siinä ja siinä etten ostanu tänään tupakkiaskia ja sytskäriä?
Joskus nuorena poltin,mutta mistä tämä tunne?
Tuntuu että tässä iässä kun alottaa ei kerkee enää keuhkot ahtautua.
uusi murrosikäkö?
5
442
Vastaukset
Minä olen ollut polttamatta kuusi vuotta. Välillä tulee olo, että jos alkais taas. Olen parikertaa maistanut nikotiinipurkkaa ja se kihahtaa ihanasti päähän. Siis se nikotiini kipristää aivoissa jotenkin. Täytyy varmaan lopettaa ne purkkakokeilut, etten vaan ala polttaan oikeesti.
- aloittaja
ei kannata aloittaa,itse poltin alle 2o v-na,3v ja vieläkin meinaa tulla himo polttaa?
Sillon oli pikkutupakoita hunter ja partner,mutta colttiakin näky kaupassa ja sehän se tekikin tunteen mulle :).
Ei kannata aloittaa sillä vaikeaa oli silloin lopetus. - hyvät ihmiset
aloittaja kirjoitti:
ei kannata aloittaa,itse poltin alle 2o v-na,3v ja vieläkin meinaa tulla himo polttaa?
Sillon oli pikkutupakoita hunter ja partner,mutta colttiakin näky kaupassa ja sehän se tekikin tunteen mulle :).
Ei kannata aloittaa sillä vaikeaa oli silloin lopetus.sentään hölmöilkö!
Onneksi olette kävelleet tupakkihyllyn ohi ja tehkää niin vastakin.
Itse aloitin 12-vuotiaana ja lopetin 33-vuotiaana.
Tuona aikan minulle kehittyi mahdoton yskä ja olin kuin pihinätautinen.
Onneksi lopettaminen oli kohdallani helppoa ja olen ollut 15 v.polttamatta.
Enkä ihan varmasti enää muutu "niin teiniksi", että tulisi mielen aloittaa.
Samaa toivon teille :)
- mainonta
Siitä ne tunteet tulee. Pidä vaan varasi. Yhtä inhottavaa se on kuin ennenkin, tupakointi.
- susa51
Polttaako vai ei, poltin nuorena monta vuotta. Tilanne meni siihen etten perhetilanteen takia enää halunnut polttaa, lopetin. Ei kannata enää edes kokeilla, joskus on itsellekin tullut jonkun polttamisesta halu kokeilla, se tunne meni aina menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770