Mainos

MTV3 Max

Ootteko nähneet mainoksen Maikkarilla? Justiinsa tuli ja siinä puhuttiin jotain että tule katsomaan Nosturiin kun Ari Koivunen tekee suomalaista hevihistoriaa. Kuuliko/näkikö joku muu tuon?

Siis mitä ihmettä tuo meinaa???

33

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen myös

Keikka siis televisioidaan (vain digikanavalle). Mitäköhän se hevihistoriaa tossa yhteydessä tarkottaa ??

• menikin noin

En nähny mainosta kokonaan, mutta hyvä tietää että se televisioidaan. Hmmm.. ihankohan suorana lähetyksenä? Meillä ei kyllä moinen kanava näy :(

• kanava
        menikin noin kirjoitti:

En nähny mainosta kokonaan, mutta hyvä tietää että se televisioidaan. Hmmm.. ihankohan suorana lähetyksenä? Meillä ei kyllä moinen kanava näy :(

on maksullinen digi-kanava

• mainoksen
        kanava kirjoitti:

on maksullinen digi-kanava

Onkohan siinä jotain muuta sen lisäksi, että keikka televisioidaan? Mitä ihmeen hevihistoriaa? :D

Ai vitsi että jännittää! Ja harmi kun ei pääse paikalle. Eikä mula näy edes MTV Max! DAMMIT! :D

• myrkyn lykkäs
        mainoksen kirjoitti:

Onkohan siinä jotain muuta sen lisäksi, että keikka televisioidaan? Mitä ihmeen hevihistoriaa? :D

Ai vitsi että jännittää! Ja harmi kun ei pääse paikalle. Eikä mula näy edes MTV Max! DAMMIT! :D

Pitääkö tässä nyt hommaa vielä joku helkkarin maksullinen kanavapakettikin Arin takia. Ja mitä tuo hevihistoriaa nyt meinaa? Ei tuo itse televisiointi sitä voi olla :o

• ....
        myrkyn lykkäs kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt hommaa vielä joku helkkarin maksullinen kanavapakettikin Arin takia. Ja mitä tuo hevihistoriaa nyt meinaa? Ei tuo itse televisiointi sitä voi olla :o

Mulla ei oo ees itellä telkkaria, mutta en tiiä, pitäiskö kotiväkeä mmanitella hankkimaan tuo kanavapaketti? :D

Joo, ei kai pelkkä televisiointi voi olla hevihistoriaa? Saakeli, tää on liian jännää! Toi on ihan ihme jannu toi Ari, aina jotain uutta ja yllättävää. :D

• katselen hintoja
        .... kirjoitti:

Mulla ei oo ees itellä telkkaria, mutta en tiiä, pitäiskö kotiväkeä mmanitella hankkimaan tuo kanavapaketti? :D

Joo, ei kai pelkkä televisiointi voi olla hevihistoriaa? Saakeli, tää on liian jännää! Toi on ihan ihme jannu toi Ari, aina jotain uutta ja yllättävää. :D

Nyt olisi joku tarjous menossa ainakin antennitalouksille. 29,90 eurolla katseluaikaa syyskuun loppuun ja kaupan päälle vielä joku Big Brother kanava. Täytyypi harkita asiaa 8)

Ei tämä elo Arin fanina ainakaan tylsää ole :D

• Noin halvalla
        katselen hintoja kirjoitti:

Nyt olisi joku tarjous menossa ainakin antennitalouksille. 29,90 eurolla katseluaikaa syyskuun loppuun ja kaupan päälle vielä joku Big Brother kanava. Täytyypi harkita asiaa 8)

lähtis? Joo ei, kyllä mun täytyy sanoa faijalle, että samalla kun vihdoinki hommaa sen digiboxin niin ostaa myös ton kanavapaketin. :D Ja sitte sopivasti tuohon aikaa vierailu himaan. x)

Ei oo tylsää, ei. :D

• Nyt kyllä mietityttää...
        Noin halvalla kirjoitti:

lähtis? Joo ei, kyllä mun täytyy sanoa faijalle, että samalla kun vihdoinki hommaa sen digiboxin niin ostaa myös ton kanavapaketin. :D Ja sitte sopivasti tuohon aikaa vierailu himaan. x)

Ei oo tylsää, ei. :D

Tuolla toisessa ketujssa puhuttiin niistä jostain yllätyksistä... onkohän tämä yksi niistä?

• siis on.
        Nyt kyllä mietityttää... kirjoitti:

Tuolla toisessa ketujssa puhuttiin niistä jostain yllätyksistä... onkohän tämä yksi niistä?

Tai täytyy olla, kun kerran Nosturissa on. :D Mutta pakko kai siinä on olla muutakin kuin vain tuo televisiointi. Jännittää niin vietävästi, että mitähän sieltä vielä paljastuu. :D

• onko jotain nettiosoitetta?
        katselen hintoja kirjoitti:

Kuka myy tuota pakettia ko hintaan ja mistä sen saa ostettua? Siis ilmeisesti nimenomaan antennitalouksiinko?

• on jotain

• Kuinkahan moni hommas
        myrkyn lykkäs kirjoitti:

musansa latauksia varten uuden vehkeen.

• KYllä nyt

menee jännäksi. Jännittää ihan vietävästi:) ihan maha menee kuralle tässä jännittäessä, oottakee vähän aekoo, käyn paskomassa tässä välillä......... ..................... .............. ................ ei auta, vieläkin jännittää niin että hiki valuu! Mitä ihmettä on tulossa, oottakee vähän, kuivatan ruudun tässä kun ei näe enää kun hikoilen niin kovin...... ..... ..... ..... mitähän se Ari taas menee tekemään? Ihan historian kirjoihin pääsee ja lapset sitte koulussa lukee... Kyllä nyt jänskättää.... hupsista meni jo vetelät housuihin, pitää lopettaa kun tuo vatsa ei kestä tätä jännitystä:(

• sinä hupaisa

voisit osallistua siihen uuteen kykykilpailuun- sillekin tulee varmaan oma s24-palsta jossa voimme käydä sinua sitten "kannustamassa".

• täynnä

vaikka ois se muutenkin, mut ton jälkeen ainakin.

• Vastaaja%

Luulen, että Arille jaetaan tuolla tuplaplatina ja että koko keikka lähetetään suorana livenä.

• kuvataan

myös materiaalia mahdolliseen musavideoon? ämä oli vain villi arvaus. :D

• ilmoitetaan
        kuvataan kirjoitti:

myös materiaalia mahdolliseen musavideoon? ämä oli vain villi arvaus. :D

jotain tulevaisuutta valoittavaa..bändiin soppareihin ym liityen. Tämä taas on toiveajattelua.

• Dio..
        ilmoitetaan kirjoitti:

jotain tulevaisuutta valoittavaa..bändiin soppareihin ym liityen. Tämä taas on toiveajattelua.

lennätetään laulamaan duettoa Arin kaa!

• ehkä,
        Dio.. kirjoitti:

lennätetään laulamaan duettoa Arin kaa!

ehkä..! Tämän siitä saa, kun tuolla tavalla kiusataan ihmisiä yllätyksillä. :D Hirveet spekulaatiot. Mutta hauskaahan tää on. :D

Tuolla voi tulla melkoinen jymypaukku, mielenkiinnolla odotan, mitä tapahtuu.

• Vastaaja%
        ehkä, kirjoitti:

ehkä..! Tämän siitä saa, kun tuolla tavalla kiusataan ihmisiä yllätyksillä. :D Hirveet spekulaatiot. Mutta hauskaahan tää on. :D

Tuolla voi tulla melkoinen jymypaukku, mielenkiinnolla odotan, mitä tapahtuu.

käykin niin, että neljä tyyppiä ottavat PAIDAN POIS, ja siinähän ne luvatut yllätykset sitten onkin.

Toi musavideo-veikkaus oli kyllä aika hyvä, voi jopa osua, tietysti mun veikkauksien lisäksi.

• ihan "jalat alta"
        Vastaaja% kirjoitti:

käykin niin, että neljä tyyppiä ottavat PAIDAN POIS, ja siinähän ne luvatut yllätykset sitten onkin.

Toi musavideo-veikkaus oli kyllä aika hyvä, voi jopa osua, tietysti mun veikkauksien lisäksi.

niinkuin Luca vihjailee? Eihän sellaista edes yleisö välttämättä huomaa siellä paikan päällä.

• yllätykset
        ihan "jalat alta" kirjoitti:

niinkuin Luca vihjailee? Eihän sellaista edes yleisö välttämättä huomaa siellä paikan päällä.

liittyy videon tai televisioinnin tekotapaan tai siihen mihin matskua käytetään. Jospa "jalat alta" on konkreettista- esim että kaikkien pitää kaatua yhtä aikaa?? Toivottavasti ei kuitenkaan, ehkäpä kyse on jostain "elämää suuremmasta" jutusta..vaikka olisi vain uutinen... tai sitten siellä tulee yhtäkkiä aivan pimeää ja soittajat vaihtavat lavalta toiselle tai muuta teknistä.

• ja tulee sellanen
        yllätykset kirjoitti:

liittyy videon tai televisioinnin tekotapaan tai siihen mihin matskua käytetään. Jospa "jalat alta" on konkreettista- esim että kaikkien pitää kaatua yhtä aikaa?? Toivottavasti ei kuitenkaan, ehkäpä kyse on jostain "elämää suuremmasta" jutusta..vaikka olisi vain uutinen... tai sitten siellä tulee yhtäkkiä aivan pimeää ja soittajat vaihtavat lavalta toiselle tai muuta teknistä.

domino-ilmiö. Kyllä se siltä onnistuis. Sillä on sellaset saarnaja-otteet muuteskin :)

• repesin. :D
        ja tulee sellanen kirjoitti:

domino-ilmiö. Kyllä se siltä onnistuis. Sillä on sellaset saarnaja-otteet muuteskin :)

Tuohan se veisi kyllä yleisöltä jalat alta, mutta olisko se mikään yllätys? :D

Mä veikkaan, että näitä yllätyksiä on televisiointi, musavideon kuvaus ja ehkä tuplaplatina (jos se siihen mennessä on sen myynnyt). Sitten oisko jotain tulevaisuudensuunnitelmien paljastuksia? Tai yllätysvieras? Äh, ei voi tietää! :D

• varmasti on
        ja tulee sellanen kirjoitti:

domino-ilmiö - taidan mennä sovinnolla parvelle, kuten olin suunnitellut.

• Vastaaja%
        repesin. :D kirjoitti:

Tuohan se veisi kyllä yleisöltä jalat alta, mutta olisko se mikään yllätys? :D

Mä veikkaan, että näitä yllätyksiä on televisiointi, musavideon kuvaus ja ehkä tuplaplatina (jos se siihen mennessä on sen myynnyt). Sitten oisko jotain tulevaisuudensuunnitelmien paljastuksia? Tai yllätysvieras? Äh, ei voi tietää! :D

Joo kyllä ne on nuo. Eli se kuvaus plus uusi video (Fuel For The Fire), tuplaplatina, vieras tai sitten uusi biisi.

• keikka televisioidaan

Tarkempaa tietoa siitä ei vieläkään löydy, mutta varmistus televisioinnista löytyy Arin forumilta.

• Nyt on vielä

kolme salaista ylläriä jäljellä!

• kyllä nyt nii!
        Nyt on vielä kirjoitti:

kolme salaista ylläriä jäljellä!

Nyt kyllä jännäksi menee! Mitähän ylläreitä vielä tulee ja minkä kulman takaa? Ei tässä uskalla ulos lähteä kun niin jänskättää!

• muutenkaan
        kyllä nyt nii! kirjoitti:

Nyt kyllä jännäksi menee! Mitähän ylläreitä vielä tulee ja minkä kulman takaa? Ei tässä uskalla ulos lähteä kun niin jänskättää!

Paljon ulkona käydä?

• ikkunasta
        muutenkaan kirjoitti:

Paljon ulkona käydä?

varovasti uskaltaisko mennä mutta kulman takaa kuului jotain murinaa.. nyt jänskättää niin etten uskalla kyllä lähteä ennenkuin tulee pimiä. Kun ei vaan nyt yllättäisi mua sitten silloin, jännäksi vetää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe