Pelaaja tulossa...

Nikke Emi

Minäpäs tiedänkin ketä pelaaja tulee Ässiin ensi viikolla pelaamaan. Muta en kerro kun ette aikaisemminkaan ole uskoneet tietojani vaikka kaikiki tietoni ovat pitäneet kutinsa mitkä täällä olen kirjoittanut.

7

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfghfghfghdfgh

Mitäs väliä sillä on uskooko joku huhun vai ei.

• Nikke Emi

Huhuth uhuina mutta minä tiedän enkä huhuile. Mutta kun ette ole minua uskoneet niin pidänkin nyt tämän uusimman pelaajamn nimen omana tietonani ja kerron vaan niille jotka minua uskovat. Turha udella täällä sillä minä en kerro koska ette ole aikaisemminkaan uskoneet tietojani oikeiksi.

• fgjkhffghgjfkkfh
        Nikke Emi kirjoitti:

Huhuth uhuina mutta minä tiedän enkä huhuile. Mutta kun ette ole minua uskoneet niin pidänkin nyt tämän uusimman pelaajamn nimen omana tietonani ja kerron vaan niille jotka minua uskovat. Turha udella täällä sillä minä en kerro koska ette ole aikaisemminkaan uskoneet tietojani oikeiksi.

Ok! Kerrothan sitten myöhemmin kun nimi tulee julki, että oliko kyseessä pelaaja, jonka nimeä et nyt halua kertoa, koska porukka ei ole ennenkään uskonut sinua ja olet siitä syystä vähän nokkiintunut?

• mmmmmmmmmmmmmm....
        fgjkhffghgjfkkfh kirjoitti:

Ok! Kerrothan sitten myöhemmin kun nimi tulee julki, että oliko kyseessä pelaaja, jonka nimeä et nyt halua kertoa, koska porukka ei ole ennenkään uskonut sinua ja olet siitä syystä vähän nokkiintunut?

Todelline patafan isolla P:llä paljastaisi kyllä tietonsa meille peruspadoille.

• patafan 42
        mmmmmmmmmmmmmm.... kirjoitti:

Todelline patafan isolla P:llä paljastaisi kyllä tietonsa meille peruspadoille.

Pir ny se tietos. Saadaan me se selvil ennemmi tai myöhemmi.

• ässäfani94
        patafan 42 kirjoitti:

Pir ny se tietos. Saadaan me se selvil ennemmi tai myöhemmi.

näin kuulemma sanoit keväällä ja lähteesi oli oma naapurisi.

no katsotaan.

• ikuinen kapinallinen

hahhah. Vitut sulla mitää tiatoo pelaajista oo! Kusetat vaa. "Voi voi, mä tiädän ketä tulee, mut en kerro teille, ku ette kumminka usko". Yrität vaa hankkia luattamusta, ku sitte ku joku tulee ni sanot, et sä tiäsit siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe