ei saa esim, noist ketää, pelaa nii ehkä mannu voittaa sit melko varmasti mut mä, luule et, chelskea haluu enemä voitoo, ku mannu! Sanon vaa et, hyvä kertoimen saa jos, arvaa oikei!
Moro veto heenot!
vartia
3
348
Vastaukset
- Vartia?
Vartija?
- hahaaoooo
mitä vittua on veto heenot ?
- Homot
On vartijoit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944