Jousimies+Vaaka?

Onnistuuko se ikinä?

Siinähän se otsikossa on.. Elikkä tuleeko tämä ikinä onnistumaaan? Tuntuu että jousimies pompottaa vaakaa oman mielensä mukaan. Millasia ne jousimiehet on? Tarviiko ne vaan vapautta vai osaako sitoutua?

9

4293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raataja3

      Itse olen jousimies ja jos joku uskoo noihin horoskooppeihin niin voiko enää sitoutuvampaa ihmistä löytää kuin itse olen..

      • jouskari nuolineen

        Sitoudun täysillä ihmisiin joita rakastan ja asioihin jotka koen tärkeiksi. Jousimiehestä sanotaan että on aidoin kaikista merkeistä, ja ainakin minun kohdallani tämä pitää paikkansa. Olen aito joka tilanteessa, ja tämä tekee minusta hauraan. En näyttele enkä pelaa mitään pelejä. Syvimpiä tunteitani näytän silloin kun minulla itselläni on turvallinen olo. Työelämässä olen hoitoalalla ja olen hyvin lapsirakas. Haluan pitää hyvää huolta lähimmistäni, lievittää kärsimystä ja tuskaa.
        Tunnen pari vaakaluonteista naista, en ketään miestä. Luovuus ja boheemius ovat osa minunkin luonnettani, joten juttuun tullaan ja hauskaa on, mutta joskus olen huomaavinani tietynlaista pinnallisuutta ja "näyttelemistä" mitä en voi ymmärtää. Mitä tai ketä se palvelee? Muuten mukavanoloista porukkaa=) Minkälaisia olette, te vaa at?


      • naisellinen jousimies
        jouskari nuolineen kirjoitti:

        Sitoudun täysillä ihmisiin joita rakastan ja asioihin jotka koen tärkeiksi. Jousimiehestä sanotaan että on aidoin kaikista merkeistä, ja ainakin minun kohdallani tämä pitää paikkansa. Olen aito joka tilanteessa, ja tämä tekee minusta hauraan. En näyttele enkä pelaa mitään pelejä. Syvimpiä tunteitani näytän silloin kun minulla itselläni on turvallinen olo. Työelämässä olen hoitoalalla ja olen hyvin lapsirakas. Haluan pitää hyvää huolta lähimmistäni, lievittää kärsimystä ja tuskaa.
        Tunnen pari vaakaluonteista naista, en ketään miestä. Luovuus ja boheemius ovat osa minunkin luonnettani, joten juttuun tullaan ja hauskaa on, mutta joskus olen huomaavinani tietynlaista pinnallisuutta ja "näyttelemistä" mitä en voi ymmärtää. Mitä tai ketä se palvelee? Muuten mukavanoloista porukkaa=) Minkälaisia olette, te vaa at?

        Olen itse jousimies ja juutuin riveille lukemaan tekstiäsi, sillä se oli kuin omasta suustani.
        Luonteeni on juuri tuollainen ja huolehtivaisuuteeni saattaakin joskus kääntyä vastaan jos huolehdin liikaa. Me jousimiehet emme ole ihan holtittomia. Ja vaakoja en itse tunne kuin miespuolisia-rauhallisia ja taiteen silmän omaavia.


    • Sarkku77

      Noh.itse olen jousimies ja kokemusta on..minulle ei sovi mustis tyyppinen henkilö.Minun tapauksessa rapu..Vaakamies löytyi joka antaa olla mun oma itseni ja ymmärtää mun "vapauttani" eli liidellä vapaasti ajatuksissani mutta muuten olen sidoksissa kys.henkilöön.Olen uskollinen ja täydellinen puoliso mulle on vaaka..vaikkei uskois..Mullekin on opettelemista vaa´an ajatuksissa ja yritän häntä tukea parhaani mukaan.

    • jousimies

      Jousimieskin osaa olla vakaa ja rauhallinen sillon kun se on tarpeen.

      Tosin omalla kohdallani olen huomannut, että matkustelu kutkuttaa ja koko ajan olisi oltava tekemistä, ja säntään sitä enempää miettimättä minne vain mukaan mikä kiinnostaa.

      Ei kaikkea tarvitse ajatella etukäteen.
      Vaa-at ovat kyllä hyvin rauhallisia, mutta ovat mukavaa seuraakin.. ei minua haittaa vaikka toinen olisi hyvinkin erilainen kuin minä itse.

      Miksi se ei voisi toimia?
      Antaa vain jousimiehelle rauhan totutella asiaan.

    • Merppa 67

      Itse mietin ihan samaa asiaa. Itse olen jousimies ja rakastunut vaakamieheen. Uskon, että juttu toimii kunhan vaaka saa päätettyä mitä haluaa. Olen kiltti, liiankin kanssa, pidän lapsista ja toimin hoitoalalla. Puhutaan aina jousimiehen vapaudenkaipuusta ja pettämiseen lankeamisesta. Itse en tätä allekirjoita. Olen sitoutuvaa koti-ihmistyyppiä vaikkei päälle päin uskoisi. Vaaán on vaan niin vaikea luottaa jousimieheen. Vaaka
      vaan hakee, puntaroi ja miettii ollakko yhdessä vai ei, onko nainen sopiva vai ei, mutta jousimiehen hermo kestää yleensä vaaan tempaukset. Jousimies jaksaa kuunnella ja tukea vaakaa.
      kestää sellaisen jahkailun.

    • jousimies

      Hei! Kyllä se onnistuu. Lauantaina tuli kyseisellä kokoonpanolla 29 vuotta aviossa. Ei ole aina helppoa, mutta vaaka tasapainottaa sopivasti jousimiehen tulisuutta. Kannattaa ainakin kokeilla!

    • maniahania

      Itse olen vaakanainen ja löytänyt rinnalleni aivan parhaan jousimiesmiehen!
      Täydellisempää en olisi voinut toivoa,saati uskoa käymään todeksi,ja uskon että tunne tästä on molemminpuolinen.
      Myös isovanhempani kulkivat näillä merkeillä yli 50v avioliittoa hamaan loppuun saakka.
      Työparina on koettu myös toimivaksi yhdistelmäksi:)

    • määää74

      NEVER::: says the truth

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe