Pari päivää sitten vietin yön sairaalassa tarkkailussa yliannostuksen takia. Otin siideriä ja rauhottavia aika reippaasti. Jossain vaiheessa nuppi alkoi olla pahasti sekaisin ja pelästyin. Soitin ystävälleni, joka sitten vei minut sairaalaan. Siellä sain juotavaksi lääkehiiltä. Lääkäri kysyi syytä tekooni, mutta en oikein osannut vastata. Ehkä kyse on siitä, että olen väsynyt taistelemaan elämän puolesta. Sairastan vakavaa masennusta ja minulla on epävakaa persoonallisuus.
Juuri tällähetkellä 4.8. klo 18.49 oloni tosi paha. En jaksa elää! Pitäísikö hakeutua psykiatriseen sairaalaan? EN JAKSA! EN JAKSA!
Sairaalaan vaiko ei
4
618
Vastaukset
- hakeudu takaisin
päivystyksen kautta sairaalaan.
Olet vakavasti avun tarpeessa.
Voimia tulevaan! - mene
Mene ihmeessä jos sinulla on siihen mahdollisuus. Mäkään en jaksa enää enkä varmaan pääse sairaalaan. Yksin on tosi vaikea jaksaa näiden asioiden kanssa. Ja jos paha olo tulee tarpeeksi pahaksi niin kannattaa todella tehdä mitä vaan sen helpottamiseen siis hankkia kaikki mahdollinen apu. Kyllä muaki toi pilleripurkki viehättää jo vähän liikaa ja kokoajan olen lääkehöyryissä mutta tekis ottaa enemmän koska mulla on ihan sama olo ku sulla, en vaa enää jaksa. Ja mä valitettavasti tiedän ettei sairaala enää vois mua auttaa mutta sua varmasti. Tässä sä et ole yksin, me ollaan sun mukana kaikissa kyynelissä.
- Sakysa
Kyllä suakin voidaan vielä auttaa. Älä säkään tee mitään peruuttamatonta. Minäkin yritän olla tekemättä. Kyllä me selvitään, eikö niin?
- morthax
mene ennenkuin on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862