Hassu juttu

huikkakoponen

Viimeiset 20 vuotta Suoen Sosiaalialan asiantuntijat ovat todistelleet että mitään kannustinloukkua ei ole.

Ylivertainen sosiaalitiede on todistanut että puheet kannustinloukuista on vain sosiaalipolitiikasta mitään ymmärtämättömien tyhjänpäiväistä kuvittelua....

Todellinen asiantuntija ei moiseen sossu... ja näitä tosi osaajia onkin saatu kiitettävästi Stakesin ja Sosiaali- ja terveusministeriön palvelukseen....

No, nyt Kokoomus on siis tehnyt jotain aivan mahdotonta... menneet esittämään työllisyystakuuta.

Moinen ehdotus romuttaa kerralla koko sosiaalitieteen uskottavuuden.... ihmisten arkihavaintoihin perustuvalla päättelyllä kumotaan Ylivertaiseen Sosiaalipoliittiseen tietämykseen Perustuva Tieteellinen Totuus.

Ja ruvetaan väittämään ihan vaan sen perusteella että kansalaiset ovat kokeneet että he voivat Hyvinvointivaltion Ytimessä Olevien Tukiverkostojen takia joutua tilanteeseen että työnvastaanottaminen johtaisi tulojen pienenemiseen.

Sosiaalitiedehän on todennut että työ on muutakin kuin vain taloudellinen arvo::: nyt romutetaan käsitys siitä, että viranomainen tietää kansalaista paremmin mikä on hänelle hyväksi.

Tuhansien kallistikoulutettujen virkamiesten keskeinen Ydinosaaminen ja Asiantuntija-asema sivuutetaan tavallisten kansalaisten kapea-alaisten havaintojen perusteella...

Pöyristyttävää....

Nythän kalliisti rakennettu kupla Työvoimapulasta ja ulkomaisen Työperäisen maahanmuuton tarpeesta saattaa romuttaa:::: ja haaveet uusista kotouttamiseen erikoistuneiden Asiantuntijoiden kouluttamisesta valuu hukkaan....

Tässähän selvästi asetetaan Akateeminen Asiantuntija samanvertaiseksi tavallisen kansalaisen kanssa.

Ei olisi mahdollsita jos Demarit olisivat vallassa

2

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      otat sitä huikkaa, mutta voisko kysyä että koska oot viimeksi töitä tehnyt, vai kuulutko niihin joita ei työnperään saada, mutta sossuuun on aina aika varattuna.

      • huikkakoponen

        Kun ei osata sanoa mitään itse asiasta niin hyökätään kirjoittajaa kohtaan::::

        Tosiasia on että Sosiaalidemokraattien Hyvinvointi valtio on tuhonnut yli miljoonan ihmisen elämänlaadun.

        Ja vain siksi, että totuutta Hyvinvointivaltion valheellisuudesta ei saa sanoa.

        Saattaa olla että Hyvinvointivaltio on käynyt tiensä päähän ja nyt huolehditaan kansalaisten hyvinvoinnista::: ei hyvinvointivaltion asiantuntijoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe