Viimeiset 20 vuotta Suoen Sosiaalialan asiantuntijat ovat todistelleet että mitään kannustinloukkua ei ole.
Ylivertainen sosiaalitiede on todistanut että puheet kannustinloukuista on vain sosiaalipolitiikasta mitään ymmärtämättömien tyhjänpäiväistä kuvittelua....
Todellinen asiantuntija ei moiseen sossu... ja näitä tosi osaajia onkin saatu kiitettävästi Stakesin ja Sosiaali- ja terveusministeriön palvelukseen....
No, nyt Kokoomus on siis tehnyt jotain aivan mahdotonta... menneet esittämään työllisyystakuuta.
Moinen ehdotus romuttaa kerralla koko sosiaalitieteen uskottavuuden.... ihmisten arkihavaintoihin perustuvalla päättelyllä kumotaan Ylivertaiseen Sosiaalipoliittiseen tietämykseen Perustuva Tieteellinen Totuus.
Ja ruvetaan väittämään ihan vaan sen perusteella että kansalaiset ovat kokeneet että he voivat Hyvinvointivaltion Ytimessä Olevien Tukiverkostojen takia joutua tilanteeseen että työnvastaanottaminen johtaisi tulojen pienenemiseen.
Sosiaalitiedehän on todennut että työ on muutakin kuin vain taloudellinen arvo::: nyt romutetaan käsitys siitä, että viranomainen tietää kansalaista paremmin mikä on hänelle hyväksi.
Tuhansien kallistikoulutettujen virkamiesten keskeinen Ydinosaaminen ja Asiantuntija-asema sivuutetaan tavallisten kansalaisten kapea-alaisten havaintojen perusteella...
Pöyristyttävää....
Nythän kalliisti rakennettu kupla Työvoimapulasta ja ulkomaisen Työperäisen maahanmuuton tarpeesta saattaa romuttaa:::: ja haaveet uusista kotouttamiseen erikoistuneiden Asiantuntijoiden kouluttamisesta valuu hukkaan....
Tässähän selvästi asetetaan Akateeminen Asiantuntija samanvertaiseksi tavallisen kansalaisen kanssa.
Ei olisi mahdollsita jos Demarit olisivat vallassa
Hassu juttu
2
204
Vastaukset
- varmaan
otat sitä huikkaa, mutta voisko kysyä että koska oot viimeksi töitä tehnyt, vai kuulutko niihin joita ei työnperään saada, mutta sossuuun on aina aika varattuna.
- huikkakoponen
Kun ei osata sanoa mitään itse asiasta niin hyökätään kirjoittajaa kohtaan::::
Tosiasia on että Sosiaalidemokraattien Hyvinvointi valtio on tuhonnut yli miljoonan ihmisen elämänlaadun.
Ja vain siksi, että totuutta Hyvinvointivaltion valheellisuudesta ei saa sanoa.
Saattaa olla että Hyvinvointivaltio on käynyt tiensä päähän ja nyt huolehditaan kansalaisten hyvinvoinnista::: ei hyvinvointivaltion asiantuntijoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483