Sairaalaan vaiko ei

Sakysa

Pari päivää sitten vietin yön sairaalassa tarkkailussa yliannostuksen takia. Otin siideriä ja rauhottavia aika reippaasti. Jossain vaiheessa nuppi alkoi olla pahasti sekaisin ja pelästyin. Soitin ystävälleni, joka sitten vei minut sairaalaan. Siellä sain juotavaksi lääkehiiltä. Lääkäri kysyi syytä tekooni, mutta en oikein osannut vastata. Ehkä kyse on siitä, että olen väsynyt taistelemaan elämän puolesta. Sairastan vakavaa masennusta ja minulla on epävakaa persoonallisuus.
Juuri tällähetkellä 4.8. klo 18.49 oloni tosi paha. En jaksa elää! Pitäísikö hakeutua psykiatriseen sairaalaan? EN JAKSA! EN JAKSA!

4

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakeudu takaisin

päivystyksen kautta sairaalaan.
      Olet vakavasti avun tarpeessa.
      Voimia tulevaan!

• mene

Mene ihmeessä jos sinulla on siihen mahdollisuus. Mäkään en jaksa enää enkä varmaan pääse sairaalaan. Yksin on tosi vaikea jaksaa näiden asioiden kanssa. Ja jos paha olo tulee tarpeeksi pahaksi niin kannattaa todella tehdä mitä vaan sen helpottamiseen siis hankkia kaikki mahdollinen apu. Kyllä muaki toi pilleripurkki viehättää jo vähän liikaa ja kokoajan olen lääkehöyryissä mutta tekis ottaa enemmän koska mulla on ihan sama olo ku sulla, en vaa enää jaksa. Ja mä valitettavasti tiedän ettei sairaala enää vois mua auttaa mutta sua varmasti. Tässä sä et ole yksin, me ollaan sun mukana kaikissa kyynelissä.

• Sakysa

Kyllä suakin voidaan vielä auttaa. Älä säkään tee mitään peruuttamatonta. Minäkin yritän olla tekemättä. Kyllä me selvitään, eikö niin?

• morthax

mene ennenkuin on liian myöhäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe