Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kolmisen vuotta. Rakastan häntä todella paljon, olemme parhaimmat ystävykset myös.
Alussa seksi oli mahtavaa, hän oli minulle ensimmäinen ja kaikki tietty oli uutta ja jännää. Kuitenkin jo vuoden jälkeen minulla alkoi seksihalut kadota (ei ollut e-pillereitä vielä).
Ajauduin sitten syrjähyppyynkin, jota tietenkin kadun. Mieskin tietää ja asiat on sovittu (vaikka eivät ne unohdu). Typerintä tässä on, että olen ITSE ollut kovin mustasukkainen miehestäni ja epäillyt vaikka mitä.
Poikaystäväni haluaa joka päivä ja yleensä saakin. Minä taas haluaisin kerran parissa viikossa. Nimittäin omaa miestäni! Kyllä kiinnostaisi päästä puuhiin jonkun kanssa ketä haluaisin. Seksistä on tullut minulle pakkopullaa, vaikka kuulunkin niihin armoitettuihin, ketkä aina laukeavat...Huolimatta siitä, että miehelläni on vehkeessään pieni vajavuus (ei koossa, mutta seisokki ei ole ihan "täydellinen", loppuun viety tms)
Mitäpä siis pitäisi tehdä? Kuten sanoin, rakastan miestäni, meillä on todella hellä ja rakastava suhde. Mutta kun en häntä seksuaalisesti halua. Hukkaanko elämääni parhaillaan? Eihän parisuhde seksin varassa lepää, mutta kyllästyttää huomata itsensä haaveksivansa jostain muusta.
kiinnostus 0
vaikea tilanne
0
758
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872