siinä ja siinä etten ostanu tänään tupakkiaskia ja sytskäriä?
Joskus nuorena poltin,mutta mistä tämä tunne?
Tuntuu että tässä iässä kun alottaa ei kerkee enää keuhkot ahtautua.
uusi murrosikäkö?
5
447
Vastaukset
Minä olen ollut polttamatta kuusi vuotta. Välillä tulee olo, että jos alkais taas. Olen parikertaa maistanut nikotiinipurkkaa ja se kihahtaa ihanasti päähän. Siis se nikotiini kipristää aivoissa jotenkin. Täytyy varmaan lopettaa ne purkkakokeilut, etten vaan ala polttaan oikeesti.
- aloittaja
ei kannata aloittaa,itse poltin alle 2o v-na,3v ja vieläkin meinaa tulla himo polttaa?
Sillon oli pikkutupakoita hunter ja partner,mutta colttiakin näky kaupassa ja sehän se tekikin tunteen mulle :).
Ei kannata aloittaa sillä vaikeaa oli silloin lopetus. - hyvät ihmiset
aloittaja kirjoitti:
ei kannata aloittaa,itse poltin alle 2o v-na,3v ja vieläkin meinaa tulla himo polttaa?
Sillon oli pikkutupakoita hunter ja partner,mutta colttiakin näky kaupassa ja sehän se tekikin tunteen mulle :).
Ei kannata aloittaa sillä vaikeaa oli silloin lopetus.sentään hölmöilkö!
Onneksi olette kävelleet tupakkihyllyn ohi ja tehkää niin vastakin.
Itse aloitin 12-vuotiaana ja lopetin 33-vuotiaana.
Tuona aikan minulle kehittyi mahdoton yskä ja olin kuin pihinätautinen.
Onneksi lopettaminen oli kohdallani helppoa ja olen ollut 15 v.polttamatta.
Enkä ihan varmasti enää muutu "niin teiniksi", että tulisi mielen aloittaa.
Samaa toivon teille :)
- mainonta
Siitä ne tunteet tulee. Pidä vaan varasi. Yhtä inhottavaa se on kuin ennenkin, tupakointi.
- susa51
Polttaako vai ei, poltin nuorena monta vuotta. Tilanne meni siihen etten perhetilanteen takia enää halunnut polttaa, lopetin. Ei kannata enää edes kokeilla, joskus on itsellekin tullut jonkun polttamisesta halu kokeilla, se tunne meni aina menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729