Olen etsinyt kampaamoa

Muuttanut uusi Elli

Olen etsinyt kohtuuhintaista kampaamoa pitkään.Värjäys ja latvojen leikkaus pitäisi saada noin 60 eurolla, mutta mistä. Yksi oli hyvä, mutta maksoi älyttömästi, siis n. 100 e. Arvonlisävernpudotus vaikutti hänen laskussaan euron. Seuraava oli aika edullinen, mutta puhua kälätti koko ajan kuin kone ja hiuksista tuli aivan eriväriset kuin pyysin.
Antakaa vinkkejä. Keskikustasta mieluiten, mutta laitakaupunkikin kelpaa hyvin.Ihan normaali keskihintainen kampaaja, please.

9

1737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

ittes kaljuksi,ni ei tartte huolehtia moisesta.

• .....

puuvillatehtaalla( eli Cottonilla) on yksi todella hyvä ja edullinen ....paikan nimeä en muista mutta kulku on samasta ovesta kuin mennään tanssikoulu Nojoselle.

• Juuh.

Itse käyn aina Nakkilassa Katri-Johannalla, mukavia työntekijöitä ja halvat hinnat. Pääsee jopa alle kuudellakymmenellä eurolla. Suosittelen sitä! Tosin matka on kyllä aika pitkä jos siltä kannalta ajattelee, parikymmentä kilsaa...

• -Iiris-

Olen jo jonkin aikaa käynyt Pohjoispuiston Hiuskamarilla, todella hyvät parturin ja edulliset hinnat, mulla pitkät hiukset ja raidat ja leikkaus n. 60-70 euroa. Suosittelen lämpimästi. Ite en enää parturia vaihda!!

• hhhh

Sama suosikki mulla tuo Pohjoispuiston Hiuskamari, ollu jo noin kymmenen vuotta...

• nimimerkkini on niccini

Oma kampaajani on Anniina Feather Lookissa. Kannattaa mennä sinne kysymään hintaa niin saat aika tarkan hinta-arvion. se kampaamo on yrjönkatua bebobin hesburgerin edessä.Ei ole ainakaan kallista ollut ja monta vuotta olen käynyt koska tykkään työnjäljestä.

• tyytyväinenasiakas

mä käyn feather lookissa, yrjönkadulla.. Anniina on mun luotto-kampaaja ja parturi, osaa hommansa loistavasti ja hinnat kohtuullisia. taitaa olla porin parhaimmasta päästä, käsittääkseni. ja laatu on hyvä. :)

• ....
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

mä käyn feather lookissa, yrjönkadulla.. Anniina on mun luotto-kampaaja ja parturi, osaa hommansa loistavasti ja hinnat kohtuullisia. taitaa olla porin parhaimmasta päästä, käsittääkseni. ja laatu on hyvä. :)

Sama kampaaja on täälläkin ja todella hyvä ja edullinen.

• Kaunis kaunis kiitos
        .... kirjoitti:

Sama kampaaja on täälläkin ja todella hyvä ja edullinen.

Joku sanoo, että porilaiset muka jöröjä. Tosi kivoja ja ystävällisiä ihmisiä olette kun autatte ja annatte hyviä vinkkejä. Kaunis kiitos teille ja onnekasta kesän jatkoa kaikille. Ehkäpä minäkin löydän mieleisen kampaajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe