Moi!
Tänään oli serkkuni Saaran häät. Arvatkaa oliko tarjoolla älytön määrä ruokaa? Kyllä.
Leipää, lihaa, kalaa, pasteijoita, majoneesi kastikkeita, kermaperunoita, pastaa, nakkeja/lihapullia, juustoja, kakkua, torttua, keksejä, alkoholia...VOI PASKA!!!! Kaloripommeja!!!
Söin itseni niin ähkyyn. Söin, napsin lisää, lisää ja lisää...enkä päässyt okentamaan ajoissa...Mässäillyt kokoajan siellä. Tulin kotiin 30min sitten mutta kaikki jo imeytynyt, ei oksennus tullut samalla tapaa ja maistui todella oksennukselle! Varmaan 7-9000kaloria päivän saldo. Upeeta ja kaikki sisällä= melkeen viikon määrä. Ja okensin ulos ehkä max1000 kaloria, en edes sitä...
Itkettää...harmittaa...vatsaan sattuu, pingottaa, ja tiedän että tulossa paha ummetus/tukkoinen olo kokonaisuudessaan, taas elimistöön joutui paljon "kovaa ja tuntematonta" sulatettavaa...
Miks, miks, miks....Mitä mä nyt teen???
Tänään oli häät..
4
558
Vastaukset
- tällä tavalla
Anna olla. Unohda. Tiedän, että se tuottaa vaikeuksia, mutta YRITÄ. Se on sem arvoista ! Huomenna syö hyvin ja normaalisti .
UNOHDA !
Itsekkin syönyt kaikkea tänään MUTTA OLEN SELVIYTYNYT VOITTAJANA ! Ainakaan vielä en ole oksentanut :)
Parannu. - Paha paha!
tajuan ongelmasi. tuo määrä kyllä paisuttaa kun olet aina oksentanut. Yritä 3 päivää paastoa ja vaikka 4 hedelmää päivässä. Pakota itsesi!
- --maina--
Unohdin jo koko asian, että kohta on läheiseni häät. Ja siellä o ruokabudjetti 25€/hlö. Alko jo pelottaa, miten minun käy. En kuitenkaan voi rampata vessassa ja tulla silmät punasena vähä välin vessast... .'(
- äääääää
TOI ON SAIRASTA! ottakaa itteenne niskasta kiinni ja raahatkaa ittenne väkisin hoitoon. ennen pitää käy huonosti ja sit ei naurata eikä paljon läskit huolestuta kun kasvatte horsmaa tuolla hautuumaalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944