Olisi ollut mainiota istua iltaa terassilla lasillisen äärellä, ulkoilla muuten vaan, mennä uimaan tai vaikka mitä. Mutta yksinkös menet!
Aurinko paistoi
19
1162
Vastaukset
- uikkarit tai
bikinit jalkaan, pyyhe kainaloon. Mihin siinä toista tarvitaan?! Tekosyy.
- tekosyy
Rannalle yksin...jäi aikeeksi sekin.
- ovikelloa
vie minut autoon
juostaan rantaan
kahlataan mereen- aloitt.
se menisikin noin!
- se saisi
aloitt. kirjoitti:
se menisikin noin!
mennä, mutta kun ei niin ei.
- olen
se saisi kirjoitti:
mennä, mutta kun ei niin ei.
aloitevammanen.
- ei ole
olen kirjoitti:
aloitevammanen.
liian pimeää.
- muistuttaa
aina,,sinusta
vaikka aina,,tavatessamme,,satoi- aloitt.
Aurinko muistuttaa sinusta. Sateella taas kaipaan sinua.
- si-
aloitt. kirjoitti:
nut luokseni ja pyydän yhteiseen tanssiin?
- sut
aloitt. kirjoitti:
luokseni pyytääkseni yhteiseen tanssiin?
- pleaz
sut kirjoitti:
luokseni pyytääkseni yhteiseen tanssiin?
nussi mut
- cimera
Itse istuskelen useinkin yksin baareissa tai kahviloissa, jos esimerkiksi odottelen jotakuta tai vaikkapa töiden alkamista. Silloin on kiva nautiskella vaikkapa hyvästä kirjasta ja savukkeesta. Usein hakeudunkin yksin johonkin viihtyisään baariin kirjoittamaan, ympäristö on kuitenkin huomattavasti virikkeellisempi, kuin koti.
Eikä silloin tarvitse nyhjöttää perimmäisessä pöydässä ja ajatella että "voi ei, toivottavasti ne ei huomaa minua ja ajattele että mitä tuokin täällä yksin tekee" vaan vaikka hymyillä silloin tällöin puuhansa lomasta hieman, jos huomaa jonkun tuijottavan ja ottaa rennosti! - Schorching Blood
Ihanan syvällistä. Ei ihmekään kun olette yksin kun tuollaista pinnallista paskaa suollatte!
- oikauheeta
Älä ota sitä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen!
- Mweim.
Onko sitten niin paha ongelma astua ovesta ulos, ja tehdä se kävely tai pyöräilylenkki yksin? Tai pukea ne uikkarit jalkaan ja pulahtaa veteen? Mitäs olet muuten tehnyt sen ystävän saamisen eteen?
- yrittänyt
soitella, lähettää sähköpostia, olla ystävällinen ja kaikinpuolin fiksu ja filmaattinen, tutustua uusiin. Mutta aina löytyy verukkeita; vähän kiire, joku toinen kerta jne.
Ei ole ongelma lähteä yksin, mutta kun aina pitää olla yksin niin sekin vähän tökkii joskus.
En valita sen kummemmin, kyllä se näinkin menee. - Schorching Blood
yrittänyt kirjoitti:
soitella, lähettää sähköpostia, olla ystävällinen ja kaikinpuolin fiksu ja filmaattinen, tutustua uusiin. Mutta aina löytyy verukkeita; vähän kiire, joku toinen kerta jne.
Ei ole ongelma lähteä yksin, mutta kun aina pitää olla yksin niin sekin vähän tökkii joskus.
En valita sen kummemmin, kyllä se näinkin menee."olen yrittänyt soitella, lähettää sähköpostia,"
Te olette liian tunkeileva. Antakaa ihmisten herran tähden hengittää edes!
"olla ystävällinen ja kaikinpuolin fiksu ja filmaattinen,"
Ette kuitenkaan anna heille teidän luottamustanne ja kunnioitustanne. - hellanlettas, SB
Schorching Blood kirjoitti:
"olen yrittänyt soitella, lähettää sähköpostia,"
Te olette liian tunkeileva. Antakaa ihmisten herran tähden hengittää edes!
"olla ystävällinen ja kaikinpuolin fiksu ja filmaattinen,"
Ette kuitenkaan anna heille teidän luottamustanne ja kunnioitustanne.Jos kerran vuodessa tai jopa puolessa vuodessa uskaltaa soittaa niin onko se tungettelevaa?
Taidat olla trolli. Ei kukaan voi olla noin PÖNTTÖ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018804- 695775
- 245347
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni385229Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385071Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h814985- 624503
- 434177
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503473- 493155